![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
ATP...
|
41
: 22.06.26 - klo:07:35
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() ATP... |
||
|
42
: 22.06.26 - klo:07:27
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
En nähnyt listassa kun yhden Jarmon nimen, aivan mahtava tulos noin pitkällä matkalla
ONNITTELUT JARMOLLE ![]() |
||
|
43
: 22.06.26 - klo:07:23
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Huomenta!
Saapas nähdä on "vanha jengi" tänään kasassa. Eilen olin yksin? Aurinkoinen on aamu +17 lämmintä, ehkei tule niin helteinen päivä kun eilen oli ![]() Hyvää alkavaa viikkoa kaikille etenkin Jarmolle jolla on juhannus mennyt vauhdikkaasti |
||
|
44
: 22.06.26 - klo:06:01
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
https://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?p=167901&sid=934c1828876fdc095b0704d61f1a95ea#p167901
https://fi-fi.facebook.com/Juhannuspolkaisu/ tuolta jotain sivut aukeavat kaikille (minäkään en ole facebookissa) |
||
|
45
: 21.06.26 - klo:17:21
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut jaTa69 | ||
|
34. 21.6. Ritariperhonen (Sastamala)
|
||
|
46
: 21.06.26 - klo:09:18
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
![]() |
||
|
47
: 21.06.26 - klo:09:15
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Olipa kiva video
![]() |
||
|
48
: 21.06.26 - klo:06:59
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Huomenta!
Yöllä piti ennusteen mukaan täällä sataa ja ukkostaa, kumpaakaan ei tapahdunut. Aurinko paistaa, vähän tuulee ja +19 lämmintä, ehkä tulee se ennustettu hellepäivä ![]() Mukavaa päivää ![]() |
||
|
49
: 20.06.26 - klo:19:26
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut jaTa69 | ||
|
Idänniityperhonen, orvokkihopeatäplä ja juolukkasinisiipi
|
||
|
50
: 20.06.26 - klo:18:52
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Kovasti kiinnostaa kuinka tämän juhannuksen polkaisu on mennyt. Ehkä kun Jarmo on levännyt saamme sen tietää
![]() |
||