Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.2.2008  (Luettu 1030 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 23.2.2008 **kanacurry**
« Vastaus #30 : 23.02.08 - klo:23:28 »

pitäisi varmaan joskus syödä kilpaa kanacurrya luulisin pitäväni siitä ja olen melko varma että jos Taavi ja Leevi saisivat sitä syödä niin siltikin kolmikko jäisi toiseksi, sitten ehkä häviäisin jos Hopo tulisi neljänneksi porukkaan auttamaan

Nyt taas kerran  [:60] heti kun lautasellinen mikrolämpimiä nakkeja on syöty [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 23.2.2008
« Vastaus #31 : 23.02.08 - klo:23:35 »

Kolmas   [:60] kerta todensanoo ja onhan se mukavampi nukkua kun on teetä ja lämpimiä nakkeja herkutellut  [:-)]

Täällä ehtoon C-vitamiini "pommia",  viinimarjamansikka sekoitusta vielä nautitaan jos vaikka flunssa pysyisi loitolla  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 23.2.2008 **kanacurry**
« Vastaus #32 : 23.02.08 - klo:23:56 »

pitäisi varmaan joskus syödä kilpaa kanacurrya luulisin pitäväni siitä ja olen melko varma että jos Taavi ja Leevi saisivat sitä syödä niin siltikin kolmikko jäisi toiseksi, sitten ehkä häviäisin jos Hopo tulisi neljänneksi porukkaan auttamaan

jos vaikka seurravassa Säkylän tapaamisessa laittaa kisan pystyyn... <ja siihen sitten jatkoseuranta!
Mun ex-mies kun syötti mulle currya niin puolen vuoden päästä jouduin menemään lääkäriin jatkuvan ripulin takia!  [:´(]
Syytä ei löytynyt koskaan ja mulle tehtiin kaikki mahdolliset verikokeet (laktoosi-rasituskoe=kolme piikkiä) ja skopia peräpään kautta  [:67] mikä oli toooosi tuskallinen  [:´((]

Sivu luotiin 0.172 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.