Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikkona 5.3.2008  (Luettu 3417 kertaa)

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 766
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #60 : 05.03.08 - klo:14:23 »

Sympatiaa Sussille ja kaikille muille 
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #61 : 05.03.08 - klo:14:49 »

Sympatiaa Susulle

Ja kaikille muilleki sitä tarvitseville.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #62 : 05.03.08 - klo:14:57 »

KIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS SYMPATIOISTA. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #63 : 05.03.08 - klo:15:42 »

No johan on ihme lintupäivä mulla tänään. Ruokintapaikalla on ollut aivan kuollutta tähän asti niin että melkein jo tympäännyin. Niin tänään yhtäkkiä nähnyt 11 lajia.

Jopa vihervarpusen (josta lintupuolella tunnistusta), jota en oo nähnyt ikinä. Sen jälkeen tuli urpiainen, joita ei oo ollut koko talvena, sitten lokistakin äänihavainto, ei oo ollu koko talvena ym. kummajaisia, jotka käy harvoin mm. närhi. Outoo. Mut kivaa! [:-)]

Ehkä se johtuu siitä, ku mulla on koko ajan ollu plussaa vaan ja nyt yhtäkkiä onkin pakkasta. :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #64 : 05.03.08 - klo:16:01 »

Flunssaisille ja kaikille muille poteville pikaista paranemista  [:-)] [:-)]

Sus, ei vettä lukkoon aina jää kosteutta joka jäätyy uudelleen, parempi puhaltaa pyörän lukkoon niin kosteus poistuu helpolla

Nyt -2,1 koneen vierellä 16,0

Ilman televisiota oleville isot plussat  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #65 : 05.03.08 - klo:16:26 »

Täältäkin Jaskalle pikaista toipumista ja sympatiaa. Onneksi saat nyt levätä kaikessa rauhassa - niin ja sulla on aikaa pönttöillä. :-))

Kiitos ! ( R.I.P "Lepää rauhassa"  [:-DD])
No, äsken kyllä luulin lopun hetkeni tulleen, kun nukahdettuani sohvalle heräsin kauheaan oloon, mutta kai se oli  lääkkeiden vaikutusta, vaikkei mulle ennen ole Duactista mitään oireita tullut eikä antibiooteistakaan.Nyt meni valivaliksi tässäkin ketjussa, vaikka yritin pitää sen erillään... Jos mä kirjoita jotain järjetöntä tai tavallista järjettömämpää, voi myös laskea taudin syyksi !
Susulle sattuu ja tapahtuu ! Sillä hetkellä ei varmasti naurattanut.
Mutta nyt pitäs suunnitella huomista päivää,jonka joku muu pitää, enhän mä itselleni juuri tuntisuunnitelmia enää kirjoita, edetään tilanteiden mukaan ja on ne tuolla päässä,jos sieltä nyt löytyy.
Tänään ei tule Heartbeatiäkään, on jotain hiihtoja Norjassa.  [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #66 : 05.03.08 - klo:16:37 »

Ei sulle Sus voi muuta kun nauraa (jos saa  [:-I]). Onneks ei avain jäätynyt suuhun kiinni.
Mäkin kävin työkkärissä aamulla... ja sain lämmintä kättä ja kaks viikkoo karenssia kun olin käynyt EU:n ulkopuolella lomalla, minä ja mun suuri suuni, pitikin kehua. Se on sitten näkkäriä ja hernekeittoa tämä kuu loppuun... no onneks sitä laihdutetaan edelleen, eikä mene tupakkaankaan rahaa.  [:-)]

Ei o totta, mese! Täähän on taas yksi oikeusmurha !  [:-//]
Miehelleni kävi niin, että meni kolme päivää myöhässä ilmottautumaan työkkäriin, kun unohti, että oli kesäkuussa saanut lokakuuksi sen ajan. Häneltä lopetettiin myös pikkuinen päiväraha unohduspäivästä lukien,piti anoa uusiksi, ei nyt sentään kahta viikkoa karenssia. Melkein 6-kymppiselle ukollehan ei työtarjouksia ole viime vuosina juuri sadellut,eikä kursseillekaan ole kutsuja tullut, ei ihme, että unohti, mutta itse sentään muisti myöhemmin.  Työkkärissä hän ihmetteli, eikö sieltä voitu edes soittaa tai laittaa tekstaria tai sähköpostia, ei kuulema ehdi, on niin paljon töitä !  :-O
 Tuli 2 viestiä peräkanaa, mutta huomasin mesen jutun vasta myöhemmin...Oli pakko kommentoida !
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #67 : 05.03.08 - klo:16:43 »

Luulisi työvoimatoimiston ymmärtävän ei todellakaan tuollaiset mesen tai Jaskan miehen asiat tunnu kivoilta, kaikki menee aina vaan vaikeammaksi ja monimutkaisemmaksi  [:-(] [:-/]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #68 : 05.03.08 - klo:16:50 »

Ruokinnalla naaras mustarastas. Hää on varmaan Kökön vaimo. [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #69 : 05.03.08 - klo:16:55 »

Kököskä  [:-I]  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #70 : 05.03.08 - klo:16:59 »

 [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #71 : 05.03.08 - klo:17:05 »

Nyt torkuille melkein koko päivän ulkoilu ja sauna jatkoksi väsyttävät vähäsen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #72 : 05.03.08 - klo:18:03 »

Alkuehtoota!
Paljon on pönttöläisille sattunut kaikenlaista päivän aikana. Jaskalle, Susille ja muillekin poteville toipumista   [:30]( mulla tauti onkestäny jo kolme viikkoa, mut pikkuhiljaa  alkaa helpottamaan)
 Harmillinen se Mesen karenssi  [:-(]
Kyllä on kulunut päivä nopeasti kaikkea pientä puuhastellessa. aamulla leivoin pullaa, sitten lumitöitä ja iltapäivä menikin sitten uidessa ja vesijumpassa. Nyt hetki pönttöilyä ja sitten voisi käväistä vähän pöllöjen kuuntelu retkellä.
Mukavaa illan jatkoa !!!
Ja posti toi mukavan kirjeen tänään...... ensi kuussa sitten Saariselkä kutsuu  [:5] [:5] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #73 : 05.03.08 - klo:18:14 »

Varmasti huhtikuussakin saariselällä kaunista  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #74 : 05.03.08 - klo:18:19 »

Varmasti huhtikuussakin saariselällä kaunista  [:-)] [:-)]

Varmasti ! Olen ollut Muonion Hetassa huhtikuussa hirmu kauan sitten ja oli ihanaa, aurinko paistoi aamusta iltaan ja hanki kantoi ! Murtsikkaahan meikä vaan hiihti ja illalla monoilla jalalla koreasti hotellilla. Oi niitä aikoja !  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.288 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.