Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.3. Tiistai  (Luettu 4450 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #90 : 04.03.08 - klo:17:25 »

Juu Titti, rokkikissan ei ollu tarkotuskaan rokata kauaa. :-)) Se lähti jo, väsyi jo itteki. :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #91 : 04.03.08 - klo:17:33 »

Zeener, missä päin Järvenpäätä tämä uimahalli on?  [:-)]

Seutulantie 17, Kartanon koulun takana, vastapäätä Jäähallia, mitäs sä Kaija tiedät Järvenpäästä, yritän laittaa tän karttalinkin:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=J%C3%84RVENP%C3%84%C3%84+UIMAHALLI&btnG=Google-haku&meta=lr%3Dlang_fi
Zeener jo neuvoi toisen kautta, mä ajattelen aina niinkuin minä ajan pyötällä täältä Kinnarista päin...Pajalantieltä ei suoraan pääse kai kuin Jäähallille, siellä on betoniporsaita välissä, muistaakseni. Pohjoisväylältä suoraan tuleva katu on Kaskitie ja se johtaa Kartanon ja Pajalan koulujen sekä pienen ortodoksikirkon välistä Seutulantielle, jossa uimahalli on oikealla !
( Tulikohan riittävän epäselvästi selostettua, ihmiseltä,jolla ei ole ajokorttia !  :-O )   [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 04.03.08 - klo:17:45 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #92 : 04.03.08 - klo:17:34 »

Zeener, missä päin Järvenpäätä tämä uimahalli on?  [:-)]

Järvenpään uimahalli on Euromarketin takana Jäähallin vieressä. Onkohan se sitten Pajalaa. Seutulantie 17 on osoite.

Ai tähän olikin jo vastattu !  :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #93 : 04.03.08 - klo:17:49 »

Jaskalle kiitos linkistä!  [:-)]
Mä tunnen Järvenpäätä just sen verran, että löydän Vanhankylänniemeen. Ja Prismaan. Siis Keravalta päin. Annankulmasta en ole vielä edes yrittänyt oikoreittiä keskustaan. Mä pelkään, että se ei ehkä oikaisisikaan niin paljoa  [:-DD]

Lauantaina pyörähdin yksikseni Järvenpään keskustassa ja mun tuli ikävä  [:´((] pientä, helposti hallittavaa Keravaa. Siellä kun ajaa Prisman parkkihalliin, on koko kaupunki kävelymatkan säteellä.  [:-)]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #94 : 04.03.08 - klo:18:30 »



Ulkona nyt -4,2 ja lautasella mustavalkoista  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #95 : 04.03.08 - klo:18:46 »

Jaskalle kiitos linkistä!  [:-)]
Mä tunnen Järvenpäätä just sen verran, että löydän Vanhankylänniemeen. Ja Prismaan. Siis Keravalta päin. Annankulmasta en ole vielä edes yrittänyt oikoreittiä keskustaan. Mä pelkään, että se ei ehkä oikaisisikaan niin paljoa  [:-DD]
Lauantaina pyörähdin yksikseni Järvenpään keskustassa ja mun tuli ikävä  [:´((] pientä, helposti hallittavaa Keravaa. Siellä kun ajaa Prisman parkkihalliin, on koko kaupunki kävelymatkan säteellä.  [:-)]

Eiks se oo Järvenpäässäkin ? Ainoo,että muutama asia on "väärällä" puolella rataa...Eli just sillä toisella kuin itse.
Kyllä tähän tottuu, voi sanoa kohta 20:n vuoden kokemuksella.Keravallakin on yks sun toinen liike vaihtanut osoitetta ja sitten on rakennettu kokonaisia kaupunginosia kerrostaloja, esim. Jaakkolaan ja koulujen nimet on muutettu ja osa niistä lakkautettu,ties mitä, sama Korsossa, Tikkurilasta puhumattakaan. Tässä on tätä radan vartta reissattu kohta 30 vuotta !  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #96 : 04.03.08 - klo:18:59 »

Heti ku huomasin että ulkona onkin pakkasta eikä plussaa, rupes palelemaan enemmän. :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #97 : 04.03.08 - klo:19:01 »

Ei siis kantsi katsoa mittaria, tarkenee paremmin. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #98 : 04.03.08 - klo:19:02 »

Ei siis kantsi katsoa mittaria, tarkenee paremmin. :-))

Näin on. :-)) Oonkohan mä tulkinnut tuon kuumemittarinkin pieleen, jos mul ei ookkaan alilämpöä vaan kuumetta [:19]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #99 : 04.03.08 - klo:19:06 »

Jaahas, pistin jarrut kiinni ja päätin viettää koti-illan. Ihan vaan poikien kanssa kaikessa rauhassa. On ollut sellaista menoa ja lentoa, että ei juurikaan arki-iltoina eikä viikonloppunakaan kotona.
Pakko ruveta rauhottumaan. Huomasin nimittäin poikien ilmeistä ja elkeistä aamulla, että olisi aika olla joskus kotonakin.

Pojille ostin sian kieltä ja katkarapuja, itselle keittelen tuleviksi päiviksi evääksi siskonmakkarasoppaa. On rauhallista ja hiljaista.
Suorastaan enemmän kuin nautinto! [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #100 : 04.03.08 - klo:19:07 »

Sus: Mua kun palelee, vedän yhden mainosfleecen ylle ja sitä mukaa, kun lämpenen, vedän vetoketjua alaspäin.= Hyvä ja halpa lämmityskonsti.  :-))
Opehuoneessa oli tänään hauska arvostelutilanne, kun käsityönopettaja kasasi pöydälle oppilaitten kutomia sukkia ja sitten antoi niistä numeroita. Mä olisin antanut heti kympin, jos olisin saanut yhdetkin sukat vetää jalkaani. Ja tää pätee sekä numeroihin, että vaikka euroihin, olivat sen verran herkullisenvärisiä !  [:-)] Yhdet olivat sellaiset huopatossun malliset, sellaisilla olisi kiva hiihdellä pitkin käytäviä !  [:-DD]
( Taidan olla yliväsynyt, kun höpötän näin paljon, lopetan heti ! )
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #101 : 04.03.08 - klo:19:09 »

Olisi pitänyt kysyä lupa koekäyttöön ja sitten parempi arvostelu  [:-)] [:-)] [:-)]
Väsyneenä on hyvä pönttöillä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #102 : 04.03.08 - klo:19:10 »

Älä vaan lakkaa höpöttämästä Jaska. :-)) Mullakin on semmonen vetoketjullinen fleece, pitääkin kaivaa se esiin. [:-)] Nyt kun Kotkaankin tuli pakkanen. [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #103 : 04.03.08 - klo:19:11 »

Olisi pitänyt kysyä lupa koekäyttöön ja sitten parempi arvostelu  [:-)] [:-)] [:-)]
Väsyneenä on hyvä pönttöillä

Pitäs vielä tehdä töitäkin... [:-(]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.3. Tiistai
« Vastaus #104 : 04.03.08 - klo:19:11 »

( Taidan olla yliväsynyt, kun höpötän näin paljon, lopetan heti ! )

Tällä palstalla höpötys on suorastaan suotavaa, joten anna palaa vaan... [:14] [:14] [:14]

 [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.