Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 26.06.26 - klo:07:16

Otsikko: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 26.06.26 - klo:07:16
Huomenta!

Uutta päivää aloitellaan aurinkoisessa aamussa +16 lämmintä.

Katsotaan jaksanko ulos lähteä vai meneekö päivä kotoillen [:-)]

Mukavaa päivää  [:-)]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 26.06.26 - klo:07:48
 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Minni - 26.06.26 - klo:08:12
Huomenia  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

18 astetta ja puolaurinkoista .


Jarmolle nimppariOnnea  [KIPPIS] [:9] [KIPPIS]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 26.06.26 - klo:09:05
Söpö kuva [:-)]

Niinpä näkyy olevan Jarmon nimipäivä joten ONNEA minultakin [:-)]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 26.06.26 - klo:09:28
Nimpparionnea Jarmolle!  [:52] [:51] [:34] [:44] [:9]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 26.06.26 - klo:09:37
Kauniita ja söpöjä kuvia!

Voi mua höperömuoria. Olen vallan unohtanut onnittelut 24 päivä, vaikka ne on kalenterissa  :-O :-O. Silloin olisi ollut pitkä lista onniteltavia. No, ei maha mittää.

Kivaa päivää kaikille!
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 26.06.26 - klo:10:47
 [:-)] kiitoksia [:-)]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 26.06.26 - klo:18:13
työpäivä+pyöräkierros+ruokailu ohi, ei ehkä ihan vielä [:60]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 26.06.26 - klo:19:16
Kyllä nuo unohdukset alkaa olla enemmän normaalia kuin ennen  :-))

Onneksi oli kohtuu viileän lämmin ilma, pieni lenkki tuli tehtyä  [:-)]

Jarmolla varmaan uni maistuu kaiken jälkeen.

Lokin pojat oli viikossa kasvaneet, eivätkä emot minua taaskaan hätyytätneet.
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 26.06.26 - klo:20:20
Onpa hienot kuvat  [:-)]

Tänään kävimme kahveella Ruupertin pirtillä. Sieltä kun lähdimme, niin mies vei minut kaupalle, josta sauvakävelin kotiin. Kun kurvasimme kaupalle päin, niin lokinpoikanen tuli kävellen vastaan. Luulin että se oli loukannut jalkansa, kun sen kulku oli niin kummallista. Kun sitten kävelin mattorannan kohdalla kotiin päin, se tuli myös kävellen pienen matkan päässä. Ei sillä ollutkaan jalka kipeä. Se nyökytteli siksi, kun se huusi koko ajan (emoaanko?). Kai sillä nälkäkin oli. Toivottavasti se selviää pahassa maailmassa.
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Jarmo - 26.06.26 - klo:21:45
 [:-)] [:-)] kuville

 [:60]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 27.06.26 - klo:07:50

Lokin poikaset ovat ihan onnettoman näköisiä kun tarpovat maalla yksin/kaksin. Emot jossain pitää niitä silmällä.ja tietty tuovat ruokaa eikä aina linnuille oikeaa ravintoa. Näitä tarpojia täälläkin näkee.

Kohtahan Mesis alat olla super hyvässä kunnossa kun sauvojen kanssa treenaat. Täällä monet jo ehkä omaa ikäluokkaa paahtavat sauvojen kanssa meistä lenkillä ohi :-)) reippaita ovat, me etanoita [:-)]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 27.06.26 - klo:09:29
Ai sielläkin on lokinpoikasia. Tämä oli ensimmäinen jonka täällä näin, mutta en ole juuri liikkeelläkään ollut.

Tänä aamuna sanoin miehelle, että minun on parempi olo kuin pitkään aikaan, ja ilman lääkettä. Johtuneekohan tuosta kävelystä???
Pelkään takapakkia, että kohta olen kipeämpi kuin koskaan ennen.
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:10:18
Ei kannata pelätä tulevia vaivoja, se vie nautinnot siitä hyvästä hetkestä. Näin itse yritän elää [:-)]
Otsikko: Vs: 26.6.2026 perjantai
Kirjoitti: Mesis - 28.06.26 - klo:16:24
 [:5]