Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.3. Sunnuntai!  (Luettu 3547 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #45 : 02.03.08 - klo:11:38 »

Niin, heippa vaan täältäkin. [:-)]
Aurinkoista ei näy, -1 mittarilukema . Tuulista ja ajoittain hiukan kevyttä lumisadetta. Ei kuitenkaan mitään varsin maahan kerry.
Taitaa tästäkin päivästä tulla sellainen laiskottelupäivä.
Mukavaa sunnuntaita kaikille pöntöille. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #46 : 02.03.08 - klo:11:45 »

Putkahtipa sellainen kysymys mieleeni, et

Oletko saanut opetusta tietokoneen käytössä, vai itse opiskellut?

Mua on tytär tsempannut ja Zeener.  Pyrikseltä ja Katilta olen kans saanut joitain ohjeita, että kiitosta vaan!   [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #47 : 02.03.08 - klo:12:14 »

Huomenta,
Alakuloa ilmassa, sitä tässä on yritettävä taltuttaa.
Mielenaurinkoisen löytymiseen vinkkejä kaivataan...   

Mun isovarpaat lohduttaa lämpösissä kotisukissaan Iipaa ja
toivoovat mielenaurinkoisen taas löytyvän!   [:-)] 
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #48 : 02.03.08 - klo:12:16 »

Pilvistä huomenta !
Lämpötila tänään -0,4 ..aurinko paistaa jossain pilvien takana, kun niin kirkasta  [8-)] Tintit pyrähtelevät ruokinnalla ja jutustelu kevään tulosta      on kova.. Tänään on avantopäivä, hienoa.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Jaska

  • Vieras
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #49 : 02.03.08 - klo:12:29 »

Ahaa, naapurin kaksoset - vajaan vuoden ikäiset - ovat saaneet pulkat, siellä ne nököttää pihassa, punainen ja sininen. Koskakohan lähtevät koeajelulle ?  :-)) :-))
Minä lähden kohtapuoliin etsimään lisäravintoa lähikaupasta, moi !  [:59]
Kirjattu

luscy

  • Vieras
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #50 : 02.03.08 - klo:12:59 »

Kotomaissa, suurriistalaskennan tarkistuksia tehden.

Tälle alueelle hirvet kerääntyvät suurin joukoin talvisin, naapurimetsästysalueilla ei niitä ole usein nimeksikään.
Kyllä niiden tekemät vahingot taimistoille ovat valtavia, kuten jo eilen taisin kertoa. Männyntaimet on nyrsitty aivan kelvottomiksi. Kuusentaimia varmaan tälle alueelle kannattaa istuttaa.

Tällä riistanhoitoalueella oli yksi ilveksen kaatolupa. Ilveksethän verottavat mm. peura- ja kauriskantaa. Nyt vuorossa ovat rusakot ja jänikset, varmaan pihapiirin kissakin kävisi paremman puutteessa.
Pihapiirin ilves on viimeyönä taas jälkensä jättänyt tuonne pellolla, nythän jäljet ovat hyvin havaittavissa uuden lumen sadettua.....
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #51 : 02.03.08 - klo:13:57 »

Putkahtipa sellainen kysymys mieleeni, et

Oletko saanut opetusta tietokoneen käytössä, vai itse opiskellut?

Mua on tytär tsempannut ja Zeener.  Pyrikseltä ja Katilta olen kans saanut joitain ohjeita, että kiitosta vaan!   [:-)] [KIPPIS]

Vähäsen pönttölästä neuvoa kuvanlaiton puolelta ja muutenkin, ohjelmat asennutetaan valmiiksi liikkeessä ja mitään hienouksia ei osata, lottovoitolla kotiopettaja omalle koneelle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #52 : 02.03.08 - klo:14:10 »

Huomenta vaan, taikka iltapäivää! Se talvi tulla tupsahti takaisin, ainaskin lunta on maassa. Kaarin kysymykseen vastaan, että pääasiassa olen itse olen kaiken käyttöön liittyvän opetellut, ohjelmat asentanut ja kaiken muun, mutta koneen sisäisiin asioihin ja kiperimpiin tilanteisiin olen saanut apua tietokoneneroltani eli aikuiselta lapseltani.
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #53 : 02.03.08 - klo:14:16 »

Hiphei arktisista olosuhteista. Talvi oli saapunut yön aikana. Käväistiin Puniksen kanssa pikkuisen kurkkimassa ulkoilmaa. Kiuruja löytyi ja isolepinkäinen, pajusirkun ääni myös. Iloisen yllärin tekivät ylilentäneet pulmuset. Myös viiksitimaleita saatiin ihan katsella ja kuunnella. Keltasirkkujakin näkyi satakunta, siinä oli vilinää. Nyt palelee varpaita ja tekis mieli ottaa päikkärit.
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #54 : 02.03.08 - klo:14:25 »

Päiviä.  [:-)]
Hieno ilma ulkona ja lumisade lakannut, oiskos 2-3 cm lunta kertynyt maahan, 1,1 plussaa.
Ulkona ja pihalla oltu ja sisältäkin tuvan ikkunasta kaukoputkella ja kiikareilla laulujoutsenia katseltu, ensin lepäilivät järvenjäällä (11kpl) ja sitten siirtyivät  200-300m päähän sänkipellolle ja nyt niitä on jo 15 +1?????? siitä tarkemmin lintupuolella .... [:-)] [:-)]

Putkahtipa sellainen kysymys mieleeni, et

Oletko saanut opetusta tietokoneen käytössä, vai itse opiskellut?

Mua on tytär tsempannut ja Zeener.  Pyrikseltä ja Katilta olen kans saanut joitain ohjeita, että kiitosta vaan!   [:-)] [KIPPIS]

Noin parivuotta sitten kävin tietokonetutuksi kurssin ja hankin läppärin ja vajaa vuosi sitten suoritin @ kortti kurssin, mut tiedot ja opit tuppaa unohtumaan  [:-(] ja jos koneella tulee ongelmia otan koneen kainaloon ja marssin naapurikunnan tietotekniikka liikkeeseen  :-))
« Viimeksi muokattu: 02.03.08 - klo:14:27 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #55 : 02.03.08 - klo:14:30 »

hippiäinen  89p 2t 52m
Sus          89p 2t 36m
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #56 : 02.03.08 - klo:14:30 »

Opetusta ? Aina silloin tällöin ( "eksä vieläkään osaa, johan mä selitin, no printataan ohjeet" - kotiopettaja ) Työn puolesta aina jotain kurssinpoikasta, mutta kumman vähän jää päähän ja osa on jo vanhentunutta tietoa eli pitäisi aina päivittää. Käytän sen mitä tarvitsen ja lupaan opetella lisää, kun on aikaa, sitten joskus...  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #57 : 02.03.08 - klo:14:31 »

hippiäinen  89p 2t 52m
Sus          89p 2t 36m

OOOhoh  :-O :-O  olenko minä mennyt Susun ohi pöntöllä istumisessa  :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #58 : 02.03.08 - klo:14:35 »

Iltapäivää Lapista! Kotiuduttu puolenpäivän maissa. Onpa täällä talvista ja kylmäää!!! Jet lag...tuntuu vähän.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.3. Sunnuntai!
« Vastaus #59 : 02.03.08 - klo:14:36 »

Phi phi mukavaa kotiintuloa  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.183 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.