![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)
|
41
: 25.06.26 - klo:20:55
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
![]() |
||
|
42
: 25.06.26 - klo:19:28
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Kotona taas ja laiskottelua aamuun asti.
|
||
|
43
: 25.06.26 - klo:16:49
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Ei näy luonnossa perhosia, hienoa kun täällä näkee
|
||
|
44
: 25.06.26 - klo:16:15
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Varoitus vitsi
vai kuin tämän tulkitsis ![]() |
||
|
45
: 25.06.26 - klo:16:13
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Me käytiin tänään kaupassa ja ostettiin lämminruoka tiskistä valmiit ruoat
![]() Ihan syötävää, vaikka ruokahalut on nollassa, niin pieni annos tuli syötyä. Onneksi ei ole kun +20 lämmintää, ihan passelia ![]() |
||
|
46
: 25.06.26 - klo:12:54
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
Pizzataxi niin ei tule taukoa Joo se olis muutenki helpompaa Nyt on kuitenkin ruuat tehty, syöty ja astiat tiskattu. Nyt hetki pönttöilyä ym. ja sitten autoilemaan. |
||
|
47
: 25.06.26 - klo:11:05
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Pizzataxi niin ei tule taukoa
![]() |
||
|
48
: 25.06.26 - klo:10:47
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Hyvä Jarmo
![]() Someton kesä olisikin kiva juttu, mutta kun on ihan pakko käydä pönttöilemässä ja juutuubessa ym . Olen kyllä koittanut tehdä ristikoita ja sudokujakin, mutta täällä nytkin olen.Kivat kuvat Minniltä .Nyt tulee pakollinen tauko kun pitää laittaa ruokaa ![]() |
||
|
49
: 25.06.26 - klo:10:40
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Kuville
![]() Sosiaalisen median keskikesän tauko on silloin hyvä juttu jos se ei koske pönttölää ![]() |
||
|
50
: 25.06.26 - klo:10:35
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
No hyvä kun päätit Minni toisin, kuviasi on niin ilo katsella
![]() Itse pidän Whatsapp taukoa, en jaksa kaikkea ottaa vastaan ja myös vastata ihan kaikkeen ![]() Vaik " kävin ulkona" itse "ahaa". "Oli lämmin" "ai oli vai". Tämmöistä kirjoittelua ![]() |
||