Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.5.2026 perjantai  (Luettu 764 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #30 : 01.05.26 - klo:19:40 »

Silitykset Millille [:10]
Milli kiittää  [:10] [:-)]

Kissatekstissä luki ihan selvästi "Tuiskulan". Minä itse tein vain päätelmiä  [:-I] :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 376
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #31 : 01.05.26 - klo:19:42 »

Minä muokkasin matkalla kun puhelin kirjoitteli taas omia vaihtoehtojaan [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #32 : 01.05.26 - klo:19:44 »

Aamulla tuli lähdettyä liikkeelle pari minuuttia yli klo 5. Reittinä Säkylä-puolimatka-kepola-ehtamo-tuiskula (kissa oli tuiskulassa ei tuisku niminen, tekstin syöttö...) -voitoinen-harjavalta joen etelä puolta nakkila- ulvila, ulvilassa kääntöpisteenä vanha kivikirkko ihan niinkuin viime vuonnakin- nyt uutena reittinä takaisin joen pohjoispuolta nakkila-harjavalta-kokemäki-kokemäeltä risteen viljavaraston vierestä vanhempaa asfalttitietä ja sieltä ronkan soratielle ja vankilan takaa lauhan kautta huittisiin ja sieltä vuorenmaan kautta säkylään ja kotipihalle.
Voi mahoton   :-O!!!
Ei tuollaista lenkkiä voi ihan kylmiltään tehdä. Tulis jalat ja peffa tosi kipeiksi. Tuo sopii kyllä Jarmolle, kun hän on niin paljon "harjoitellut", eli ajellut pyörällä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #33 : 01.05.26 - klo:19:48 »

Minä muokkasin matkalla kun puhelin kirjoitteli taas omia vaihtoehtojaan [:-)]
En huomannutkaan että oli muokattu  :-))

Komee on mersu. "Pikkuisen" ruostunut vaan  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 376
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #35 : 01.05.26 - klo:19:55 »

En kuunnellut kuin alkua, mutta panin sen "katso myöhemmin"-osioon. Oli melodia niin hieno. Loppusoinnuista ei tietoakaan, mutta hieno oli  [:-)]
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 750
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #36 : 01.05.26 - klo:20:09 »

Vappupäivän iltaa!

Upea päivä, linnut laulaa, perhosia lennossa ja kukat kukkivat.
Aamusta tehtiin zeenerin kanssa pieni lintuajelu Köyliö-Säkylä suunnalla  sitten lävin viemässä äidille vappumunkin ja simaa. Zeta lähti töihin ja minä pyörälenkille.

Kuvissa Sarvonlahti Säkylässä, maastopalon jälkiä Vampulassa ja valkovuokkojen kukintaa Vampulassa.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 376
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #37 : 01.05.26 - klo:20:22 »

 [:-)] [:-)] [:-)] kuville [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 376
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #38 : 01.05.26 - klo:21:17 »

 [:60]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 578
  • Itä-Uusimaa
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #39 : 01.05.26 - klo:22:29 »

Kaikille hienoille kuville  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]

Hieno juttu,ettei Milli ollut herännyt ja lähtenyt rappuun  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 28 288
  • Lahti
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #40 : 02.05.26 - klo:07:15 »

Hienoja kuvia on tullut lisää [:72]

Milli onneksi oli kodin turvassa, kun pikku vahinko on käynyt [:10]

Jarmon huippu kunnolle [KIPPIS] kyllä tuollaiset matkat pysyy kaukaisina unelmina, tai ennemmin ihailua kuitenkin. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #41 : 02.05.26 - klo:16:26 »

Hieno juttu,ettei Milli ollut herännyt ja lähtenyt rappuun  [:-)]
Sanos muuta. Hiukan säikähdytti  :-O


Milli onneksi oli kodin turvassa, kun pikku vahinko on käynyt [:10]
Pikku vahinko oli aika ISO vahinko. Onni onnettomuudessa, että mies oli laittanut sisäoven kiinni.
Se miksi näin kävi on varmaan se, että seinänaapuri tuli samaan aikaan koiralenkiltä ja toivotteli oven raoste hyvää vappua, eikä tämän ikäisille tarvi paljonkaan olla "häiriötä", kun konseptit menee sekaisin  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #42 : 02.05.26 - klo:19:28 »

En vissiin ole sanonut, mutta JaTaltakin hienot kuvat.
Kirjattu

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 750
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #43 : 02.05.26 - klo:19:37 »

Kiitos Mesis!

Onneksi Milli ei päässyt karkuun, kun sisempi ovi oli kiinni, jos olisi ollut millinkin auki, olisi voinut Milli karata.

Tuosta maastopalokuvasta sen verran, että siitäkin olisi voinut tulla iso vahinko, nyt paloi vain noin hehtaari. Oli traktorista lentänyt kipinöitä kuivaan jäkälikköön kallioisella metsäautotiellä. Onneksi olivat huomanneet kohta. Jos olisi jäänyt yöksi kytemään ja aamuyöstä syttynyt ja lähtenyt leviämään olisi jälki ihan toisenlaista...
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 55 193
Vs: 1.5.2026 perjantai
« Vastaus #44 : 02.05.26 - klo:21:42 »

Onneks palo huomattiin heti. Nytkin paloi hehtaari, joka sekin on aika paljon.


sisempi ovi oli kiinni, jos olisi ollut millinkin auki, olisi voinut Milli karata.
:-)) :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.092 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.