Onpa hienot kuvat MesikseltäKiitos!![]()
Kirjoitin äsken vastausviestin, mutta kun lähetin sen, minut olikin potkaistu pois pöntöltä
. eikä ollut eka kerta. Miksi en koskaan opi, että kopioisin viestin.No kerroin Millista, että hyvin on oppinut sisäkissaksi, vaikka melkein vallan oli ulkokissana ja pääsi kulkemaan ikkunan kautta sisään ja ulos kesäisin.

![Hmmm.. [:-I]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/3.gif)
![Surullinen [:-(]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/4.gif)