Vali vali.
Meille kun tulee ens vuonna tänne se kaupungin vesi ja viemäröinti, ja tuonne mettän taa tulee uusi omakotialue, niin PRHN*** ovat päättäneet, että sinne asuntoalueelle pääsee tätäKIN kautta, vaikka sinne pääsee ihan kätevästi edellisestäkin tienhaarasta. Ja ovat päättäneet LEVENTÄÄ tätä tietä. Kaupunki ottaa haltuunsa tilaa tonteilta tosta vaan.
Naapurilta lähtee pensasaita, toiselta puuaita ja sireenirivi, kolmannelta tosi komee sireenirivi, n 7-metrisiä sireenejä. Multa lähtee mun ihana sammaloitunut kivirivi
ja kuusi
ja metsämansikat
Tuli postissa paperi, joka mun pitäis muka allekirjoittaa, että hyväksyn sen! Ehä mä nyt mitään sellaista allekirjoita, mitä en hyväksy! Täällä on kerätty nimilista ja pistetty valitus kaupungille, että kukaan ei sitä tiesuunnitelmaa hyväksy. Liikennekin lisääntyy sitte tällä meidän niin rauhallisella nurkalla ja ihan turhaan.
Maapohjasta ei makseta korvausta.
Multa lähtee 37 m2. "Istutuksista" (joita mulla on nuo ed. mainitut, ei siinä itse laitettuja ole) maksetaan mulle SUORASTAAN 65 euroo. Upeeta!
Hianoo!
En mä sitä papruu allekirjoita. Vetäsevät sen tien vielä tuosta yhden naapurin tontin LÄPI. Näin on suunnitelma. Aivan älytöntä ja turhaa!
Vähäks ottaa pattiin! Pitää jutskaa noitten naapureiden kanssa...
Olen puhunut.