Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

..tupakoitko vai et?

tupakoin
- 12 (26.1%)
en tupakoi
- 6 (13%)
Olen tupakoinut mutta lopettanut
- 11 (23.9%)
En ole tupakoinut ikinä
- 17 (37%)

Äänestäjiä yhteensä: 40

Kirjoittaja Aihe: Varmaan kysytty aiemminkin mutta kysytään toisenkin kerran....tupakasta..  (Luettu 1892 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa

Noniin, nyt sitten KAIKKI joukolla vastaamaan [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras

ikävä kyllä - kyllä.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Hauskaa vastata! Olen polttanut ja nyt lopettanut! :-)) Kaksi viikkoa takana!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti

Minä yritin nuorempana sitkeästi poltella tupakkia mutta kun ei ruvennut maistumaan niin ei. Onneksi! Joten vastasin että en tupakoi. En katso edes lopettaneeni, kun ei siitä tupakanpoltosta oikein koskaan mitään kunnolla tullut, sellaista tupruttelua vaan silloin tällöin. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Marle, ei siitä kauaa ole, kun tuota kysyttiin.  :-)) [;-)]
No, vastaan kuitenkin yli 20 v. on kulunut siitä kun lopetin. [:-)]

Varsin vain likalta kysyin, et onko hän koskaan polttanut.  Ihan yllätyin, kun sanoi ettei ole tupakasta edes henkosia ottanut.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

En ole koskaan polttanut  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa

Marle, ei siitä kauaa ole, kun tuota kysyttiin.  :-)) [;-)]
No, vastaan kuitenkin yli 20 v. on kulunut siitä kun lopetin. [:-)]

Varsin vain likalta kysyin, et onko hän koskaan polttanut.  Ihan yllätyin, kun sanoi ettei ole tupakasta edes henkosia ottanut.  [:-)]

Meseä tsempataan
   [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti

Te jotka olette lopettaneet, oliko joku muu syy miksi lopetitte vai ihan vaan oman terveyden takia? Ja te jotka vielä poltatte, oletteko koskaan yrittäneet lopettaa?
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi

Asian jo selvitinkin tämänpäivän ketjussa. Olen aikoinani polttanut, olin sellainen "illanistujaistupakoitsija". :-))
Vuosia sitten sekin jäänyt.
Kirjattu

Sus

• Vieras

Joo mie olin kerran yhden päivän polttamatta... [:-I]

Tosin en oo alottanut tätä nuorena, vasta kolmikymppisenä, en tiedä miksi. Ensin poltin vuoden ja sitten se yhtäkkiä loppui ITSESTÄÄN. Ei vaan maistunut. Olin 5 vuotta polttamatta. Sitten se taas alkoi ja jäi päälle. [:-(]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa

Te jotka olette lopettaneet, oliko joku muu syy miksi lopetitte vai ihan vaan oman terveyden takia? Ja te jotka vielä poltatte, oletteko koskaan yrittäneet lopettaa?

Terveys, raha ja tupakoimattomat ystävät sekä kyllästyminen tupakan orjuuteen [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia

Olen polttanut aikoinaan (noin kaksi askia päivässä) ja lopettanut lopullisesti. Terveyden takia tietty. Eräänä aamuna kun ajelin autolla töihin päin, jouduin pysäköimään tien penkalle ja yskimään ja yskimään ja yskimään.
Silloin päätin, että tämä riitti mulle ja kävin hypnotisoijan luona ja siihen jäi . Vajaa tupakka-aski löytyi vielä sitten joskus hansikaslokerosta, mutta en ole yhtäkään sen päätöksen jälkeen polttanut. Enkä polta!!!!

Ei se hypnotisoija sitä päätöstä tehnyt, minä ihan itse olin valmistellut siihen itseäni noin kahden vuoden ajan. Ja sitten eräänä aamuna päätös oli kypsä.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

Terveys kai etusijalla, toiseksi turhaa rahanmenoa, kolmanneksi se kun Thaimaassa eräs thainainen sanoi että jos julkisesti polttaa helmikuun 15.päivän jälkeen tupakkaa, pistetään rautoihin... ei haluttanut rautoihin  [:-DD]
Olen polttanut kai lukioajoista lähtien, välillä meni 7 vuotta ilman... sitten jatkui ja taas parikolme vuotta ilman, viimeinen polttojakso kestänyt jotain 15 vuotta, että korkea aika jo lopettaa...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti

Varmaan lopettaminen onnistuukin helpommin kun päätöstä kypsyttelee jonkin aikaa. Nykyäänhän on monenlaisia lääkkeitäkin ja nikotiinivalmisteita jotka voi auttaa lopettamaan.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa

Duunissa on pari korsteenia ja ihan kamalaa kuultavaa se aamuinen tupakkayskä; kuin tuhkehtuisivat omaan räkälimaansa :-O Luulen aina että kohta niiltä tulee okse [:18]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.158 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.