Pönttöfoorumi
Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:07:43
-
Huomenta!
Puoli aurinkoinen on aamu, päivällä pitäisi jo +24 olla lämmintä, että tästäkö se helteinen kesä alkaa :-))
Mitenkähän juhannuspolkaisijalla on mennyt [?] Ehkä kuullaan [:-)]
Hyvää Juhannusta [:-)]
-
Hienoja kuvia [:-)]
Aamulla kun nousin ylös, paistoi aurinko, mutta taivaanrannalla oli tummaa pilveä, ja se pilvi liikkui tänne päin. Pian aurinko olikin pilvessä. Nyt on sellaista "kirkasta pilvisyyttä". Ei sada.
Kuinka kauan nuo juhannuspolkasut kestää?-Koko juhannuksenko?
Onkohan kenelläkään tänä aamuna pää kipeä? On varmaan, -sellainen itse hankittu kipu. "Illalla juodaan hilpeenä kaljaa ja aamulla ollaan kalpeena hiljaa". :-))
-
Olipa ihmisiä liikkeellä vähän kun käytiin aamukävelyllä, päiväksi kun lämmintä, meidän oloon on liian paljon ennustettu.
Katsoin eilen että juhannuspolkaisua ajetaan joko 48 tai 24 tuntia, että aikaa vierähtää :-))
Kyllä oli roskikset täysiä, vaakut pitivät tyhjennyksestä huolen. Heitin pähkinöitä niille, sanoin on paljon terveellisempää 2 poikasta ja emot syötin [:-)]
-
Siltaa ei vielä oltu spreijattu [:72]
-
Ihanat ja kivat kuvat. [:-)]
Tervehdys.
Täällä on vielä osittain aurinkoista ja hieman pilveilee, että puolipilvistä olisi varmaan oikea termi.
Ulkolämpötila nyt +23,1 astetta, ett ehkä tulee kyllä tosi lämmin päivä, saas nähdä sitten.
Tässä aamua vielä vietetty ja kohta mentävä hieman ulkoilemaan, hissukseen kävelyä ja luonnon tarkkailua.
Loppu päivän voisi sitten ottaa aika rennosti.
Niin, tässä ajattelin aikaisemmin, että Jarmo on varmaan siellä perinteisellä Juhannuspolkaisulla.
Hyviä polkaisuja sinne toivotaan.
Hyvää Juhannusta toivotaan teille kaikille! [:46] [:45] [:43]
-
Kiitos Deb [:-)] sinulle myös mukavaa Juhannusta [:-)] ja rentoa päivää
-
Tääl yksinäni laulelen vaikkei ilta ole tullut.
Kamut olivat tulleet kotirantaan kun pesintä ei toisessakaan rannassa onnistunut. Ikinä en ole parilla poikasia nähnyt vaikka munia ilmestyy pesään ja niitä hautovat vuorotellen??
-
Hienoja kuvia taas.
Mikko Vaismaata. Näin minäkin ajattelen ADHD:stä https://www.youtube.com/watch?v=wbe9oOyFKkc
-
Tällainen juttu oli ilttiksessä [:-)]
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fd30576c-5292-43ef-81fd-3bcc2f5f6630
-
Olipa kiva video :-))