Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 19.06.26 - klo:07:36

Otsikko: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 19.06.26 - klo:07:36
Huomenta!

Aurinkoista Juhannusaattoa. Täällä ainakin paistaa ja +15 on lämmintä. Rantaan on kokko kasattu kun tänävuonna sitä saa polttaa [:-)

Kivaa päivää kaikille  :-))

Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 19.06.26 - klo:07:38
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Hetki sitten joku 13...14 lämmintä ja  [:46]
Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 19.06.26 - klo:08:28
Huomenta!

Kivat juhannuksentoivotuskuvat!
Mukavaa juhannusta minultakin!
 https://www.youtube.com/watch?v=VkJJzQyNe2g
Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 19.06.26 - klo:09:01
Mukavaa Juhannusta kaikille  [:61] [:61]
Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 19.06.26 - klo:15:13
Juhannusvalssille [:72]  monet tämän tahdissa varmasti tanssahtelee [:-)]

Käytiin ulkosalla ja nyt kyllä ihmettelen mikä kumman juttu minussa on, tämä lokki vahti 2 poikastaan ja kun kävelin ohi ja kuvasin niitä pientä varoitusta piti. Seurasin kun ihmisiä meni samasta kohdasta poikasten ohi emot syöksyivät kohti ja kirkuivat kurkku suorana. Karkuun lähtivät ihmiset. Omituinen olen kait??? :-))
Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 19.06.26 - klo:22:46
Hienot kuvat Telkkiseltä.. Lokit taitaa tietää että olet ihan vaaraton, etkä ole koskaan ollut niille paha.

Kyllä täytyy sanoa että on täällä hiljaista, -juhannusaattonakin. Yhtään humalaista en ole nähnyt ja talossa on tosi hiljaista.
Otsikko: Vs: 19.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:07:40
Ehkä liikun niin ettei minua koeta uhkana :-)).

Hiljaista oli täälläkin, ei autojakaan mennyt kadulla kuten muuna päivinä menee.