Vaikuttaako nää pakkaset näin paljon ihoon. Yleensä mä en liiemmälti rasvaile ihoani kun ei se normaalisti kuivu, mutta nyt tänä talvena iho on monin paikoin ihan korppuna, kämmenselät ainakin ja sitä ihmettelen kun mulla on selkänahkakin ihan kuiva, tuntuu kauhean karkealta. Pitää laittaa Repe iltasella rasvaushommiin.
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 28.01.10 - klo:15:32Vaikuttaako nää pakkaset näin paljon ihoon. Yleensä mä en liiemmälti rasvaile ihoani kun ei se normaalisti kuivu, mutta nyt tänä talvena iho on monin paikoin ihan korppuna, kämmenselät ainakin ja sitä ihmettelen kun mulla on selkänahkakin ihan kuiva, tuntuu kauhean karkealta. Pitää laittaa Repe iltasella rasvaushommiin. Mulla ihan sama juttu. Kämmenselät on ihan veresnahalla, kun kutiaa, niin pitää raapia, vaik ei sais Pakkasella menee korpuiks, muuten ne on kuin vauvan peppu
Pakkanen kuivaa ihoa...mulla on jalkapohjat, kantapäät korppuina. Rasvaa menee. Muuten en oo vielä "korppuuntunut"
Vaikuttaako sikapiikki oikeesti ihan normaaliin olotilaankin? Meillä kohta edessä piikin otto.