Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96884 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2475 : 04.02.10 - klo:12:26 »

Ja sitä tulehduskipulääkettä kannattaa ottaa, vähentää tulehdusta. (monennenkohan kerran muistutan, älkää ostako Buranaa, Ibumax on halvin ja täysin sama asia (kysyin apteekissa), PUOLET halvempi hinnaltaan. Buranassa maksatte mainonnasta...)

Jess ! Tsemppiä Susulle !  [:5]
Oma ranne oireilee aina pikkasen: ennen se oli kokeenkorjausranne, nyt ehkä lumityönteko- tai hiiriranne, siis oikea.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2476 : 04.02.10 - klo:12:28 »

Nyt on todellakin myös todistettu VILLAN lämmöneristyskyky! :-))

Nukkumaan mennessä laitoin sen jäässä olevan kylmäkallen villalapasen sisään. Hitsi... se mitää kylmä ollut, villa ei päästänyt kylmyyttä läpi paljon yhtään. Ranne vaan lämmitti siinä sitä villalapasta. :-)) Kekkasin laittaa kylmäkallen tyynyliinan sisään (pidän nukkuessa aina toista kättä matalalla tyynyllä.) Se toimi hyvin. [:-)]

Siinä kylmäkallessa PITÄÄ olla kangassuoja päällä, koska se todella voi aiheuttaa paleltumisvaurion.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2477 : 04.02.10 - klo:13:40 »

Mulla on pidemmän aikaa jo oireillut oikean peukalon tyvinivel, välillä (kuten just nyt) se on tosi kipeä ja välillä parempi. Määrättyyn asentoon ei siedä kääntää yhtään tai vihlasee niin pirusti, nivelrikkoa epäilen. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2478 : 04.02.10 - klo:13:46 »

Mulla oikean käden etusormen tyvinivelessä samantapaista vaivaa, ei ole liikerajoituksia, mutta tuikkii välillä tosi kivuliaasti. Enkä tiedä, onko tullut neulomisesta vai pönttöilystä.  [:-I] :-)) Tai kenties molemmista.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2479 : 04.02.10 - klo:17:52 »

Voimisia ja jaksamisia teille kipuileville..toivotan ranne jäykkänä.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2480 : 05.02.10 - klo:07:54 »

Susun vaivaan sattasi auttaa rannelasta, jonka yöksi sitoisis kiinni, jäisi sinne karppaalikanavaan hermoille tilaa ja puutuminen vähenisi. Itse jouduin sellaisia käyttämään jonkin aikaa ennenkuin pääsin leikkaukseen. Leikkaus auttoi , eip ole sen jälkeen ollu puutumisia  [:-)]
Mulla on pidemmän aikaa jo oireillut oikean peukalon tyvinivel, välillä (kuten just nyt) se on tosi kipeä ja välillä parempi. Määrättyyn asentoon ei siedä kääntää yhtään tai vihlasee niin pirusti, nivelrikkoa epäilen. [:-(]
Sama vaiva ollu täälläkin mutta vasemmasssa peukalossa pahempi. Tähänkin vaivaan auttoi leikkaus, lyhennettiin peukaloa yhden nivelvälin verran puolisen vuotta meni toipumisessa, mutta nyt toimii kuin ennenkin,vaikka on himppa lyhyempi  [:-)]
Eli tohtoriin .tohtoriin niin apua kyllä sieltä sitten saa....no ehkä joutuu jonkin aikaa odottelemaan, mutta parempi myöhään kuin ei......  [:-)] [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2481 : 05.02.10 - klo:14:20 »

Minä tilasin ajan lääkärille tästä ranteestani kun päiväpäivältä käsi jäykistyy
eli menee näköjään huonompaan suuntaan vaikka kuinka jumppaan, ja teen
mitä on ohjeeksi annettu.Pyrin käyttämään kuten tervettä kättäkin käytän,
vaan ei toivottua tulosta tule.Marraskuullehan on armon aikaa mutta jos vielä
olisi jotain tehtävissä mitä en ole aiemmin vielä tehnyt..särkyäkin on ruvennut
ilmaantumaan..katsellaan koska vastaanotolle pääsen.Postissa tulee kutsu.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #2482 : 05.02.10 - klo:14:28 »

Täytyy ensi yöksi kehittää joku lastan tapainen tähän käteen. [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2483 : 05.02.10 - klo:15:30 »

Viime yönä piti kaivaa pakasteesta kylmäpussi, kun näin ensin unta, että olin polvivaivainen ja sitten heräsin polvikipuun. I..maxin ja kylmäkääreen avulla se kipu sitten hävisi, syytä sen syntymiseen en tiedä...  [:-I]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #2484 : 05.02.10 - klo:20:57 »

Että mä oon väsynyt henkisesti. Fyysisesti ei mitään vaivaa, mutta tuntuu etten jaksa kestää enää tätä kakkaa mitä tulee pomoilta ja muualtakin. Kaiken oon tehny lain mukaan ja asiakkailta tulee kiitosta, mutta pomot, poliisit ym.tyrkkii kakkaa niskaan kaiken aikaa. Ja mun pitäis olla vahva, mutta nyt melkeen itkettää, mutta itku ei tuu. Ja Eepro-parka saa kuunnella kaikki mun huolet! Eihän tää voi olla oikein, että toisen täysty kärsiä mun takia. Eepro on aivan ihana  ja yrittää ettii keinoi mua lohduttaakseen.
Ja vielä, jos haluatte pönttöystävän, kuka teitä vois auttaa erilaisissa ongelmissa, niin olkaa yhteyksissä Pyrikseen. Siinon ihminen, joka kuuntelee ja löytää aina helpotuksia ihmisen henkisiin ongelmiin. Ja tää on ammatti-ihmisen neuvo, ammatti-ihmisen, joka ei osaa enää auttaa itteään!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2485 : 05.02.10 - klo:21:03 »

Kiitos Kati... [:17]

[:1]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2486 : 06.02.10 - klo:13:56 »

Katille  [:1] [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2487 : 06.02.10 - klo:14:52 »

Koskahan ne pomot olis tyytyväisiä ? Katille:  [:1]
P.S. Oli mulla kerran yks ihana rexi, mutta sekin lähti ovet paukkuen, kun sen pomo alkoi ilkeillä... ( Siitä on vuosia ja eri paikkakunnalla. )
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2488 : 06.02.10 - klo:15:25 »

Katille  [:30] [:1] jaksamista.
Samoin kaikille muillekin sairastaville, jaksamista ja paranemista.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #2489 : 06.02.10 - klo:19:47 »

Kiitosta haleista!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sivu luotiin 0.32 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.