Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tehdä liukkaalle parketille?  (Luettu 613 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Mitä tehdä liukkaalle parketille?
« Vastaus #15 : 03.03.08 - klo:13:22 »

Pilaatte koko lattian, varokaa. Hiomisen jälkeen se täytyy kuitenkin käsitellä ja liukkaus tulee takaisin [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 03.03.08 - klo:13:28 »

Pilaatte koko lattian, varokaa. Hiomisen jälkeen se täytyy kuitenkin käsitellä ja liukkaus tulee takaisin [:-I]

Liukkautta on vain muutaman käytävämaton kokoisella alueella, eli se ei ole lakan tai vahan aiheuttamaa.
Uskaltaako sitä enää koskaan ostaa minkäänlaista buklee-mattoa?  [:-I]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 03.03.08 - klo:13:36 »

Mulla edellisellä asukkaalla ei ollut mattoa ollenkaan ja kyllä meinasin mennä nurin parketilla useammankin kerran. Nyt se ei ole enää niin liukas tai sitten mä olen tottunut siihen [:-I] Pitäisi varmaan lakata se jo, mutta laiskana en viitsi. Ainoa hoito mitä olen tehnyt sille on nihkeäpyyhintä sillointällöin parkettiin tarkoitetulla mänty-tolulla ja parkettimopilla, muuten moppaan sen mikrokuitumopilla. On mulla liukueste sukatkin ja töppöset [:-)]
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 03.03.08 - klo:17:13 »

Kaikki mahdolliset vanhat lakat pois ja mehiläisvahaa tilalle. Sitten vain sukkasillaan tanssahtelemaan.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 03.03.08 - klo:17:14 »

Jos muu ei auta karkealla hiekkapaperilla vähän pyyhkimään edestakaisin niin ei lipsu, tosin ei myöskään kiillä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 03.03.08 - klo:17:19 »

Myytävänähän on sellaista muovista verkkomaista mattojen alle laitettavaa liukuestettä. Aattelin vaan, että jos se materiaali ois sellainen (eri kuin niissä muovipohjaisissa matoissa) että auttaisi. Mene ja tiedä... [:-I]

Tosin mun puulattialla (maalattu lautalattia) se ei auttanut... Oli tämäkin nyt sit neuvo. [:-I]
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 03.03.08 - klo:17:35 »

Hih ! Sanoin tuon MEHILÄISVAHAN ihan tosissani. Aion tehdä omalle parketilleni saman homman, kun kerkiän. Työpaikallani on mehiläisvahattu lattia eikä luista yhtään, mutta ei kuitenkaan ole tahmea, vaan ainoastaan turvallinen liikkua.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 18.02.11 - klo:06:49 »

Mitenköhän ongelma lopuksi selvisi [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.