Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
 41 
 : 25.06.26 - klo:20:55 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
 [:-DD] [:-DD]

 42 
 : 25.06.26 - klo:19:28 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Kotona taas ja laiskottelua aamuun asti.

 43 
 : 25.06.26 - klo:16:49 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Ei näy luonnossa perhosia, hienoa kun täällä näkee [:72]

 44 
 : 25.06.26 - klo:16:15 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Varoitus vitsi [:-)] vai kuin tämän tulkitsis [:-)]

 45 
 : 25.06.26 - klo:16:13 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Me käytiin tänään kaupassa ja ostettiin lämminruoka tiskistä valmiit ruoat [:-)]


Ihan syötävää, vaikka ruokahalut on nollassa, niin pieni annos tuli syötyä.

Onneksi ei ole kun +20 lämmintää, ihan passelia [:-)]

 46 
 : 25.06.26 - klo:12:54 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]
:-)) Joo se olis muutenki helpompaa :-)) Nyt on kuitenkin ruuat tehty, syöty ja astiat tiskattu. Nyt hetki pönttöilyä ym. ja sitten autoilemaan.

 47 
 : 25.06.26 - klo:11:05 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Pizzataxi niin ei tule taukoa [:-DD]

 48 
 : 25.06.26 - klo:10:47 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Hyvä Jarmo  :-))

Someton kesä olisikin kiva juttu, mutta kun on ihan pakko käydä pönttöilemässä ja juutuubessa ym  :-)). Olen kyllä koittanut tehdä ristikoita ja sudokujakin, mutta täällä nytkin olen.

Kivat kuvat Minniltä  [:-)].
 
Nyt tulee pakollinen tauko kun pitää laittaa ruokaa  [:-(]

 49 
 : 25.06.26 - klo:10:40 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Kuville [:-)] [:-)] [:-)]

Sosiaalisen median keskikesän tauko on silloin hyvä juttu jos se ei koske pönttölää [:74] [:74] [:74]

 50 
 : 25.06.26 - klo:10:35 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
No hyvä kun päätit Minni toisin, kuviasi on niin ilo katsella  [:-)]

Itse pidän Whatsapp taukoa, en jaksa kaikkea ottaa vastaan ja myös vastata ihan kaikkeen [:-)]
Vaik " kävin ulkona" itse "ahaa". "Oli lämmin" "ai oli vai". Tämmöistä kirjoittelua :-))

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10

Sivu luotiin 0.044 sekunnissa. 14 kyselyä tietokannasta.