Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä
Kiitti Jarmo
Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut

|
41
: 24.06.26 - klo:20:41
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä Kiitti Jarmo Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut ![]() |
||
|
42
: 24.06.26 - klo:19:35
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Juuri näin. Useasti se ainakin kohottaa mielialaa kun kirjoittaa.
Eihän se kipua poista, mutta on ainakin hetken parempi mieli ![]() |
||
|
43
: 24.06.26 - klo:19:29
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani ![]() |
||
|
44
: 24.06.26 - klo:19:01
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä
![]() |
||
|
45
: 24.06.26 - klo:17:49
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä. Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen Mesis kiitti toiveestasi ![]() |
||
|
46
: 24.06.26 - klo:17:47
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani
![]() |
||
|
47
: 24.06.26 - klo:17:45
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu
![]() Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi ![]() |
||
|
48
: 24.06.26 - klo:15:42
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.
|
||
|
49
: 24.06.26 - klo:15:38
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
|
||
|
50
: 24.06.26 - klo:15:34
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
Minä olen samanlainen. Käytiin äsken Kiskokabinetissa kahvilla ja tullessa joku niitti traktorilla heinää. Siinä kun mies ihaili kuinka hienosti heinä kaatui, minä mietin, että kuinka monta peuran ja kauriin vasaa menee niittokoneeseen, kun eivät ymmärrä lähteä pakoon, kun emo on niiden "käskenyt" jäädä siihen. |
||