Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 20.06.26 - klo:07:40 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Ehkä liikun niin ettei minua koeta uhkana :-)).

Hiljaista oli täälläkin, ei autojakaan mennyt kadulla kuten muuna päivinä menee.

 42 
 : 19.06.26 - klo:22:46 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Hienot kuvat Telkkiseltä.. Lokit taitaa tietää että olet ihan vaaraton, etkä ole koskaan ollut niille paha.

Kyllä täytyy sanoa että on täällä hiljaista, -juhannusaattonakin. Yhtään humalaista en ole nähnyt ja talossa on tosi hiljaista.

 43 
 : 19.06.26 - klo:15:13 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Juhannusvalssille [:72]  monet tämän tahdissa varmasti tanssahtelee [:-)]

Käytiin ulkosalla ja nyt kyllä ihmettelen mikä kumman juttu minussa on, tämä lokki vahti 2 poikastaan ja kun kävelin ohi ja kuvasin niitä pientä varoitusta piti. Seurasin kun ihmisiä meni samasta kohdasta poikasten ohi emot syöksyivät kohti ja kirkuivat kurkku suorana. Karkuun lähtivät ihmiset. Omituinen olen kait??? :-))

 44 
 : 19.06.26 - klo:15:06 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Onnea matkaan  [:72] [KIPPIS]   toivottavasti keli on suotuisa ja kaikki menee niinkuin ajattelet sen menevän [:-)]

 45 
 : 19.06.26 - klo:11:45 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
15min ja   [:42] [:42]

 46 
 : 19.06.26 - klo:09:01 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Mukavaa Juhannusta kaikille  [:61] [:61]

 47 
 : 19.06.26 - klo:08:28 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Huomenta!

Kivat juhannuksentoivotuskuvat!
Mukavaa juhannusta minultakin!
 https://www.youtube.com/watch?v=VkJJzQyNe2g

 48 
 : 19.06.26 - klo:07:38 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Aamua. Hetki sitten joku 13...14 lämmintä ja  [:46]

 49 
 : 19.06.26 - klo:07:36 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Huomenta!

Aurinkoista Juhannusaattoa. Täällä ainakin paistaa ja +15 on lämmintä. Rantaan on kokko kasattu kun tänävuonna sitä saa polttaa [:-)

Kivaa päivää kaikille  :-))


 50 
 : 19.06.26 - klo:07:19 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Tekoäly tekee hyvää musiikkia, siitä muusikot on.kohta huolissaan  [:-)]

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Sivu luotiin 0.095 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.