Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.2.08  (Luettu 2219 kertaa)

Veke 12v.

• Vieras
Vs: 21.2.08
« Vastaus #120 : 21.02.08 - klo:22:35 »

Melkoisen sanatonna sitä tääläki möllötetää.
Tikit antaa jo sen verran naamalla periks, et hymyilemää jo pystyy.   :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #121 : 21.02.08 - klo:22:36 »

Sormet näppäimillä täällä ainakin - liian useinkin ilman asiaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #122 : 21.02.08 - klo:23:22 »

Melkoinen tuuli tosiaan ulkona puhaltaa, toivottavasti ei sähköt mene katki, ainakaan vielä  [:-)]  yöllä voikin sitten vaikka pätkiä,
kunhan aamulla taas toimii  [:-)]       
Autot ei tiellä nyt huristellet, mutta nyt ei kuullut mitään kun tuuli humisti puissa liikaa, aina jokin häiriötekijä kuuntelulle  [:-I]
Ilma vaan ulkona lämpenee nyt 1,5 plussaa.
Kirjattu

Arskaidae

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Espoo
« Vastaus #123 : 22.02.08 - klo:08:58 »

Enää vähän yli viikko televisiolähetyksien vastaanoton loppumiseen meidän taloudessa.  [:-)]

Mitäs kivaa te meinaatte tehdä säästyvällä ajalla?  [:-)]

Se jää nähtäväksi, mutta minä olen ajatellut että saattaisi tulla ainakin enemmän ulkoiltua myös arki-iltaisin. Mutta, mutta... mielenkiinnolla odotellaan.  [:-)]
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #124 : 22.02.08 - klo:09:28 »

Enää vähän yli viikko televisiolähetyksien vastaanoton loppumiseen meidän taloudessa.  [:-)]

Mitäs kivaa te meinaatte tehdä säästyvällä ajalla?  [:-)]

Se jää nähtäväksi, mutta minä olen ajatellut että saattaisi tulla ainakin enemmän ulkoiltua myös arki-iltaisin. Mutta, mutta... mielenkiinnolla odotellaan.  [:-)]

Sama juttu meillä, viikon päästä kuvaruutu pimenee. Kovasti ollaan sitä mietitty että mitä tehdään sillä ajalla kun telkkarin katsomiselta "säästyy". Ja samat on ajatukset kun Arskalla, toivon mukaan tulee ulkoiltua enemmän ja mistäs sitä tietää mitä kaikkea kivaa sitä keksitään [;-)] Tämä kevätaika on kyllä ihan hyvä aika luopua telkkarista, ulkonakin koko ajan illat valostuu. Saa nähdä sitten syksypimeillä kuinka paljon telkkaria ja sen ohjelmia kaipaa.   
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Arskaidae

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Espoo
« Vastaus #125 : 22.02.08 - klo:09:53 »

Meillä ei oikeastaan kokonaan TV:n katselu lopu, vaan ollaan jonkin aikaa nauhoiteltu joutaville videonauhoille kaikenlaisia leffoja ja dokumentteja. Siinä on varmaankin pariksi kuukaudeksi ohjelmaa, mutta täytyy heti alusta alkaen kuitenkin myös vähentää TV-aikaa. Jo se helpottaa arki-iltojen ajankäyttöä ettei aina ole pakko olla (avovaimon tahdosta) kotona klo. 17:30 kun Emmerdale alkaa.  [:-DD]
Kirjattu
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä; niitä jotka osaavat laskea, ja niitä jotka eivät osaa laskea.

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #126 : 22.02.08 - klo:11:04 »

No,kuinkas avokki pärjää ilman Emmeä?    :-O
Mä olen ainakin koukussa,en vois olla ilman telkkaria.   [NUT]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #127 : 22.02.08 - klo:11:19 »

Meiltä hajosi videotkin jo monta vuotta sitten ja mitään DVD-vehkeitä meillä ei ole koskaan ollutkaan, joten meillä ollaan totaalisen "ohjelmattomia" viikon kuluttua. No, Pertunmaalla näkyy telkkari edelleen, joten siellä sitten voi katsella viikonloppusin jos haluaa. Mutta varsinkaan kesäaikana ei tule sielläkään telkkua katsottua, on niin paljon mukavampi istuskella pihalla tai puuhastella muuta hauskaa ulkona. [:-)]

Minäkin olen koukussa moniin ohjelmiin, mutta nyt aion pyristellä siitä koukusta irti. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Arskaidae

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Espoo
« Vastaus #128 : 22.02.08 - klo:11:52 »

No,kuinkas avokki pärjää ilman Emmeä?    :-O

Se jää nähtäväksi... ainakin hän on ollut paljon minuakin ehdottomampi tuossa dikiboksin hankkimattomuusasiassa (vaikka minäkin olen ollut aika ehdoton siinä), joten ainakin taitaa luulla pärjäävänsä.  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.335 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.