Pönttöfoorumi
Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 25.06.26 - klo:07:19
-
Huomenta!
Yö takana ei kyllä hyvä sellainen?
Aurinkoinen on aamu +14 lämmintä, eli ei ainakaan kovin lämmin päivästä tulee tähän lämpöön verraten. Toivottavasti.
Kivaa päivää teille [:-)]
-
Huomenta
Kivat kuvat [:-)]
Mukavat 13 astetta.
-
[:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Aamua töistä.
-
Minnin juhannusreissu on päättynyt. Kaikki hyvin toivottavasti [:-)]
Soma kuvakin on taas ketjuun ilmestynyt :-))
-
Onpa taas kivat kuvat.
Minnille tervetulotoivotukset [:-)].
Minulla oli aamulla suu kuiva "kuin kaskenpolttajan hattu", kuten yksi mies aikoinaan asian ilmaisi.
Juuri ennen kuin heräsin näin unta että olin menossa entiseen kotiini syömään. Minua ennen sinne meni kaksi ihmistä. Kun astuin sisään, siellä ei ollut ketään. Kaikki oli tyhjää. Huonekalut oli poissa. Kävin koittamassa tuleeko edes vettä kraanasta. Tuli. Sitten heräsin. Oikeesti entinen koti on myyty ja siellä asuu aviopari pienen lapsensa ja koirien kanssa.
Mutta mukavaa päivää kaikille!
-
Kiitos toivotuksisita . Yritin viettää sometonta keskikesää. No kyl välillä vähän lipesi :-)) varsinkin sadekuuroja joutui seuraamaan välillä.
1.Viime syksynä talventörröttäjiksi jätetyistä punalatvoista kolme törröttää edelleen :-O :-))
2. punamyssy ja emo
-
No hyvä kun päätit Minni toisin, kuviasi on niin ilo katsella [:-)]
Itse pidän Whatsapp taukoa, en jaksa kaikkea ottaa vastaan ja myös vastata ihan kaikkeen [:-)]
Vaik " kävin ulkona" itse "ahaa". "Oli lämmin" "ai oli vai". Tämmöistä kirjoittelua :-))
-
Kuville [:-)] [:-)] [:-)]
Sosiaalisen median keskikesän tauko on silloin hyvä juttu jos se ei koske pönttölää [:74] [:74] [:74]
-
Hyvä Jarmo :-))
Someton kesä olisikin kiva juttu, mutta kun on ihan pakko käydä pönttöilemässä ja juutuubessa ym :-)). Olen kyllä koittanut tehdä ristikoita ja sudokujakin, mutta täällä nytkin olen.
Kivat kuvat Minniltä [:-)].
Nyt tulee pakollinen tauko kun pitää laittaa ruokaa [:-(]
-
Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]
-
Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]
:-)) Joo se olis muutenki helpompaa :-)) Nyt on kuitenkin ruuat tehty, syöty ja astiat tiskattu. Nyt hetki pönttöilyä ym. ja sitten autoilemaan.
-
Me käytiin tänään kaupassa ja ostettiin lämminruoka tiskistä valmiit ruoat [:-)]
Ihan syötävää, vaikka ruokahalut on nollassa, niin pieni annos tuli syötyä.
Onneksi ei ole kun +20 lämmintää, ihan passelia [:-)]