Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96847 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #1770 : 10.07.09 - klo:10:09 »

[:1] Lohdutukset kaikille poteville.
Mulla kans unet jää vähiin kipujen takia,mutta onneksi saa ottaa päikkärit sitten kun alkaa väsyttää.   :-))
(Huomasin,että Vilukolla on nätti tytöntyllerö avattaressa   :-))  )
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #1771 : 10.07.09 - klo:11:21 »

Vielä pitää kärsiä pari tuntia ennenkuin pääsee lekurille.  [:-/] Seitsemältä nousin ajan varaukseen ja sain vasta 13.30. No buranaa poskeen ja nukkumaan... nukuin tuonne 11.00 asti. Tai nukuin minkä nukuin. Nyt ei pahasti pakota, olo on vain kuin olis pää vedessä turvonnut. No oma vika kun ei pidä huolta hampaistaan. Mutta se pelko...pelkkä ajatuskin hamm.lääkäristä saa karvat pystyyn.  [:4] [:67]
Olen pitkittänyt ja pitkittänyt tätäkin hammasta jo kauan. Keväällä olin jo menossa, kun ilmoittivat, ettei aik.potilaita oteta taaskaan vastaan. Yksi ainoa h.lääkäri koko kunnassa. Yksityisellä on sitten taksat jo niin paljon kovemmat, että sekään ei kannata. Tästä nyt ei ole kuin muutama vuosi kun pistin omaisuuden menemään noiden purukalujen kans ja ei mennyt kuin vuosi tai toista kun paikat alkoi irtoilla. Ihmeellistä miksi "asiakkaan" kantaa ei kuunnella ja paikataan ja korjataan jo ihan mätiä hampaita, joista ei sitten tekemälläkään tule mitään.  [:-//] Isäntä kyllästyi jatkuvaan rumbaan ja revitti kaikki kerralla pois. Pitkään piti siitäkin jankata ennenkuin uskoi, että kaikki lähtee. Nyt on tyytyväinen ratkaisuun. Mä vielä sinnittelen ja yritän saada tuon ongelmahampaan poisrevitettyä tänään.
Katsotaan ip kuis kävi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #1772 : 10.07.09 - klo:11:28 »

Meselle voimia ja peukkuja sinne hammaslääkäriin. Ei oo minunkaan mielipaikkoja... [:-I] [:4]

Mut kun ne nykyään puuduttaa lähes automaattisesti, ni ei se enää niin kauheeta ookkaan kuin lapsena. Silloin ei puudutettu koskaan, vaikka syviä reikiä porailtiinkin...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1773 : 10.07.09 - klo:11:30 »

Menis nyt aika nopeaan, et pääsisit, mesis, lääkäriin.   [:1]

Olen itekin pyytänyt vetämään kipeän ja lohenneen hampaan pois.
eivät suostuneet!
Minkähän takia?
No, ehjänä hammas on pysynyt, mut kuitenkin. 
Tulisko tk:lle rahapula, jos kaikki revityttäisimme hampaamme?  [:-DD]

Mä kans pelkään hammaslääkäriä.  [:-/]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1774 : 10.07.09 - klo:11:34 »

Hienoa mese...voitit sitten pelkosi.Tsemppiä reissuun.Kyllä sä hyvissä käsissä olet
ja apua tulee usko pois.

Muillekin poteville voimisia ja jaksamista toivottaa yksi joka potee kättään edelleen.
Käsi jäykistyy päivä päivältä ja sormet ovat ihan käppyrässä..että ans kattoo mitä
tämän kanssa tuleman pitää..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #1775 : 10.07.09 - klo:11:41 »

Voi hitsi, kun tuo Telkkisen käsi ei tokene... Koskas sulla on tarkastuskäynti, että kuulis mitä lääkäri on mieltä?
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1776 : 10.07.09 - klo:11:46 »

