Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikkona 5.3.2008  (Luettu 3410 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #105 : 05.03.08 - klo:20:40 »

Iltaa! Täälläkin tänään aurinkoinen kaunis talvipäivä. Tuulta oli vain jonkin verran.
Mittarilukemia, yön alin oli -10,4 ja päivän ylin -5,0 sekä nyt viilenee -10,0 astetta jo.

Tänään talitiainen lauloi täällä aivan erikoisella sävelellä, eli ty-ti-ti ja aika nopeassa tahdissa. Sitä oli kyllä mukava kuunnella ja todeta, että talitiaiset ovat nopeita oppimaan erilaisia laulutyylejä. Tämä siis aivan jotain uutta, mitä olen koskaan kuullut talitiaisen laulussa. [:-)]

Kauniin kuvan oli jaTa laittanut! [:-)]

Sairastaville ja toipilaille toivotaan paranemista ja tsemppiä!  [:-)]


Mukavaa iltaa kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #106 : 05.03.08 - klo:20:40 »

Hurrjia nuoria olette olleet... mutta täällä paukkuu pakkanen. -21,4 astetta. :-O
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #107 : 05.03.08 - klo:20:41 »

Ja minä en vankilasta varastanut:
kysyin rehellisesti, että kuinka voisin varastaa peltimukin. Ja sitten antoivat sen mulle käteen, että ota tuo niin on paljon helpompaa!

En varastanut, mutta kaltereiden takana olen ollut! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #108 : 05.03.08 - klo:20:42 »

Olen ollut jopa vankilassa  [:67] [:67]

Hurjat tunnustukset jatkuvat !  :-O
Eikö siellä ollut moni muukin pönttöläinen kalterien takana ?
Onneksi Sus on herran enkeli kultakiharainen... [:-)]

Oma vankilassa olo ei ollutkaan mikään juhlatilaisuus  :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #109 : 05.03.08 - klo:20:50 »

Olen ollut jopa vankilassa  [:67] [:67]

Hurjat tunnustukset jatkuvat !  :-O
Eikö siellä ollut moni muukin pönttöläinen kalterien takana ?
Onneksi Sus on herran enkeli kultakiharainen... [:-)]

Oma vankilassa olo ei ollutkaan mikään juhlatilaisuus  :-O

Oliks sä siellä töissä? [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #110 : 05.03.08 - klo:20:54 »

Ei ole työskennelty koskaan vankilassa, meniköhän nyt "kiltin pönttöläisen" maine  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #111 : 05.03.08 - klo:21:02 »

miks sie olit vankilassa?
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #112 : 05.03.08 - klo:21:03 »

Susulle sitä aina sattuu ja tapahtuu  [:-DD]

Paljon tuntuu tuota pitkittynyttä flunssaa olevan, tsemppiä kaikille poteville.  [:30]

Meillä ovat kissat välillä melkoisen ronkeleita ruoan suhteen ja niinpä sitten Rouva Hömötiaisen kertoman innoittamana ostin possunkieltä tarjottavaksi. Matti pyöri kupin ympärilla pitkään ja haisteli tarkkaan, vaan eipä kelvannut. Mutta pikku-Miuku sitten pisteli kiireesti poskeensa kaiken tarjolla olevan ja herkkua näytti olevan.  [:-)]

Kyllä ovat kaikenlaiset lintuset olleet kovasti äänessä tänään, tosi keväiseltä kuulosti, vaikkei niin lämmintä ollutkaan, nyt on muuten jo -15,0 mittarissa.

Eipäs olekaan niin kiire tänä iltana nukkumaan, sain kaksi vapaapäivää lisää  [:-)] [:-)] [:-)]




Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #113 : 05.03.08 - klo:21:03 »

Iltaa Järvenpäästä!
Meillä oli pienet talkoot ja käytettiin hyväksi lapsityövoimaa. Jenni ja sen kaveri olivat reippaana apuna, kun alettiin purkaa takkahuoneen lattialaattoja. Siellä on ns kopo-laattoja, jotka ovat irti lattiasta ja lattialaatoitus menee uusiksi.
Väsyttää, vaikka otin parin tunnin päikkärit! Kohta saa taas mennä unille!  [:-)]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 610
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #114 : 05.03.08 - klo:21:08 »

Hirrrrrrrrrrrrrveetä, nyt mua jää vaivaamaan, mitä Jarmo on tehnyt vankilassa  :-O :-O :-O.
Enkä saa sitä tietää, kun on suljettava kone ja lähdettävä töihin. -Tuleekohan työnteostakaan mitään??????????????????
 :-)) :-)) :-))

Hyvää yötä kaikille!  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #115 : 05.03.08 - klo:21:11 »

Se on ollu vankilassa vierailulla. Tapaamassa jotain tuttua rikollista. :-)) Tai sitten ollut jollakin tutustumiskäynnillä.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #116 : 05.03.08 - klo:21:16 »

Vankilassa käyntini oli mm joskus noin vuonna 81 silloisessa köyliön varavankilassa kun oli 8.luokan työharjoittelussa tutustumassa poliisin työhön.
Toinen vankilassa käynti taisi olla 92 kun olin helsingissä töissä, olikin heti toinen työpäivä jos oikein muistan kun olimme tutustumassa kylmäkosken vankilaan oli silloin vielä rakennusvaiheessa

[:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #117 : 05.03.08 - klo:21:20 »

Nonni osuin oikeaan. :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #118 : 05.03.08 - klo:21:22 »

Vankilassa käyntini oli mm joskus noin vuonna 81 silloisessa köyliön varavankilassa kun oli 8.luokan työharjoittelussa tutustumassa poliisin työhön.
Toinen vankilassa käynti taisi olla 92 kun olin helsingissä töissä, olikin heti toinen työpäivä jos oikein muistan kun olimme tutustumassa kylmäkosken vankilaan oli silloin vielä rakennusvaiheessa
[:-)] [:-)] [:-)]

TET vankilassa, mielenkiintoista ! Pääseeköhän tonne Keravan nuorisovankilaankin ? Vois tehdä hyvää eräille jepeille...Toivoo nimimerkki "Ilkeä ope"  [8-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 884
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikkona 5.3.2008
« Vastaus #119 : 05.03.08 - klo:21:24 »

Nyt ulkona -6,6 ja vuorossa mittareiden nollaus. Päivän kylmin hetki oli aamulla klo 7.04 -9,9 talven toiseksi kylmin lukema ja päivän korkein plussalla 2,1 klo 10.27 saattoi aurinko noustessaan osua silloin mittariin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.