Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 25.06.26 - klo:21:29 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Se oli kummityttösi hyvä työ, ja Igorin onni, kun pääsi hyvään kotiin.

 42 
 : 25.06.26 - klo:21:26 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Epäily on että tappelun jälki on korvassa. Igor oli löydetty kadulta huonossa kunnossa, matoja masussa ym löytöeläintalo hoito madotuksen ym.ja kummityttö halusi juuri Iken itselleen  [:-)]
 
On kyllä ihme kissa ei pelkää yhtään kun  kummitytön sisko kun käy koiransa kanssa heillä. Ihan ensikerrasta oli että tervetuloa  :-))

 43 
 : 25.06.26 - klo:21:23 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
[:9] [:9] [:9] P... [:9] [:9] [:9]

 44 
 : 25.06.26 - klo:21:20 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Onpa komea kisu. Onko hän tapellut joskus nuorena kun näkyy että korvassa on jotain. Hauskan näköinen kisu. Vähän enemmän mustaa naamassa kuin Mustanenällä.  :-)). En muista nähneeni kuvaa aiemmin.

Ei kaikkiin puheluihin tarvi vastata. Minulle on viime päivinä tullut ainakin 5 soittoa. Soittajan nimi tuntemaron. -En vastaa.

 45 
 : 25.06.26 - klo:21:12 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
No nyt alkaa sauvat viuhua Mesiksellå [:-)] hyvähyvå [:72]

Jarmo on laiskottelu illan ihan varmasti ansainnut.

Iken kuva, vissiin olen ennenkin tämän laittanut tänne, haittaako [:-)]

Minä kun pidin puhelimesta äänet pois monena päivänä kun olo oli tosi kurja, jo hätyyttivät puolisoa, että miks mä en vastaa viesteihin, sanoi siks kun ei jaksa [:-)] totta!!

 46 
 : 25.06.26 - klo:21:06 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Me kävimme miehen siskon luona. Takaisin tullessa kävimme kaupassa, tai minä kävin. Mies odotteli autossa. Kun tulin kaupasta, panin ostokset autoon ja otin itselleni kävelysauvat, jotka eilen ostin. Mies meni kotiin autolla ja minä kävellen.

 47 
 : 25.06.26 - klo:20:55 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
 [:-DD] [:-DD]

 48 
 : 25.06.26 - klo:19:28 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Kotona taas ja laiskottelua aamuun asti.

 49 
 : 25.06.26 - klo:16:49 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Ei näy luonnossa perhosia, hienoa kun täällä näkee [:72]

 50 
 : 25.06.26 - klo:16:15 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Varoitus vitsi [:-)] vai kuin tämän tulkitsis [:-)]

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 14 kyselyä tietokannasta.