Pönttöfoorumi
- 28.06.26 - klo:04:00
- Tervetuloa Vieras
Uutiset:
|
41
: 25.06.26 - klo:21:29
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Se oli kummityttösi hyvä työ, ja Igorin onni, kun pääsi hyvään kotiin.
|
||
|
42
: 25.06.26 - klo:21:26
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Epäily on että tappelun jälki on korvassa. Igor oli löydetty kadulta huonossa kunnossa, matoja masussa ym löytöeläintalo hoito madotuksen ym.ja kummityttö halusi juuri Iken itselleen
![]() On kyllä ihme kissa ei pelkää yhtään kun kummitytön sisko kun käy koiransa kanssa heillä. Ihan ensikerrasta oli että tervetuloa ![]() |
||
|
43
: 25.06.26 - klo:21:23
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
||
|
44
: 25.06.26 - klo:21:20
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Onpa komea kisu. Onko hän tapellut joskus nuorena kun näkyy että korvassa on jotain. Hauskan näköinen kisu. Vähän enemmän mustaa naamassa kuin Mustanenällä.
. En muista nähneeni kuvaa aiemmin.Ei kaikkiin puheluihin tarvi vastata. Minulle on viime päivinä tullut ainakin 5 soittoa. Soittajan nimi tuntemaron. -En vastaa. |
||
|
45
: 25.06.26 - klo:21:12
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
No nyt alkaa sauvat viuhua Mesiksellå
hyvähyvå Jarmo on laiskottelu illan ihan varmasti ansainnut. Iken kuva, vissiin olen ennenkin tämän laittanut tänne, haittaako ![]() Minä kun pidin puhelimesta äänet pois monena päivänä kun olo oli tosi kurja, jo hätyyttivät puolisoa, että miks mä en vastaa viesteihin, sanoi siks kun ei jaksa totta!! |
||
|
46
: 25.06.26 - klo:21:06
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Me kävimme miehen siskon luona. Takaisin tullessa kävimme kaupassa, tai minä kävin. Mies odotteli autossa. Kun tulin kaupasta, panin ostokset autoon ja otin itselleni kävelysauvat, jotka eilen ostin. Mies meni kotiin autolla ja minä kävellen.
|
||
|
47
: 25.06.26 - klo:20:55
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
![]() |
||
|
48
: 25.06.26 - klo:19:28
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Kotona taas ja laiskottelua aamuun asti.
|
||
|
49
: 25.06.26 - klo:16:49
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Ei näy luonnossa perhosia, hienoa kun täällä näkee
|
||
|
50
: 25.06.26 - klo:16:15
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Varoitus vitsi
vai kuin tämän tulkitsis ![]() |
||
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
