Eilinen magneettikuvaus oli taas kerran karmaiseva kokemus
Täällä oli se rekkakuvaus, kun sairaalan kone taas kerran huollossa.... Ihan karmea loukutus ,pauke ja surina kuului koko puolen tunnin ajan, minkä olin siellä putkilossa. Kyllä meinas pakokauhu iskeä, mutta oneksi en silmiä avannut kertaakaan kun sinne työnsivät, kun vasta ollessani sieltä kokonaan pos. Kuulokkeet oli kyllä päällä ja sieltä tuli musiikkia, mutta ei siitää mitään slevää saanut oliko se rokkia vai sinfoniaa, kun muut äänet oli niin kovia
No selvitty siitäkin kokemuksesta ja selkä on nyt kuvattu[:5]
Vielä pakko kertoo, kun olin sinne lähdössä, niin luin lappusen ettei saa olla mitään metalliesineitä kehossa. No mulla on muutama sormus ja yks niistä ollu aika hankala ottaa pois. Arvaatkaapa lähtikö se suosiolla?? Ja sitten oli jo kova kiirekin, etten myöhästy. Hain sangollisen lunta tiskialtaasen ja sinne sormi kylmenemään ja sitten fairya ja pyörittämään. Sain..kuin sainkin sen viimein pois mutta ny on sitten keskari-sormi aika turvokissa ja kipee
Apua.. vielä on valittamista... ihan karmee päänsärky ja flukin taitaa iskeä... No sarvikuonoa jo heti herättyä käyttelin jospa vaikka auttaisi ja bura.... myös pahimpaan särkyyn.