
Aamua
|
71
: 23.06.26 - klo:05:30
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() Aamua |
||
|
72
: 22.06.26 - klo:21:55
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() |
||
|
73
: 22.06.26 - klo:20:10
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu. Sinä taidat olla aktiivisin täällä vaikka olet töissä, aktiviteettiä riittää ym. Ihan ymmärrettävää että elämässä on paljon muutakin kun tämä pönttöily. Itsellä ei ole muuta kun aikaa, samat rutiinit päivästä toiseen. Ne ei kovin kiinostavaa ole lukea eikä kyllä kirjoittaakaan. Katsellaan miten käy ![]() Hyvä kun Mesis pääsi ajelulle eli autonne on kunnossa ![]() |
||
|
74
: 22.06.26 - klo:19:48
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
Lähdenpä tästä Jussin viettoon, elikkäs..... Minnille tiedoksi Juhannus on jo loppu ![]() |
||
|
75
: 22.06.26 - klo:19:47
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
|
Olin tänään töissä koko päivän ja sitten pyörälenkille ja vajaat 10min sitten kotona, ei ehdi aina kirjoittaa ja mitään ihmeellistäkään ei tapahdu.
|
||
|
76
: 22.06.26 - klo:18:57
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Tänään saatiin auto ja käytiin kaupoilla, sekä ajeltiin vähän muutenkin. Tämä vanha laulu soi päässäni koko ajan. _Varsinkin kertosäe.
https://www.youtube.com/watch?v=NvYW-Nrc0B4 |
||
|
77
: 22.06.26 - klo:15:09
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
Tuli tunne, että taitaa pönttö ruveta viimeistä vetelee
Harmi, mutta kait se aikansa kutakin?Pikku lenkki tuli tehtyä, Jarmon suoritusta ei voi kun ihailla. Kunto on huippulaatua ![]() |
||
|
78
: 22.06.26 - klo:07:55
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Mesis | ||
|
Huomenta!
Nätiti kuvat tänäänkin, kuten eilenkin, jolloin kävin vieraana kurkkimassa. Mietin, että onkohan ollut ukonilmaa, vai onko juhlittu juhannusta niin rajusti, ettei jaksetta kirjoitella. Itsellä ei kumpaakaan, vaan yksinkertaisesti laiskotti .Jos ei Telkkinen olisi avannut eilistä ketjua, se olisi ollut ihan tyhjä. Jarmo on ollut juhannuspolkaisussa. Onnittelut tuloksesta! ![]() Mukavaa päivää kaikille! Jos saamme auton tänään, niin kauppureissu olisi edessä. |
||
|
79
: 22.06.26 - klo:07:35
|
||
| Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo | ||
![]() ATP... |
||
|
80
: 22.06.26 - klo:07:27
|
||
| Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen | ||
|
En nähnyt listassa kun yhden Jarmon nimen, aivan mahtava tulos noin pitkällä matkalla
ONNITTELUT JARMOLLE ![]() |
||