Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:07:43

Otsikko: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:07:43
Huomenta!

Puoli aurinkoinen on aamu, päivällä pitäisi jo +24 olla lämmintä, että tästäkö se helteinen kesä alkaa :-))

Mitenkähän juhannuspolkaisijalla on mennyt [?]  Ehkä kuullaan [:-)]

Hyvää Juhannusta [:-)]
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 20.06.26 - klo:09:19
Hienoja kuvia  [:-)]

Aamulla kun nousin ylös, paistoi aurinko, mutta taivaanrannalla oli tummaa pilveä, ja se pilvi liikkui tänne päin. Pian aurinko olikin pilvessä. Nyt on sellaista "kirkasta pilvisyyttä". Ei sada.

Kuinka kauan nuo juhannuspolkasut kestää?-Koko juhannuksenko?


Onkohan kenelläkään tänä aamuna pää kipeä?  On varmaan, -sellainen itse hankittu kipu. "Illalla juodaan hilpeenä kaljaa ja aamulla ollaan kalpeena hiljaa".  :-))
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:10:42
Olipa ihmisiä liikkeellä vähän kun käytiin aamukävelyllä, päiväksi kun lämmintä, meidän oloon on liian paljon ennustettu.

Katsoin eilen että juhannuspolkaisua ajetaan joko 48 tai 24 tuntia, että aikaa vierähtää :-))

Kyllä oli roskikset täysiä, vaakut pitivät tyhjennyksestä huolen. Heitin pähkinöitä niille, sanoin on paljon terveellisempää 2 poikasta ja emot syötin [:-)]
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:10:43
Siltaa ei vielä oltu spreijattu [:72]
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Deb - 20.06.26 - klo:11:09
Ihanat ja kivat kuvat. [:-)]

Tervehdys.
Täällä on vielä osittain aurinkoista ja hieman pilveilee, että puolipilvistä olisi varmaan oikea termi.
Ulkolämpötila nyt +23,1 astetta, ett ehkä tulee kyllä tosi lämmin päivä, saas nähdä sitten.

Tässä aamua vielä vietetty ja kohta mentävä hieman ulkoilemaan, hissukseen kävelyä ja luonnon tarkkailua.
Loppu päivän voisi sitten ottaa aika rennosti.

Niin, tässä ajattelin aikaisemmin, että Jarmo on varmaan siellä perinteisellä Juhannuspolkaisulla.
Hyviä polkaisuja sinne toivotaan.

Hyvää Juhannusta toivotaan teille kaikille!    [:46]   [:45]   [:43]
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:11:20
Kiitos Deb [:-)]  sinulle myös mukavaa Juhannusta [:-)] ja rentoa päivää
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:11:48
Tääl yksinäni laulelen vaikkei ilta ole tullut.

Kamut olivat tulleet kotirantaan kun pesintä ei toisessakaan rannassa onnistunut. Ikinä en ole parilla poikasia nähnyt vaikka munia ilmestyy pesään ja niitä hautovat vuorotellen??
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 20.06.26 - klo:17:50
Hienoja kuvia taas.

Mikko Vaismaata. Näin minäkin ajattelen ADHD:stä https://www.youtube.com/watch?v=wbe9oOyFKkc
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 20.06.26 - klo:18:22
Tällainen juttu oli ilttiksessä  [:-)]



https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fd30576c-5292-43ef-81fd-3bcc2f5f6630
Otsikko: Vs: 20.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 21.06.26 - klo:09:15
Olipa kiva video  :-))