Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
 61 
 : 18.06.26 - klo:18:51 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Tuli irti metallilaatikon sisällä päällä jotain keramiikka palikoita [:-)]

 62 
 : 18.06.26 - klo:18:34 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Samantapaisia hämppejä vien rapusta ulos jos kohdalle sattuu  [:-)]

 63 
 : 18.06.26 - klo:15:21 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Kiitos. Hyvää Juhannusta Minnillekin ja kaikille muillekin.

Ihania kuvia taas. Minun kuvani ei ole ihana. Marle ei ainakaan tykkäisi yhtään. Tämä on ikkunan välissä, noin 3 milliä pitkä. Suurensin sitä aika tavalla.

 64 
 : 18.06.26 - klo:14:43 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Kiitos toivotuksesta ja hienosta kuvasta :-))


 65 
 : 18.06.26 - klo:14:09 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Minni
Lähdenpä tästä Jussin viettoon, elikkäs.....

 66 
 : 18.06.26 - klo:13:51 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Tai wolttikuskit nekin tuo ruokaa. Kätevää monille kun lämmin ruoka tuodaan kotiin. Pizzataksia ollaan mekin käytetty kun maha vielä kesti.  [:-)]

Lenkiltä terkut, hanhet ainokaistaan vartioi. Minä sain mennä lähelle mutta tämä sai lähdöt.

 67 
 : 18.06.26 - klo:12:52 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
 :-)) :-))

 68 
 : 18.06.26 - klo:12:25 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Pizzataxi [:65]

 69 
 : 18.06.26 - klo:12:14 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Auto on nyt entisellä työkaverilla, joka on aina laittanut meidän autoa, jos vikaa on ilmennyt. Hän on kyllä tosi hyvä, -siis missä hommassa hyvänsä.  Kotonaan tekee vähiin päin kaikki hommat, leipomisesta ruveten. Töissä hän oli laitosmiehenä. Hänen pitäisi hommata uusi letku (?) ja laittaa paikalleen. Saa nähdä kauanko homma kestää.

Täytyy katsoa onko täällä kauppojen palveluja.

 70 
 : 18.06.26 - klo:11:40 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Me tuotettiin korona aika ruoka kotiin ja ollaan mietitty kun kantaminen tänne ylös ottaa jo voimille, että pitääkö tilata ruoka kotiin. Netin kautta onnistuu tilaus ja maksaminen. Prisma kuljettaa ja k-kauppa.

Kun tultiin kaupasta kotiin viereisen rapun edessä oli prisman auto eli joku on ruokaa kotiin tilannut.

Voi kurjaa Mesis kun autonne on rikki. Toivottavasti saatte sen korjaamolle ja äkkiä kuntoon.



Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10

Sivu luotiin 0.152 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.