Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:06:50

Otsikko: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:06:50
Huomenta taasen [:-)]

Tästä päivästä saattaa tulla lämmin päivä, nyt jo +4 ja aurinko paistaa.

Tänään tulee "ottopoika" käymään, että päivä menee näissä merkeissä . Ulkoilu jää.

Onko Jarmo ja jaTa tornien taistossa jos niin [:72] jos että niin kivaa päivää teille kuten muillekin

Mukavaa lauantaita  :-))
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 09.05.26 - klo:07:03
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Yön kylmin +0,1
Tornien taisto on jäänyt väliin jo monena vuonna, ei tietotaitokaan ole kovin hyvä, eikä oikein jaksa seisoskella paikoillaankaan montaa tuntia.
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:07:09
Ihan hyvä välittää itsestään ja omasta kunnostaan , vaikka et rapakuntoinen olekaan :-)) .  [:72] Seisoskelu paikallaan on itsellekin ollut aina pahasta.



Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: Minni - 09.05.26 - klo:07:43
Huomenta

Kivat kuvat  [:-)]

Pakkasella oli, kohta ri enää  [:-I]
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:08:31
Kaunis toivotuskuva [:-)]

Eikö vähän jo ikääntyneissä ihmisissä ole virtaa omien asioiden parantamisen puolesta [:5]

https://yle.fi/a/74-20224524
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 09.05.26 - klo:10:55
Ihania kuvia  [:34]. Katsoin juuri ikkunasta, että meillä on lippu puolitangossa. Joku on saavuttanut määränpään. En tiedä kuka.

Mutta mukavaa päivää kaikille!
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:12:58
Aina mieli herkistyy ainakin minulle kun näen lipun puoliltangossa.

Ottopoikaa odotellessa kuuntelen musaa [:-)]

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiShrqb-KuUAxXEHRAIHd4GArMQ78AJegQIVhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dt365MuktYQs&usg=AOvVaw2jU6vohFRpKes-rFh0xhJ-&opi=89978449
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:16:46
Menipäs päivä rattoisasti. Ottopoika toi kukat itseltään ja pojaltaan. Tietävät värit mistä tykkään [:-)]

Äiteinpäivää kun huomenna moni juhlii, itse kun en ole äiti, minua muistetaan kuitenkin kukin ja käymisellä [:-)]
Hyvätä tuntuu [:-)]
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 09.05.26 - klo:17:47
Oletpa saanut kauniit kukkakorit. Minä en juhli mitenkään äitienpäivää. Olen kieltänyt kaikenlaiset kukat ja muut lahjat. Synttäreitäkään en ole juhlinut kuin joskus lapsena. Olen aika outo tyyppi.
Tekstiviestejä olen saanut- ja se on minulle ihan riittävästi, mutta kiva kun ottopoika lapsensa kanssa muistaa Telkkistä.
 Ensin ajattelin, että en ole koskaan kuullut Telkkisen laittamaa kappaletta, mutta tuttu kappale siellä olikin. Laulajaa sen sijaan en isommin ole kuunnellut, mutta kyllä hän hyvin lauloi. Oli varmaan hänen nuoruudenaikainen laulunsa. Katsoin, että laulaja onkin jo ajat sitten kuollut.
Kiva kuva Ressusta (onko se Ressu)
Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 09.05.26 - klo:18:33
En minäkään ole koskaan ollut mikään juhlakalu. Ei ollut kakkua varattu ei niin mitään. Onneksi pakkasessa oli pumpulikakkua, pasteijoita ja kaapissa pipareita+kahvia. Että yllärinä kukat tuli, tuoja ei kun hän vei meidän entiset keittiötuolit kotiinsa, sieltä mökilleen kun sinne ajelee. Sääli olis ollut ne kaatopaikalle kuljetuttaa.
Sai idean että tuokin nyt äitienpäivä kukat kun olen ollut hänen elämänsä suuri tuki ja turva. Ei muistaminen pahalta tuntunut, hän kun vielä tietää sairauteni, niin parempi antaa kukat nyt kun sitten kun elämä päättyy [:-)]

Minä olen nuorena tykännyt Bowiesta kuten Snoopykin, Ressu  :-))



Otsikko: Vs: 9.5.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 09.05.26 - klo:20:53
 [:-)] [:60]