Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:08:31

Otsikko: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:08:31
(https://hausk.in/99652/ihmiset-lattia-korkea)

https://hausk.in/99652/ihmiset-lattia-korkea



ATP...

Sadetta
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:08:48
Puoli vuotta Jouluun
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:09:15
Huomenta!

Vettä sataa!

Tyynystä huolimatta niska ym.paikat kipeät, yö meni niinkuin usein ennenkin [:-I]

Teille hyvää keskiviikko päivää [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:09:38
Puoli vuotta Jouluun
Hyvä huomio  :-))

Täälläkin oli hyvin pientä pisarointia aamulla, mutta se loppui. Pilvistä on.
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:09:41
ihanat kuvat Telkkiseltä ja Jarmolta kiva linkki, jossa oli paljon videoita  [:-)] [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:09:53
Ai niinpä onkin, että joulu lähenee, ken senkin ajan näkee?   [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:09:58
Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:14:05
Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
 

Näin se pitää toivoa ja myös ajatella  [:72] [:34]

Kotona olen makoillut kylmäpakkaus selän alla, pipi olo [:-(]  nyt paistaa aurinko kun sade loppui. Lämmintä +16.
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:15:38
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:15:42
Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:17:45
Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu  [:72] [:72] [:34]

Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:17:49
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
 

Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen [:-)]  Mesis kiitti toiveestasi [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:19:01
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Mesis - 24.06.26 - klo:19:35
Juuri näin. Useasti se ainakin kohottaa mielialaa kun kirjoittaa.
Eihän se kipua poista, mutta on ainakin hetken parempi mieli  [:-)]
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: telkkinen - 24.06.26 - klo:20:41
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]

Kiitti Jarmo [:-)] 

Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut :-))
Otsikko: Vs: 24.6.2026 - Keskiviikko
Kirjoitti: Jarmo - 24.06.26 - klo:21:57
 [:60]