ei tarvitse lukea
kirjoitan jotta pääni kirkastuu.
Pakko valittaa, tai oikeastaan en valita, vaan kehun itteäni.
Oon saanut "sairaskertomukseni" taulukoineen valmiiksi yli 30 vuoden ajalta
joudunkohan hoitoon
Ryhdyin perusteelliseen papereideni tonkimiseen huonon oloni ja olen tyytymätön lääkärin toimintaan
Kunnallisen päätöksen mukaisesti päätettiin, jotta rahaa säästyy, kun tietyt potilasryhmät siirretään erikoislääkäriltä terveyskeskukseen
Vuonna 2006 tämä ko. uusi lääkäri kirjoitti mulle uuden reseptin omasta päästään, katsomatta ed. erikoislääkärin lausuntoja ja lähetettä laboratoriokokeisiin
Tuossa ennen Joulua kävin ns. "omalääkärillä" ällistelin pitkään jatkunutta huonoa oloani ja pyysin lab. kokeisiin. No hän olikin mukavanoloinen lääkäri
ja kirjoitti lähetteen.
Terveydenhoitaja ei osannut tulkita tuloksia, pyysin ne itselleni ja sain vielä puhelinajan ko. lääkärille, lähtee talosta pois 31.12
Tuloksia älliköidessäni aloin oikein paneutua asiaan, lab.kokeiden tuloksiin vuosien ajalta ym. ja nyt selvisi mistä outo olo johtuu, se on niistä kunnallisista säästöistä. Kuinkahan moni potilas jaksaa paneutua perusteellisesti missä mättää
ja mikä meni pieleen missäkin kohtaa
On tämä nykyisin kummaa kun potilas joutuu itse tarkkailemaan ja vaatimaan.
Nyt mulla on totaalinen luottamuspula tuohon luukkuun
en tiedä miten ja minne voisin asiasta valittaa, kaikki syytää vastuuta toinen toistensa niskaan. Se on sellainen järjestelmä nyt.
Onneksi on vielä yksi asiantuntijalääkäri tiedossa, johon voin luottaa, saa nähdä miten suhtautuu kun menen vataanotolle taulukoineni