Pönttöfoorumi
Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Jarmo - 23.06.26 - klo:05:30
-
(https://hausk.in/img/normal/20260618/CE2Z/20260618.jpg)
Aamua
-
Matkalla töihin
-
Huomenta!
Aurinkoinen on aamu, lämmintä +13 ehkä päivän mittaan lämpenee.
Yö meni kuten ennenkin ja ehkä päiväkin menee samaa rataa.
Jarmolla työmatka mennyt mukavissa merkeissä [:-)] kisuille [:72]
Mukavaa päivää :-))
-
Voi että kun on hienot kuvat [:-)] (Aina sama aloitus)
Nukuin puoli seiskaan :-O. Mies ja Milli koitti mua herätellä aiemmin, mutta väsytti niin kovasti.
Jarmolla on ollut kiva tapaaminen Mustanenän kanssa. Taitaa olla sylikissa, -toisin kuin meidän Milli. Eilen oli kova homma kun Millille oli tullut takku lähelle hännän juurta. Koitin ensin kammalla sitä saada auki, mutta kun ei onnistunut, niin leikkasin takun pois :-)) Oltiin vessassa ovi kiinni, ettei Milli pääse karkuun, mutta Milli makaili vaan lattialla kun tuhersin sen takun kanssa. :-))
Mukavaa päivää kaikille!
-
7min ja [:42]
-
Milli on päättänyt että kaikki mitä hälle tehdään on omaksi parhaaksi :-)) Ihan tutkailin Milli nimeä sain tällaisen vastauksen :-))
Ei kait Minni ole sairastunut, tai sitten on luovalla tauolla vaikkapa tai ihan tekee just niinkuin hyvältä tuntuu [:-)]
Juhannus polkaisu antoi näköjään virtaa lisää Jarmolle :-))
Tehtiin pikku lenkki, tämä taas oli puhjennut kukkaan metsäpolun vierellä [:-)]
-
Tietopaketti Millistä [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5]
-
Kotimatkan viivästys
-
:-)) Onpa rento meininki :-))
Ihanat kuvat.
Kiitti Milli tiedoista. Milli-nimen on antanut miehen poika, josta Milli tuli meille noin 4-vuotiaana. Tänään mietin, että onkohan Millistä tullut kuuro, kun se nukkui vaan kaikessa rauhassa tuolilla kun tulimme kotiin ja puhuin ihan Millin vieressä, mutta se ei reagoinut mitenkään. Ei se kyllä normaalisti kuurolta vaikuta.
Minäkin laitan pari kuvaa.
Tällainen on laitettu kahvipaikan eteen. Hieno, vai mitä. Sitä aina muutetaan vuodenajan ja juhlapäivien aikaan.
Toinen kuva on tästä meidän omasta pihasta.
-
[:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)]
-
Kiitti omasta puolestani [:-)]
-
Onpa hienot kuvat Mesikseltä [:-)]
Tiellä lötköttelijä on oma juttunsa :-)) kisukka ottaa rennosti.
Muistan kun Milli tuli Mesikselle, oliko niin että oli ex kodissaan ulkoileva kisu, hyvin oppi sisäkissaksi jos näin oli?
Mietin näitä ulkoilevia kissoja, veljen tyttö kun facessa on niin päivittäin useita auton alle jääneiden kisujen kuvia siellä näkyy. Niin surullista [:-(]
-
Onpa hienot kuvat Mesikseltä [:-)]
Kiitos!
Kirjoitin äsken vastausviestin, mutta kun lähetin sen, minut olikin potkaistu pois pöntöltä [:-/]. eikä ollut eka kerta. Miksi en koskaan opi, että kopioisin viestin.
No kerroin Millista, että hyvin on oppinut sisäkissaksi, vaikka melkein vallan oli ulkokissana ja pääsi kulkemaan ikkunan kautta sisään ja ulos kesäisin.
-
Milli ymmärtää että kotona on turvallista olla :-))
Minun kummityttö on ostanut valjaat ja yrittää opettaa Ikeä ulkoilemaan valjaissa. Kaukuvien maalaaja mestari kun olen, niin kerroin että kissat kun ovat niin elastisia ja saattavat ulkona pelästyä jotain, niin lähtee valjaista ja häviää sen siliän tien [:-(]. Ehkä ei varoitukset mene perille. Miksi en osaa ilahtua asiasta??? Kärsin kovin kun ajatukset menee usein negan puolelle on kyse eläimistä, lapsista ym. [?] [:-(]
-
Minun kummityttö on ostanut valjaat ja yrittää opettaa Ikeä ulkoilemaan valjaissa. Miksi en osaa ilahtua asiasta??? Kärsin kovin kun ajatukset menee usein negan puolelle on kyse eläimistä, lapsista ym. [?] [:-(]
Minä olen samanlainen. Käytiin äsken Kiskokabinetissa kahvilla ja tullessa joku niitti traktorilla heinää. Siinä kun mies ihaili kuinka hienosti heinä kaatui, minä mietin, että kuinka monta peuran ja kauriin vasaa menee niittokoneeseen, kun eivät ymmärrä lähteä pakoon, kun emo on niiden "käskenyt" jäädä siihen.
-
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani [?]
-
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani [?]
[:1]