Pönttöfoorumi
Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:08:31
-
(https://hausk.in/99652/ihmiset-lattia-korkea)
https://hausk.in/99652/ihmiset-lattia-korkea
ATP...
Sadetta
-
Puoli vuotta Jouluun
-
Huomenta!
Vettä sataa!
Tyynystä huolimatta niska ym.paikat kipeät, yö meni niinkuin usein ennenkin [:-I]
Teille hyvää keskiviikko päivää [:-)]
-
Puoli vuotta Jouluun
Hyvä huomio :-))
Täälläkin oli hyvin pientä pisarointia aamulla, mutta se loppui. Pilvistä on.
-
ihanat kuvat Telkkiseltä ja Jarmolta kiva linkki, jossa oli paljon videoita [:-)] [:-)]
-
Ai niinpä onkin, että joulu lähenee, ken senkin ajan näkee? [:-)]
-
Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
-
Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
Näin se pitää toivoa ja myös ajatella [:72] [:34]
Kotona olen makoillut kylmäpakkaus selän alla, pipi olo [:-(] nyt paistaa aurinko kun sade loppui. Lämmintä +16.
-
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
-
Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.
-
Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu [:72] [:72] [:34]
Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi [:-)]
-
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen [:-)] Mesis kiitti toiveestasi [:-)]
-
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]
-
Juuri näin. Useasti se ainakin kohottaa mielialaa kun kirjoittaa.
Eihän se kipua poista, mutta on ainakin hetken parempi mieli [:-)]
-
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]
Kiitti Jarmo [:-)]
Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut :-))
-
[:60]