![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Pönttöfoorumi
- 22.06.26 - klo:18:43
- Tervetuloa Vieras
Uutiset:
|
41
: 18.06.26 - klo:18:59
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Puujalkaa
![]() |
||
|
42
: 18.06.26 - klo:18:51
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Tuli irti metallilaatikon sisällä päällä jotain keramiikka palikoita
![]() |
||
|
43
: 18.06.26 - klo:18:34
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Samantapaisia hämppejä vien rapusta ulos jos kohdalle sattuu
|
||
|
44
: 18.06.26 - klo:15:21
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Kiitos. Hyvää Juhannusta Minnillekin ja kaikille muillekin.
Ihania kuvia taas. Minun kuvani ei ole ihana. Marle ei ainakaan tykkäisi yhtään. Tämä on ikkunan välissä, noin 3 milliä pitkä. Suurensin sitä aika tavalla. |
||
|
45
: 18.06.26 - klo:14:43
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Kiitos toivotuksesta ja hienosta kuvasta
![]() |
||
|
46
: 18.06.26 - klo:14:09
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Minni | ||
|
Lähdenpä tästä Jussin viettoon, elikkäs.....
|
||
|
47
: 18.06.26 - klo:13:51
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Tai wolttikuskit nekin tuo ruokaa. Kätevää monille kun lämmin ruoka tuodaan kotiin. Pizzataksia ollaan mekin käytetty kun maha vielä kesti.
![]() Lenkiltä terkut, hanhet ainokaistaan vartioi. Minä sain mennä lähelle mutta tämä sai lähdöt. |
||
|
48
: 18.06.26 - klo:12:52
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
![]() |
||
|
49
: 18.06.26 - klo:12:25
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Pizzataxi
![]() |
||
|
50
: 18.06.26 - klo:12:14
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Auto on nyt entisellä työkaverilla, joka on aina laittanut meidän autoa, jos vikaa on ilmennyt. Hän on kyllä tosi hyvä, -siis missä hommassa hyvänsä. Kotonaan tekee vähiin päin kaikki hommat, leipomisesta ruveten. Töissä hän oli laitosmiehenä. Hänen pitäisi hommata uusi letku (?) ja laittaa paikalleen. Saa nähdä kauanko homma kestää.
Täytyy katsoa onko täällä kauppojen palveluja. |
||

![Idea! [:65]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/speechless-smiley-016.gif)