Pönttöfoorumi
Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 21.06.26 - klo:06:59
-
Huomenta!
Yöllä piti ennusteen mukaan täällä sataa ja ukkostaa, kumpaakaan ei tapahdunut.
Aurinko paistaa, vähän tuulee ja +19 lämmintä, ehkä tulee se ennustettu hellepäivä [:-)]
Mukavaa päivää [:-)]