Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
 81 
 : 24.06.26 - klo:09:38 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Puoli vuotta Jouluun
Hyvä huomio  :-))

Täälläkin oli hyvin pientä pisarointia aamulla, mutta se loppui. Pilvistä on.

 82 
 : 24.06.26 - klo:09:15 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Huomenta!

Vettä sataa!

Tyynystä huolimatta niska ym.paikat kipeät, yö meni niinkuin usein ennenkin [:-I]

Teille hyvää keskiviikko päivää [:-)]

 83 
 : 24.06.26 - klo:09:12 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut telkkinen
Onpa hienot kuvat Mesikseltä [:-)]

Tiellä lötköttelijä on oma juttunsa  :-)) kisukka ottaa rennosti.

Muistan kun Milli tuli Mesikselle, oliko niin että oli ex kodissaan ulkoileva kisu, hyvin oppi sisäkissaksi jos näin oli?

Mietin näitä ulkoilevia kissoja, veljen tyttö kun facessa on niin päivittäin useita auton alle jääneiden kisujen kuvia siellä näkyy.  Niin surullista [:-(]

 84 
 : 24.06.26 - klo:08:48 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
Kiitti omasta puolestani  [:-)]

 85 
 : 24.06.26 - klo:08:48 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Puoli vuotta Jouluun

 86 
 : 24.06.26 - klo:08:31 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo


https://hausk.in/99652/ihmiset-lattia-korkea



ATP...

Sadetta

 87 
 : 23.06.26 - klo:21:04 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
 [:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)]

 88 
 : 23.06.26 - klo:20:30 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Mesis
 :-)) Onpa rento meininki  :-))
Ihanat kuvat.

Kiitti Milli tiedoista. Milli-nimen on antanut miehen poika, josta Milli tuli meille noin 4-vuotiaana. Tänään mietin, että onkohan Millistä tullut kuuro, kun se nukkui vaan kaikessa rauhassa tuolilla kun tulimme kotiin ja puhuin ihan Millin vieressä, mutta se ei reagoinut mitenkään. Ei se kyllä normaalisti kuurolta vaikuta.
 Minäkin laitan pari kuvaa.
Tällainen on laitettu kahvipaikan eteen. Hieno, vai mitä. Sitä aina muutetaan vuodenajan ja juhlapäivien aikaan.
Toinen kuva on tästä meidän omasta pihasta.

 89 
 : 23.06.26 - klo:19:42 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Kotimatkan viivästys

 90 
 : 23.06.26 - klo:19:42 
Aloittaja Jarmo - Uusin viesti kirjoittanut Jarmo
Tietopaketti Millistä [:10] [:5] [:10] [:5] [:10] [:5]

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 14 kyselyä tietokannasta.