Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96838 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2325 : 18.12.09 - klo:19:07 »

Hömis sulla on varmaan suru aiheuttanut ihottuman pahenemisin  ja tuo säälihaava on ikävä ja vaikea hoidettava, toivottavasti sait apua nyt siihen.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2326 : 18.12.09 - klo:19:27 »

Oletko Hömis saanut jonkun lääkekuurin jalkaasi?  Voisko saamasi lääke aiheuttaa sitä ihottumaa kasvoihisi, lisänä suru ystäväsi poismenon johdosta? [:-I]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #2327 : 21.12.09 - klo:23:56 »

Nyt on valittamista  :-))
 Mulla on ollut tämän päivää omituinen olo rinnan seutuvilla, kaamea pelotus että liekö kohta alkaa röhkintä  [:´((] ei ole ollut mitään  tautia. Olin suunnitellut verenluovutuksen juuri joulun alle, näinkö meille aina täällä käy, käy, käy??? Ehkä ei kannattaisi suunnitella mitään tärkeää niin tautikaan ei arvais hypätä kimppuun  [;-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2328 : 27.12.09 - klo:20:19 »

Katoin just kalenterista että mulla on nyt ollut 10 viikkoa yskää ja paineen tunnetta rinnassa, aattelin sit käydä kuunteluttamassa keuhkot huomenna. Mun tuurilla siellä ei kuitenkaan kuulu mitään ja sit on nolo-olo  [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2329 : 29.12.09 - klo:13:49 »

Mä oon nilkuttanut tasan tarkkaan 6 kk ja 15 päivää ja tänään lääkäri sano, että oot työkykyinen. Ai ku kiva! Olis vaan sanonut tuolle jalallekin, se ei vaikuta ollenkaan työkykyiseltä.  [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2330 : 29.12.09 - klo:13:52 »

Perusteliks se lääkäri sitä yhtään tarkempaan? Ihme juttu...
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2331 : 29.12.09 - klo:13:56 »

On ne kyllä kaikkitietäviä..tietää todella kaiken paremmin kuin asianomainen itse.
Kurjaa meselle..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2332 : 29.12.09 - klo:14:39 »

Mä oon nilkuttanut tasan tarkkaan 6 kk ja 15 päivää ja tänään lääkäri sano, että oot työkykyinen. Ai ku kiva! Olis vaan sanonut tuolle jalallekin, se ei vaikuta ollenkaan työkykyiseltä.  [:-/]

[:-/] Ihan tyhmä lekuri.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2333 : 29.12.09 - klo:14:41 »

Sano että haluat kirjalliset perustelut siitä, miksi hän katsoo sinut työkykyiseksi.  [:-/]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #2334 : 29.12.09 - klo:17:46 »

No ompas lääkäri, pitäishän se perustella, jos kerran tuollaista väittää  [XX]   
Toiselle lääkärille vaan, jos on mahdollista, eihän kipeellä jalalla nyt töihin voi mennä  [:1]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2335 : 30.12.09 - klo:09:39 »

Vähän valivalia täältäkin, koskee printteriä.

Ko. laite ilmoitti, että musta muste on vähissä. Hankin mustekasetin ja vaihdoin sen. Seuraavaksi se masiina ilmoitti, että magenta-väri on loppumassa, vaihdapas värikasetti. No eihän mulla tietenkään ollut sellaista kun luulin että vain mustaa väriä tarvitaan. Joten eikun taas väriä hankkimaan.

Tyhmä kone.  [:-//]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2336 : 30.12.09 - klo:15:56 »

Vähän valivalia täältäkin, koskee printteriä.

Ko. laite ilmoitti, että musta muste on vähissä. Hankin mustekasetin ja vaihdoin sen. Seuraavaksi se masiina ilmoitti, että magenta-väri on loppumassa, vaihdapas värikasetti. No eihän mulla tietenkään ollut sellaista kun luulin että vain mustaa väriä tarvitaan. Joten eikun taas väriä hankkimaan.

Tyhmä kone.  [:-//]

Nonniin, magenta-väri ostettu ja asennettu, seuraavaksi printteri halusikin syaanin värikasetin. Jonka olin onneksi hankkinut valmiiksi. Häh-häää...

Ei varmaan mene kauaa, kun keltainen väri loppuu. Sitä on onneksi nyt varastossa, vahingosta viisastuneena... [:-I] :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2337 : 30.12.09 - klo:16:09 »

[:-DD] [:-DD] [:-DD]  Pyris olikin printteriä ovelampi  [KIPPIS]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2338 : 30.12.09 - klo:16:53 »

Aamusta lähtien on ollut pää kipeä.  Paheni fysikaalisen jälkeen. 
Nyt pikkasen helppaa.  Toinen silmä on vielä kiinni. Tarkoittaa, että vielä jomottaa.
Eihän tässä kuussa pääni ole vielä ollutkaan kipeä. Siis odotettavissa oli. [:-I]
Pyriksen oveluudelle  [KIPPIS] [KIPPIS]

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2339 : 02.01.10 - klo:12:16 »

Taloyhtiön asioissa taas:autojen lämpötolpista teimme valituksen jo runsas vuosi sitten, asiasta muistutettiin myös yhtiökokouksessa ja ylimääräisessä yhtiökokouksessa, mitään ei tapahtunut. Isännöitsijä vaihtui vuodenvaihteessa, ootetaas, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.  [?] Nyt olisi aika ajankohtainen aihe, kun pakkasta on liki 20 astetta, eikä sähkö siirry tolpasta eteenpäin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.194 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.