(Aina sama aloitus)Nukuin puoli seiskaan
. Mies ja Milli koitti mua herätellä aiemmin, mutta väsytti niin kovasti.Jarmolla on ollut kiva tapaaminen Mustanenän kanssa. Taitaa olla sylikissa, -toisin kuin meidän Milli. Eilen oli kova homma kun Millille oli tullut takku lähelle hännän juurta. Koitin ensin kammalla sitä saada auki, mutta kun ei onnistunut, niin leikkasin takun pois
Oltiin vessassa ovi kiinni, ettei Milli pääse karkuun, mutta Milli makaili vaan lattialla kun tuhersin sen takun kanssa. 
Mukavaa päivää kaikille!

![Nukkuu [:60]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/smilie_bett.gif)
![Hmmm.. [:-I]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/3.gif)