
|
71
: 18.06.26 - klo:06:49
|
||
| Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Huvittava juhannusennuste
![]() |
||
|
72
: 18.06.26 - klo:06:46
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() ATP... Aurinkoa ja pilviä töihin tullessa. |
||
|
73
: 18.06.26 - klo:06:33
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Huomenta!
Sateen jälkeen tulee pouta, nyt se taas on todistettu. Lähes koko päivän eilen satoi, nyt paistaa aurinko +13 lämmintä. Jos tänään käpäsis kaupassa, ei tarvitse juhannusaattona mennä. Toiveikasta torstaipäivää ![]() |
||
|
74
: 18.06.26 - klo:06:29
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Mesis en minäkään osaa koko aparaattia käyttää, mutta elämää helpottaa kummasti ko.lsite
![]() |
||
|
75
: 17.06.26 - klo:22:14
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Ei täälläkään vettä välillä pilviä ja aurinkoa ja kovaa tuulta, ei töiden jälkeenkään paljoa perhosia näkynyt, ehkä suurin syy juuri tuuli.
Vähitellen ![]() |
||
|
76
: 17.06.26 - klo:22:02
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Täällä ei ole satanut koko päivänä. Pilvistä kylläkin on onllut.
Onpa erikoinen robo Telkkisellä. -Tahtoo samanlaisen Ei vaiskaan. Ei meistä kunpikaan osaisi tehdä robolle karttaa ![]() |
||
|
77
: 17.06.26 - klo:20:04
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Vettä jaksaa sataa
Nyt vois jo loppua muttei helteitä kiitos ![]() |
||
|
78
: 17.06.26 - klo:19:10
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Katsoin senioreille suositeltultua roboa sillekin pitää kartta tehdä ym. Puoliso tabletilla seuraa missä robotti milloinkin touhuaa. Nyt huomaa että joko olis kohta siivooja pitänyt palkata kun kummallekin imurointi on haastavaa. Raaskuja ollaan
![]() Täällä tuulinen päivä. Sellainen olisikin mainio vehje, ehkä tulevaisuudessa sellainenkin kehitellään |
||
|
79
: 17.06.26 - klo:18:48
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Täällä tuulinen päivä.
Voi kun robotti-imuri raivaisi ja pesisi vaatekasat ja järjestäisi vaatteet kaappiin ym, sitten alkaisi houkuttamaan |
||
|
80
: 17.06.26 - klo:18:20
|
||
| Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Tässä on säiliö.mihin laitetaan vettä+pesuainetta. Moppaa lattiat sitten menee pesäänsä kuten sanon huuhtelee mopot ja pesee puhtsalla vedellä uudestaan. Kumma laite mutta toimii vallan hyvin
![]() |
||