Vielä pitää kärsiä pari tuntia ennenkuin pääsee lekurille.
Seitsemältä nousin ajan varaukseen ja sain vasta 13.30. No buranaa poskeen ja nukkumaan... nukuin tuonne 11.00 asti. Tai nukuin minkä nukuin. Nyt ei pahasti pakota, olo on vain kuin olis pää vedessä turvonnut. No oma vika kun ei pidä huolta hampaistaan. Mutta se pelko...pelkkä ajatuskin hamm.lääkäristä saa karvat pystyyn.
Olen pitkittänyt ja pitkittänyt tätäkin hammasta jo kauan. Keväällä olin jo menossa, kun ilmoittivat, ettei aik.potilaita oteta taaskaan vastaan. Yksi ainoa h.lääkäri koko kunnassa. Yksityisellä on sitten taksat jo niin paljon kovemmat, että sekään ei kannata. Tästä nyt ei ole kuin muutama vuosi kun pistin omaisuuden menemään noiden purukalujen kans ja ei mennyt kuin vuosi tai toista kun paikat alkoi irtoilla. Ihmeellistä miksi "asiakkaan" kantaa ei kuunnella ja paikataan ja korjataan jo ihan mätiä hampaita, joista ei sitten tekemälläkään tule mitään.
Isäntä kyllästyi jatkuvaan rumbaan ja revitti kaikki kerralla pois. Pitkään piti siitäkin jankata ennenkuin uskoi, että kaikki lähtee. Nyt on tyytyväinen ratkaisuun. Mä vielä sinnittelen ja yritän saada tuon ongelmahampaan poisrevitettyä tänään.
Katsotaan ip kuis kävi.