Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantain pikkutu*ma vitsi!  (Luettu 34520 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #420 : 18.06.26 - klo:08:52 »

 :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #421 : 18.06.26 - klo:18:59 »

Puujalkaa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 62 373
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #422 : 18.06.26 - klo:19:36 »

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 189
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #423 : 18.06.26 - klo:20:08 »

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 285
  • Lahti
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #424 : tänään kello 16:15 »

Varoitus vitsi [:-)] vai kuin tämän tulkitsis [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.293 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.