Pönttöfoorumi

Keskustelualueet => Vapaa keskustelu => Aiheen aloitti: Minni - 28.06.26 - klo:07:29

Otsikko: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Minni - 28.06.26 - klo:07:29
Huomenta

Mukavat 14 astetta. Päivällä taas helteet kärvistää .
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Jarmo - 28.06.26 - klo:07:38
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Samoja lukemia kuin Minnillä. Vähitellen ulos lähtö valmisteluja
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:08:00
Huomenta!

Onpa kaunis  ketjun aloituskuva [:-)]

Täällä on +17 lämmintä ja just meni taivas pilviseksi, aurinkoinen oli pitkään näkyvissä.

Ehkä mennään nyt aamusta käppäilemään kun päiväksi on sadetta ennustettu [:-I]

Kivaa päivää kaikille [:-)]
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Minni - 28.06.26 - klo:08:22
Somat kuvat  [:-)]

täällä meni aurinko pilveen, ja illan ukkoset ja sateet alkaakin jo päivällä  [:-I]
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Jarmo - 28.06.26 - klo:08:23
Täälläkin vähän harmaata nyt ja kurkkasin ennustetta ja seuraavan parin kolmen tunnin aikana voikin tulla ukkoskuuroja ja sen jälkeen menee yli kahdenkymmenen asteen.
Nyt vähän ulkovaatetta ja liikkeelle, muuten menee koko päivä odotteluun.

  [:42] [:59]
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Mesis - 28.06.26 - klo:09:59
Kuville  [KIPPIS]

Puolipilvistä on nyt. Sadetta ja ukkosta on luvassa, mutta uskoisko tuohon? Aamulla oli taivaanrannalla pilveä, mutta ei oo enää.

Mukavaa päivää kaikille!
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:10:22
Itse pysyisin sisällä jos ukkosta ennusteissa [:-)]

Jarmolle [:72] [:42] [:59]

Pikku lenkki tehty ja lämmintä rupes tulemaan kun kotiinpäin palattiin.

Joku oli meitä piilossa [:-)]
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:15:37
Kyllä kannatti aamulla ulkoilla, 13 aikaan satoi todella rankasti vettä ja ukkonen paukutteli ei onneks ihan lähellä.

Nostalgia musaa on tullut kuunneltua [:-)]

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiQgv2J-amVAxUiFBAIHUPENRUQ9KsOegQIExAC&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DqJ5-FoiBuVc&usg=AOvVaw2ipXuP52ALkxuxwD3sqS-S&opi=89978449
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Mesis - 28.06.26 - klo:16:26
Itse pysyisin sisällä jos ukkosta ennusteissa [:-)]

Joku oli meitä piilossa [:-)]
Mikä tämä "joku" on, kun ei silmä tarkenna?

Ei ukkostanut, mutta kova tuuli oli.
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Mesis - 28.06.26 - klo:16:33
Nätit kuvat ja hyvää musaa.
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:17:06
Nätit kuvat ja hyvää musaa.

Kiitos kehusta [:-)]

Sorsa meni niin matalaksi puun ja pensaan eteen ,että vähän nokkaa näkyi. Ei erotu kun puhelimem näytöltä kun vähän kuvaa suurentaa.

Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: Deb - 28.06.26 - klo:17:28
Ihanat kuvat, kuten aina. [:-)]

Tervehdys.
Täällä ukkosta oli iltapaivällä, mutta ei ihan päälle osunut. Kuului muutamia jyrähdyksiä.
Vettä satoi ja sademittarin kertymä oli noin 5 mm.

Ulkoiltua tuli tänäänkin. ja tässä tämä sunnuntai on kulunut levollisesti.
Just on ruokailtu ja nyt saakin sitten iltaa viettää.

Hyvää sunnuntain iltaa toivotaan teillekin kaikille!    [:46]
Otsikko: Vs: 28.6.2026 sunnuntai
Kirjoitti: telkkinen - 28.06.26 - klo:17:45
Kiitos Deb [:-)]. Mukavaa eloa ja oloa myös sinulle [:-)]  kiva kun välillä istahdat tänne pöntölle :-))