Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96857 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2370 : 14.01.10 - klo:10:15 »

Voi mikä kokemus Eviksellä  [:67]. Ei saa olla ahtaanpaikankammoa, kun tuonne joutuu. Ja vielä kaikki muut harmit päälle. Evikselle  [:1]
ja kaikille muillekin poteville  [:1].
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2371 : 14.01.10 - klo:10:32 »

Joskus kauan sitten kun minä oli tossa samaisessa masiinassa niin hoitaja oli aivan kauhuissaan kun ottivat minut sieltä pois,olin ihan täynnä semmosia punasia läiskiä.Luuli että olin jotenkin allesrginen moiseen koneeseen.Sanoin että ei hätää,reagoin vaan tällä lailla usein kun jotain uutta ja outoa tutkimusta tehdään.
En kyllä tykännyt olla siellä,ne kolinat ja paukahdukset tuntu kyllä aika hurjilta......
Voin kyllä kuvitella miltä Eviksestä on tuntunut  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2372 : 14.01.10 - klo:11:06 »

Hui mikä kokemus Eviksellä  :-O
Ja mulle tuo pitäs tehdä myös, uskallanko edes mennä  [:67]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #2373 : 14.01.10 - klo:11:08 »

Aikoinaan kun minun ranka kuvattiin, moinen masiina ei aiheuttanut ongelmia. Musiikkii oli aivan kamalaa, Finlandia soi ja tiedätte kuinka ahdistava se paikoin on. Tuskaa oli kuunnella sellaista masentavaa klassista ahtaassa paikassa, tuntui että pakahtuu koko putkeen. Kysyinkin että eikö voi virittää radioon kuulokkeita, silloin jokainen voisi valita haluamansa kanavan. No selvisin siitä vähin psyykkisin vammoin  :-))
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2374 : 14.01.10 - klo:11:23 »

Eniten mua suututti ne lopussa olevat hakkaukset.  [:-/] 
Aivan järkyttäviä ääniä olivat, kuulokkeista huolimatta.  Tosin musiikkia niistä ei kuulunut, enkä ois sitä edes halunnut.
Ahtaanpaikankammoa en kokenut, mut loppuvaiheilla alkoi tulla kuuma, kun kone lämpeni.
Evis, rasvalla saa myös hyvin sormuksen pois sormesta.
Oli sulla melekoinen päivä eilen.  [:1] Paranemistä. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2375 : 14.01.10 - klo:11:26 »

Siis metelöikö se kone tosiaan? Miksköhän? Onks niitä semmosiakin, jotka ei metelöi?

Hurja kokemus Eviksellä. Että ihan puoli tuntia siinä pitää olla, tuntuu varmaan iäisyydeltä. Kun odottaa vaan, että loppuis.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2376 : 14.01.10 - klo:11:34 »

Sus, kone metelöi ihan oikeesti ja kovaa. [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2377 : 14.01.10 - klo:11:40 »

Kumma juttu. Luulis, että röntgenkuvaus ois äänetöntä. Rupesin vaan miettiin, että miksi se pitää meteliä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2378 : 14.01.10 - klo:11:42 »

Ei tosiaankaan ole kiva kokemus Eviksellä ollut...muutenkin sinne putkeen
meno ei ole niitä maailman mukavampia juttuja..vaikka kaikki sieltä kait on
hengissä selvinnyt. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2379 : 14.01.10 - klo:12:19 »

Kumma juttu. Luulis, että röntgenkuvaus ois äänetöntä. Rupesin vaan miettiin, että miksi se pitää meteliä.

Eiks tässä ollu kyse magneettikuvauksesta eikä röntgenistä [:-I].

Mulle jäi ekasta magneettikuvauksesta kauhea kammo kun tunnen ahdistusta ahtaissa paikoissa. Sitten kun sanottiin että taas uudestaan pitää mennä magnettikuvaukseen niin ahdistus oli jo päällä ennen koneeseen työntämistäkin. Mutta sitten kun ne laittoi mut sinne masiinaan niin toinen kokemus ei sitten kuitenkaan ollut mikään kauhea, että kai sitä kaikkeen tottuu :-)). Mä kun olen vielä tällainen pullukka niin se putki on mulle ahtaampi kuin normaaleille ihmisille, ajatelkaas sitä.

Tänä päivänä en voi tajuta kuinka olen pystynyt nuorempana menemään jossain Kreikassa sellaisen ahtaan, muutaman kymmenen metriä pitkän tunnelin läpi, siellä oli vettä vielä pohjalla. Repekään ei suostunut sinne tulemaan mutta me muut turistit oppaan johdolla mentiin peräkanaa siitä läpi. Se oli joku nähtävyysjuttu, joku lemmentunneli muistaakseni ja tosiaan niin ahdas että kulkusuunta oli vaan yhteen suuntaan kun ei pystynyt ohittamaan. Mutta joitain paukapäitä sitten tuli kuitenkin vastaan ja ahtautumalla ihan kropat vastakkain pääsivät meistä ohi. En kyllä enää menis! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #2380 : 14.01.10 - klo:12:30 »

Ai niin se olin magneettikuvaus. [NUT] :-))

Kyllä mullakin ahtaanpaikankammo on. Torikammoa ei oo. Kappas, yks kammo sentään puuttuu. :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2381 : 14.01.10 - klo:12:33 »

Mua helpotti, kun näin ja pyysin oikein näyttämään, että se pönttö oli toisestapäästä auki.  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2382 : 14.01.10 - klo:12:49 »

Kävin minäkin siinä "pöntössä" syksyllä. Ja pelkäsin etukäteen...onneks ei tarvinnut kuin jalat olla siellä, katselin sitä monitoria, josta näki mitä tehtiin ja ajankulun. Kyllä se paukkui ja metelöi. Pahimpia paikkoja melkein missä olen ollut, mutta hengissä selvisin. [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2383 : 14.01.10 - klo:12:53 »

Mun pahimpia paikkoja on ilman muuta vatsatähystys. Sain paniikkikohtauksen ja lakkasin hengittämästä ja yksinkertaisesti luulin, että tukehdun ja kuolen. Silti piti olla liikkumatta, kun oli kamera vatsalaukussa. Mä sain siitä kertakaikkiaan trauman. [:-(]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #2384 : 14.01.10 - klo:13:40 »

Olen minäkin ollut erinäisissä paikoissa. Mutta täytyy sanoa että kaikki tuntui tosi mitättömältä kun ajatteli miksi niitä tehdään. Olisin kestänyt silloin mitä vain. Ei tullut mieleen natista kunhan oli koneita joilla voidaan auttaa.
Parempi niin että vaikka natisevat ja paukkuvatkin,  kunhan vaan ovat ihmisiä auttamassa ja pelastamassa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.