Ottaapa koville Telkkisen käden paraneminen!   [:-(]
Voi kun pääsisit oikein asiantuntijan hoitoon.
Koita jaksaa kätesi kanssa.  [:1]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1777 : 10.07.09 - klo:11:48 »

Telkkisen käden jälkihoidossa on kyllä ollut runsaasti toivomisen varaa, johan tuon pitäisi olla paremmassa kunnossa. Onhan tuosta loukkaantumisesta jo kulunut paljon aikaa.  [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1778 : 10.07.09 - klo:11:49 »

Elokuun alussa piti mennä mutta kävin sairaalassa vaatimassa aikaistamista ja nyt se on sitten ens
tiistaina, kuvaus sekä lääkäri.Jumppari sanoi kun olen 8 kertaa käynyt,että kättä tästä ei tule
meidän yhteispelikkäkään,eli hän näkee tässä  hoitovirheen.Epäilee,että jänteet on vioittuneet ja
kasvaneet kämmenen kodukseen kiinni..että tälläistä.Vähän välillä tippaa silmään kiertää.
Kylllä ystäväni ja sukulaiseni ovat kaikki sitä mieltä,että pieleen on käsi laitettu..saas nähdä
mitä tuleman pitää.
Kiitos Sus myötäelostasi.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1779 : 10.07.09 - klo:11:50 »

Kiitos..ihan kyynel tulee silmään..teidän lämmöstänne. [:-)]
maaliskuun 24 kaaduin,että aikaa on kulunut..
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1780 : 10.07.09 - klo:11:50 »

Onpa aika lailla pahan näköinen vielä. Toivotaan, että se saadaan vielä korjattua. Jaksamista ja tsemppiä niin Telkkiselle kuin Mesellekin.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #1781 : 10.07.09 - klo:11:57 »

Kiitos myötäelosta, joillekin tämäkin hammaslääkärireissu olis varmaan pikkujuttu, mulle kivitalon korkuinen. Maha on jo sekaisin  [:-)]. Mulla kun ei mikään puudutusaine tehoa. 7 piikkiä on kai ennätys yhteen hampaaseen, no oli se vartin vähän "kohmeessa". Kipeää kävi kuitenkin niin, että vesi valui silmistä, puristin rystyset valkoisina käsinojasta ja olisin huutanutkin, mutta suu oli täynnä letkua, pihtiä ja poria sekä käsiä. Ja hampaillani on vielä hirveen pitkät juuret... välillä tuntuu että kiertyy leukaluun allekin. Useimmiten revittäessä, joutuu sahaamaan kolmeen, neljäänkin osaan eli juuri kerrallaan. Kärsi siinä sitten.
telkkisen käsi on kyllä pahan näköinen...vaadi vain hoitovirheestä korvausta ja uutta korjaavaa leikkausta.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1782 : 10.07.09 - klo:12:10 »

Voi Mese parka  [:1]. Ei ihme jos pelottaa. Minullakin yhden kerran, kun poistettiin hammas, ei puutunut ollenkaan. Ainetta lisättiin ja lisättiin ja lopulta kävi niin kuin Sinullekin, että kärsin vaan kun se revittiin pois. Mutta se oli vain se yksi kerta. Muulloin on aina puutunut.
Hammashoitoa tehdään myös nukutuksessa, mutta maksaa varmaan maltaita. Jos olisin Sinun asemassasi, niin harkitsisin kyllä sitä vaihtoehtoa. Tsemppiä, tsemppiä ja vielä kerran tsemppiä.
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #1783 : 10.07.09 - klo:12:16 »

Voi hurja telkkisen kättä ja mesen hammasta. Koittakaa kestää, en muuta osaa sanoa, lohdutushalit teille[:30]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #1784 : 10.07.09 - klo:12:18 »

Mese..tässä vähän neuvoja eli kerro rohkeesti että pelkäät hammaslääkärissä
käyntiä,osaavat hoitaa sitäkin puolta..

http://www.hammasmyyrat.fi/hammaslaakaripelko.html
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.