
Onneksi oli kohtuu viileän lämmin ilma, pieni lenkki tuli tehtyä
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Jarmolla varmaan uni maistuu kaiken jälkeen.
Lokin pojat oli viikossa kasvaneet, eivätkä emot minua taaskaan hätyytätneet.
|
51
: 26.06.26 - klo:19:16
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Kyllä nuo unohdukset alkaa olla enemmän normaalia kuin ennen
![]() Onneksi oli kohtuu viileän lämmin ilma, pieni lenkki tuli tehtyä ![]() Jarmolla varmaan uni maistuu kaiken jälkeen. Lokin pojat oli viikossa kasvaneet, eivätkä emot minua taaskaan hätyytätneet. |
||
|
52
: 26.06.26 - klo:18:13
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
työpäivä+pyöräkierros+ruokailu ohi, ei ehkä ihan vielä
![]() |
||
|
53
: 26.06.26 - klo:10:47
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
kiitoksia ![]() |
||
|
54
: 26.06.26 - klo:09:37
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Kauniita ja söpöjä kuvia!
Voi mua höperömuoria. Olen vallan unohtanut onnittelut 24 päivä, vaikka ne on kalenterissa . Silloin olisi ollut pitkä lista onniteltavia. No, ei maha mittää.Kivaa päivää kaikille! |
||
|
55
: 26.06.26 - klo:09:28
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Nimpparionnea Jarmolle!
![]() |
||
|
56
: 26.06.26 - klo:09:05
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Söpö kuva
![]() Niinpä näkyy olevan Jarmon nimipäivä joten ONNEA minultakin ![]() |
||
|
57
: 26.06.26 - klo:08:12
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Minni | ||
![]() |
||
|
58
: 26.06.26 - klo:08:12
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Minni | ||
|
Huomenia
![]() Kivat kuvat ![]() 18 astetta ja puolaurinkoista . Jarmolle nimppariOnnea ![]() |
||
|
59
: 26.06.26 - klo:07:48
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() ATP... |
||
|
60
: 26.06.26 - klo:07:47
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() |
||