Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 21.06.26 - klo:06:59

Otsikko: 21.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 21.06.26 - klo:06:59
Huomenta!

Yöllä piti ennusteen mukaan täällä sataa ja ukkostaa, kumpaakaan ei tapahdunut.
Aurinko paistaa, vähän tuulee ja +19 lämmintä, ehkä tulee se ennustettu hellepäivä  [:-)]

Mukavaa päivää [:-)]