Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 71 
 : 18.06.26 - klo:06:49 
Aloittaja Kaija - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Huvittava juhannusennuste :-)) :-))


 72 
 : 18.06.26 - klo:06:46 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] [:-)] [:-)]

ATP...

Aurinkoa ja pilviä töihin tullessa.

 73 
 : 18.06.26 - klo:06:33 
Aloittaja telkkinen - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Huomenta!

Sateen jälkeen tulee pouta, nyt se taas on todistettu. Lähes koko päivän eilen satoi, nyt paistaa aurinko +13 lämmintä.

Jos tänään käpäsis kaupassa, ei tarvitse juhannusaattona mennä.

Toiveikasta torstaipäivää [:-)]

 74 
 : 18.06.26 - klo:06:29 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Mesis en minäkään osaa koko aparaattia käyttää, mutta elämää helpottaa kummasti ko.lsite :-))

 75 
 : 17.06.26 - klo:22:14 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Ei täälläkään vettä välillä pilviä ja aurinkoa ja kovaa tuulta, ei töiden jälkeenkään paljoa perhosia näkynyt, ehkä suurin syy juuri tuuli.

Vähitellen [:60]

 76 
 : 17.06.26 - klo:22:02 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Täällä ei ole satanut koko päivänä. Pilvistä kylläkin on onllut.

Onpa erikoinen robo Telkkisellä.
-Tahtoo samanlaisen    Ei vaiskaan. Ei meistä kunpikaan osaisi tehdä robolle karttaa  [:-I]

 77 
 : 17.06.26 - klo:20:04 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Vettä jaksaa sataa [?]  Nyt vois jo loppua muttei helteitä kiitos [:-)]

 78 
 : 17.06.26 - klo:19:10 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Katsoin senioreille suositeltultua roboa sillekin pitää kartta tehdä ym. Puoliso tabletilla seuraa missä robotti milloinkin touhuaa.  Nyt huomaa että joko olis kohta siivooja pitänyt palkata kun kummallekin imurointi on haastavaa. Raaskuja ollaan [:-(]

Täällä tuulinen päivä.


Voi kun robotti-imuri raivaisi ja pesisi vaatekasat ja järjestäisi vaatteet kaappiin ym, sitten alkaisi houkuttamaan


Sellainen olisikin mainio vehje, ehkä tulevaisuudessa sellainenkin kehitellään :-))

 79 
 : 17.06.26 - klo:18:48 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Täällä tuulinen päivä.


Voi kun robotti-imuri raivaisi ja pesisi vaatekasat ja järjestäisi vaatteet kaappiin ym, sitten alkaisi houkuttamaan

 80 
 : 17.06.26 - klo:18:20 
Aloittaja Minni - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Tässä on säiliö.mihin laitetaan vettä+pesuainetta. Moppaa lattiat sitten menee pesäänsä kuten sanon huuhtelee mopot ja pesee puhtsalla vedellä uudestaan. Kumma laite mutta toimii vallan hyvin :-))

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10

Sivu luotiin 0.181 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.