Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: telkkinen - 27.06.26 - klo:07:53

Otsikko: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 27.06.26 - klo:07:53
Huomenta!

Vettä satoi illalla ja yöllä, nyt on taas lätäköitä maassa, linnuille kylpyaltaita.

Nyt on harmaa aamu +14 lämmintä, ehkä päivän mittaan lämpenee ilma.

Mukavaa päivää [:-)]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 27.06.26 - klo:07:55
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Samoja lukemia täälläkin mittarissa. Ulkona käydessä oli täälläkin pihakasvillisuus märkää, eli satanut on yölläkin vähäsen. Tulossa aika lämmin päivä.
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 27.06.26 - klo:08:35
nyt [:42] [:59]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 27.06.26 - klo:09:36
 [:75] Hei-hei Jarmolle. Toivottavasti on perhosia näkyvillä.

-Ja huomenta muille!  Aamulla oli taivas pilvessä ja taivaanrannalla oli tosi synkkä pilvi. Nyt paistaa aurinko.

Tänään taitaakin olla kotoilupäivä. Saa nähdä.

Ai niin, piti vielä kehua tämän aamun kuvia. Ovat niin nättejä.
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 27.06.26 - klo:09:42
Eilen illalla satoi. Olen katsellut, kun naapuritalon alakerran parvekkeelta on roikkunut iso matto, -taitaa olla pian pari viikkoa.  Jos se kuivumassa oli, niin eilen se oli kuiva, mutta tänään taas märkä  [:-I] :-))
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: jaTa69 - 27.06.26 - klo:09:56
Aamupäivää!

Kivoja kuvia tälläkin viikolla ollut  [:-)]
Terveysmurheita yhdellä jos toisellakin, niihin voimia ja jaksamista kaikille tasapuolisesti  [:1]

Ollut raskas kuukausi töissä, kesäkuussa jo 30 ylityötuntia, on iltaisin vähän puhti pois ja viikonlopuille kasaantuu piha- ym. hommia ja pitäisi lintuja ja perhosiakin ehtiä katselemaan. Työt haittaa harrastuksia, no enää 8 vuotta eläkkeelle pääsyyn  [:-DD]

Nyt raparperikeikauskakku uunissa, sitten viemään siskolle uuden sadon Köyliöläistä varhaiskaalia, katsomaan äitiä palveluasunnoille, kauppaan, kotiin aloittelemaan ruuan laittoa, zeener pääse kolmelta töistä. Illalla ulkosauna ja lepäilyä.

Onneksi viikon päästä alkaa KESÄLOMA  [KIPPIS] tavoitteena ainakin 3 uutta kansallispuistoa  [RULES]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 27.06.26 - klo:10:43
Mesiksen näkemä matto on hyvin tuulettunut ja huuhtoutunut jos on pesty tai tuulettumassa. :-))

jaTalla on kovasti menoa ja tulos sekä tekemistä. Toivottavasti lomalla ehtii vähän harrastaakin [:-)]

Hienot tarha-alpit on kuvassa kait ne niitä on. [:72]

Kiitos tsempistäsi [:-)]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Minni - 27.06.26 - klo:11:04
Päivää

Kivoja kuvia ja juttuja [:-)]

21 astetta ja puolpilvistä.

Ois kiva jos vois tälleest vaan pötköttää  :-))
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 27.06.26 - klo:12:39
Kissa on oikea pötköttelemisen mestari  :-))
Niiiiin nättiä jaTalla. Onko omasta pihasta?
On jaTallakin kiireitä. Huh-huh!!!  Ei kannata luottaa tuohon 8 vuoden eläkkeelle pääsyyn. Siihen mennessä on jo pariin kertaan nostettu eläkeikärajaa. (Olen varsinainen ilonpilaaja  :-)))
Mutta antoisaa kesälomaa viikon päästä!
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: jaTa69 - 27.06.26 - klo:14:42
Telkkinen, on ne tarha-alpeja  hyvä leviämään, mutta onneksi tukahduttaa rikkaruohot  :-))

Mesis, omasta pihasta on, äidin peruja, hän oli innokas kukkien ystävä. Yritetään pitää edes osa hengissä.

Juu, voi olla että eläkeikä ehtii nousta monta kertaa ennen kuin sille pääsee. Voi olla että ennemmin on työkyvyttömyyseläkkeellä  [:-I]

Kiitos lomatoivotuksista!  [:48]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 27.06.26 - klo:16:16
Kyllä on niin lötkö olo, samanlainen kun kisulla vaikkei kyllä yhtään ramase [:-)]

Työmuistot on niiiin kaukana, että oikein pitää miettiä mitä muuta silloin jaksoi tehdä kun oli vielä työelämässä :-))
kun lukee Jarmon ja jaTan vauhtia töiden ohessa :-))  Hyvä te [KIPPIS]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 27.06.26 - klo:18:28
Koko päivä ulkona, nyt kotona laiskana
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 27.06.26 - klo:19:40
https://www.youtube.com/shorts/tkK1N4mRjbI
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Mesis - 27.06.26 - klo:21:41
https://www.youtube.com/shorts/tkK1N4mRjbI
Aivan iiiiihana video  [:36] [:36] [:36]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: Jarmo - 27.06.26 - klo:22:27
Hyvä loman odotusta jaTalle, onkos pitkä kesäloma tulossa [:-I]


 [:60]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: jaTa69 - 28.06.26 - klo:14:19
Hyvä loman odotusta jaTalle, onkos pitkä kesäloma tulossa [:-I]


Kiitos! Kolme viikkoa pidän nyt, zetalla myös.  [:-)] [:-)]
Otsikko: Vs: 27.6.2026 lauantai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:15:34
Kissavideolle [:72]

Loma tuntuu lomalta kun sitä oikein odottaa :-))