Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen
Mesis kiitti toiveestasi ![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
|
41
: 24.06.26 - klo:17:49
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä. Lääkkeitä en voi ottaa ja kylmä turruttaa tätä kipua vähäsen Mesis kiitti toiveestasi ![]() |
||
|
42
: 24.06.26 - klo:17:47
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Juuri näin minäkin ajattelen kuten Mesis kirjoitit. Suunnistajien ym.jalkoihin jää pesiä poikasineen jne...pitkä lista tulis kaikista mistä olen huolissani
![]() |
||
|
43
: 24.06.26 - klo:17:45
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Aina tulee sairastuminen mieleen kun näin käy. Minni kun päivittäin tänne kirjoitteli ja laittoi kuvia. Toivottavasti vielä joku päivä jotain kuuluu
![]() Jos minusta ei joskus muutamiin päiviin kuulu mitään olen niin sairas etten jaksa edes yhtä sanaa kirjoittaa, että tiedoksi ![]() |
||
|
44
: 24.06.26 - klo:15:42
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Mutta missähän Minni on? Tämä alkaa jo olla huolestuttavaa, Nyt on jo keskiviikko, ja Minni lupasi mennä jussia juhlimaan.
|
||
|
45
: 24.06.26 - klo:15:38
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Toivottavasti kylmä auttaa ja saat selän kuntoon, tai edes paljon paremmaksi. Et varmaan voi juurikaan lääkettä ottaa kun mahasi ei kestä.
|
||
|
46
: 24.06.26 - klo:15:34
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
Minä olen samanlainen. Käytiin äsken Kiskokabinetissa kahvilla ja tullessa joku niitti traktorilla heinää. Siinä kun mies ihaili kuinka hienosti heinä kaatui, minä mietin, että kuinka monta peuran ja kauriin vasaa menee niittokoneeseen, kun eivät ymmärrä lähteä pakoon, kun emo on niiden "käskenyt" jäädä siihen. |
||
|
47
: 24.06.26 - klo:14:05
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
Toivottavasti me kaikki näemme joulun. Näin se pitää toivoa ja myös ajatella ![]() Kotona olen makoillut kylmäpakkaus selän alla, pipi olo nyt paistaa aurinko kun sade loppui. Lämmintä +16. |
||
|
48
: 24.06.26 - klo:14:03
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Milli ymmärtää että kotona on turvallista olla
![]() Minun kummityttö on ostanut valjaat ja yrittää opettaa Ikeä ulkoilemaan valjaissa. Kaukuvien maalaaja mestari kun olen, niin kerroin että kissat kun ovat niin elastisia ja saattavat ulkona pelästyä jotain, niin lähtee valjaista ja häviää sen siliän tien . Ehkä ei varoitukset mene perille. Miksi en osaa ilahtua asiasta??? Kärsin kovin kun ajatukset menee usein negan puolelle on kyse eläimistä, lapsista ym. ![]() |
||
|
49
: 24.06.26 - klo:09:58
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Toivottavasti me kaikki näemme joulun.
|
||
|
50
: 24.06.26 - klo:09:56
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
Onpa hienot kuvat MesikseltäKiitos! Kirjoitin äsken vastausviestin, mutta kun lähetin sen, minut olikin potkaistu pois pöntöltä . eikä ollut eka kerta. Miksi en koskaan opi, että kopioisin viestin.No kerroin Millista, että hyvin on oppinut sisäkissaksi, vaikka melkein vallan oli ulkokissana ja pääsi kulkemaan ikkunan kautta sisään ja ulos kesäisin. |
||