Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 71 
 : 23.06.26 - klo:05:30 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo


Aamua

 72 
 : 22.06.26 - klo:21:55 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:60]

 73 
 : 22.06.26 - klo:20:10 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.

Sinä taidat olla aktiivisin täällä vaikka olet töissä, aktiviteettiä riittää ym. Ihan ymmärrettävää että elämässä on paljon muutakin kun tämä pönttöily.

Itsellä ei ole muuta kun aikaa, samat rutiinit päivästä toiseen. Ne ei kovin kiinostavaa ole lukea eikä kyllä kirjoittaakaan. Katsellaan miten käy [:-I]


Hyvä kun Mesis pääsi ajelulle eli autonne on kunnossa [:-)]

 74 
 : 22.06.26 - klo:19:48 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Lähdenpä tästä Jussin viettoon, elikkäs.....

Minnille tiedoksi Juhannus on jo loppu  [:74] [:74] [:74]

 75 
 : 22.06.26 - klo:19:47 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.

 76 
 : 22.06.26 - klo:18:57 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Tänään saatiin auto ja käytiin kaupoilla, sekä ajeltiin vähän muutenkin. Tämä vanha laulu soi päässäni koko ajan.  _Varsinkin kertosäe.
https://www.youtube.com/watch?v=NvYW-Nrc0B4

 77 
 : 22.06.26 - klo:15:09 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Tuli tunne, että taitaa pönttö ruveta viimeistä vetelee [?]  Harmi, mutta kait se aikansa kutakin?

Pikku lenkki tuli tehtyä,   Jarmon suoritusta ei voi kun ihailla. Kunto on huippulaatua [:63] [:69]

 78 
 : 22.06.26 - klo:07:55 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Huomenta!

Nätiti kuvat tänäänkin, kuten eilenkin, jolloin kävin vieraana kurkkimassa. Mietin, että onkohan ollut ukonilmaa, vai onko juhlittu juhannusta niin rajusti, ettei jaksetta kirjoitella. Itsellä ei kumpaakaan, vaan yksinkertaisesti laiskotti  :-)).
Jos ei Telkkinen olisi avannut eilistä ketjua, se olisi ollut ihan tyhjä.

Jarmo on ollut juhannuspolkaisussa. Onnittelut tuloksesta!  [KIPPIS]

Mukavaa päivää kaikille! Jos saamme auton tänään, niin kauppureissu olisi edessä.

 79 
 : 22.06.26 - klo:07:35 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

 80 
 : 22.06.26 - klo:07:27 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
En nähnyt listassa kun yhden Jarmon nimen, aivan mahtava tulos noin pitkällä matkalla  [:-)]  ONNITTELUT JARMOLLE [KIPPIS] [:42]

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.