Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 23.06.26 - klo:10:47 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Voi että kun on hienot kuvat  [:-)] (Aina sama aloitus)

Nukuin puoli seiskaan  :-O. Mies ja Milli koitti mua herätellä aiemmin, mutta väsytti niin kovasti.

Jarmolla on ollut kiva tapaaminen Mustanenän kanssa. Taitaa olla sylikissa, -toisin kuin meidän Milli. Eilen oli kova homma kun Millille oli tullut takku lähelle hännän juurta. Koitin ensin kammalla sitä saada auki, mutta kun ei onnistunut, niin leikkasin takun pois  :-)) Oltiin vessassa ovi kiinni, ettei Milli pääse karkuun, mutta Milli makaili vaan lattialla kun tuhersin sen takun kanssa.  :-))

Mukavaa päivää kaikille!

 42 
 : 23.06.26 - klo:10:33 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
 :-)) :-)) Samaa olen miettinyt  :-)) :-))

 43 
 : 23.06.26 - klo:08:07 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Huomenta!

Aurinkoinen on aamu, lämmintä +13 ehkä päivän mittaan lämpenee.

Yö meni kuten ennenkin ja ehkä päiväkin menee samaa rataa.

Jarmolla työmatka mennyt mukavissa merkeissä  [:-)]  kisuille [:72]


Mukavaa päivää :-))

 44 
 : 23.06.26 - klo:06:56 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Matkalla töihin

 45 
 : 23.06.26 - klo:05:30 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo


Aamua

 46 
 : 22.06.26 - klo:21:55 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:60]

 47 
 : 22.06.26 - klo:20:10 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.

Sinä taidat olla aktiivisin täällä vaikka olet töissä, aktiviteettiä riittää ym. Ihan ymmärrettävää että elämässä on paljon muutakin kun tämä pönttöily.

Itsellä ei ole muuta kun aikaa, samat rutiinit päivästä toiseen. Ne ei kovin kiinostavaa ole lukea eikä kyllä kirjoittaakaan. Katsellaan miten käy [:-I]


Hyvä kun Mesis pääsi ajelulle eli autonne on kunnossa [:-)]

 48 
 : 22.06.26 - klo:19:48 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Lähdenpä tästä Jussin viettoon, elikkäs.....

Minnille tiedoksi Juhannus on jo loppu  [:74] [:74] [:74]

 49 
 : 22.06.26 - klo:19:47 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.

 50 
 : 22.06.26 - klo:18:57 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Tänään saatiin auto ja käytiin kaupoilla, sekä ajeltiin vähän muutenkin. Tämä vanha laulu soi päässäni koko ajan.  _Varsinkin kertosäe.
https://www.youtube.com/watch?v=NvYW-Nrc0B4

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Sivu luotiin 0.102 sekunnissa. 14 kyselyä tietokannasta.