Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
 51 
 : 26.06.26 - klo:19:16 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Kyllä nuo unohdukset alkaa olla enemmän normaalia kuin ennen  :-))

Onneksi oli kohtuu viileän lämmin ilma, pieni lenkki tuli tehtyä  [:-)]

Jarmolla varmaan uni maistuu kaiken jälkeen.

Lokin pojat oli viikossa kasvaneet, eivätkä emot minua taaskaan hätyytätneet.

 52 
 : 26.06.26 - klo:18:13 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
työpäivä+pyöräkierros+ruokailu ohi, ei ehkä ihan vielä [:60]

 53 
 : 26.06.26 - klo:10:47 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] kiitoksia [:-)]

 54 
 : 26.06.26 - klo:09:37 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Kauniita ja söpöjä kuvia!

Voi mua höperömuoria. Olen vallan unohtanut onnittelut 24 päivä, vaikka ne on kalenterissa  :-O :-O. Silloin olisi ollut pitkä lista onniteltavia. No, ei maha mittää.

Kivaa päivää kaikille!

 55 
 : 26.06.26 - klo:09:28 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Nimpparionnea Jarmolle!  [:52] [:51] [:34] [:44] [:9]

 56 
 : 26.06.26 - klo:09:05 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Söpö kuva [:-)]

Niinpä näkyy olevan Jarmon nimipäivä joten ONNEA minultakin [:-)]

 57 
 : 26.06.26 - klo:08:12 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Minni
 [:-DD]

 58 
 : 26.06.26 - klo:08:12 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Minni
Huomenia  [:-)]

Kivat kuvat  [:-)]

18 astetta ja puolaurinkoista .


Jarmolle nimppariOnnea  [KIPPIS] [:9] [KIPPIS]

 59 
 : 26.06.26 - klo:07:48 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

 60 
 : 26.06.26 - klo:07:47 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 :-)) :-))

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 14 kyselyä tietokannasta.