Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 24.06.26 - klo:20:41 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]

Kiitti Jarmo [:-)] 

Onneksi noi politiikot lupaa just telkassa että sairaista, ikääntyvistä pidetään huolta. Ikäänkuin olisin tätä samaa jargonia ennenkin kuullut :-))

 42 
 : 24.06.26 - klo:19:35 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Juuri näin. Useasti se ainakin kohottaa mielialaa kun kirjoittaa.
Eihän se kipua poista, mutta on ainakin hetken parempi mieli  [:-)]

 43 
 : 24.06.26 - klo:19:29 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani  [?]
[:1]

 44 
 : 24.06.26 - klo:19:01 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Kotona, ei voi muuta kuin kirjoittaa ja toivoa kaikille terveyttä [:30]

 45 
 : 24.06.26 - klo:17:49 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
 

Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen [:-)]  Mesis kiitti toiveestasi [:-)]

 46 
 : 24.06.26 - klo:17:47 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani  [?]

 47 
 : 24.06.26 - klo:17:45 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu  [:72] [:72] [:34]

Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi [:-)]

 48 
 : 24.06.26 - klo:15:42 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.

 49 
 : 24.06.26 - klo:15:38 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.

 50 
 : 24.06.26 - klo:15:34 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis

Minun kummityttö on ostanut valjaat ja yrittää opettaa Ikeä ulkoilemaan valjaissa. Miksi en osaa ilahtua asiasta??? Kärsin kovin kun ajatukset menee usein negan puolelle on kyse eläimistä, lapsista ym. [?] [:-(]


Minä olen samanlainen. Käytiin äsken Kiskokabinetissa kahvilla ja tullessa joku niitti traktorilla heinää. Siinä kun mies  ihaili kuinka hienosti heinä kaatui, minä mietin, että kuinka monta peuran ja kauriin vasaa menee niittokoneeseen, kun eivät ymmärrä lähteä pakoon, kun emo on niiden "käskenyt" jäädä siihen.

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Sivu luotiin 0.21 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.