Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96931 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2625 : 21.04.10 - klo:18:14 »

Soitin tänään terkkariin käteni jälkitarkistukseen menosta.Sanottiin, että toukokuussa aloitetaan
antamaan aikoja ja voi mennä heinäkuulle vastaanotto aika.Kävin päivällä muissa asioissa terkkarissa
ja kysyin sieltä luukulta suoraan aikaan itselleni.Ja yllätys, yllätys pääsenkin 28 pvä eli ensi viikolla
vastaanotolle, että löytyipä se aika kun menin ihan livenä paikanpäälle.Näin sairaanhoitajaa jolta sain
lääkäri ajan tähän tautiini siis flunssaan ja hän sanoi, että nyt kyllä tilaat vielä uuden ajan vastaanotolle
että ultraavat poskiontelot ja kuvaavat keuhkot..kerroin että olen ensi viikolla tulossa lääkäriin tästä
kädestä josko sitten saisin samaan laskuun tämän flunssankin puhuttua.Aika näyttää onnistuuko [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2626 : 21.04.10 - klo:19:20 »

Hienoa, että noin onnisti  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2627 : 22.04.10 - klo:13:52 »

Mulla on taas oikean käden peukalon tyvinivel niin helkutin kipeä, eilen illalla siihen sattui jo ihan pyykkiä viikatessakin. [:-(]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2628 : 07.05.10 - klo:21:47 »

Jahah, hmhh...ihmeitten aika ei oo ohi...tuli lääkäriaika ortopedille ihan kohta, kesäkuun kolmas päivä. Eihän siihen menny ku just 6 kk päivälleen. Jalka ei oo sen parempi kuin oli viime kesäkuun 16.päivä. Tänäänkin, kun kävellä talsin koko päivän sukkasillaan sisällä, kipeytyi ihan älyttömästi, kyykistellä ei kestä pätkääkään. Ainoat kengät mitkä kestää kävellä on Meindlin vaelluskengät, mutta niillä ei oikein sisätiloissa kehtaa rontostaa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2629 : 07.05.10 - klo:22:18 »

Pätiskö tässä sanonta...hyvää kannattaa odottaa..vaiko ei? No onneksi ei kuukauttakaan enää
lääkärille menoon.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jaska

• Vieras
« Vastaus #2630 : 08.05.10 - klo:07:40 »

Jaahas, nyt jämähti alaselkä ! Ja mun kun piti lähteä aamutuimaan reippasti kävellen markettiin, kun ei ole ruuhkaa. En taida uskaltaa edes postilaatikolle... :-O
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2631 : 08.05.10 - klo:09:29 »

Kaikille"vaivaisille" toipumishalit  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #2632 : 11.05.10 - klo:18:03 »

Nyt on ihan pakko valittaa. Vasen kantapää on kipeytynyt etten tahdo päästä kävelemään. Ilmeisesti on kantakalvon tulehdus iskenyt. Joskus aiemminkin mokoma vaiva on ollut. Huvittavaa asiassa on se että sen pitäisi olla urheilijoiden vaiva, minä joka juuri ja juuri pakolliset kävelyt teen.  [:-DD]
Isäntä kyllä arveli että olen sisimmältäni synnynnäinen ureheilija.  [:-DDD]

Sitten vielä toinenkin harmistus, lohkesi päivällä paikka hampaasta.
Etuhammas vielä [:´(]
Vasta ensiviikolle sain ajan.
No Pertunmaalle tulen vaikka miten kolottaisi kantapäätä ja olisin harvahammas.  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2633 : 11.05.10 - klo:18:28 »

Poteville pikaista paranemista.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2634 : 12.05.10 - klo:09:42 »

No Pertunmaalle tulen vaikka miten kolottaisi kantapäätä ja olisin harvahammas.  :-))

Oikea asenne Annulix! [KIPPIS] Harmi jos et voi osallistua pönttötapaamisen viisotteluun [:-(].
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2635 : 12.05.10 - klo:09:44 »

Mitähän se lääkäri on mahtanut Telkkisen kädestä sanoa, en ole ainakaan huomannut että Telkkinen olis mitään maininnut. [:-I]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #2636 : 12.05.10 - klo:10:01 »

Oikea asenne Annulix! [KIPPIS] Harmi jos et voi osallistua pönttötapaamisen viisotteluun [:-(].

Taidan pysyä kannustusjoukoissa ellei kantapää nyt koe jotain pikaparannusta.   [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2637 : 12.05.10 - klo:17:29 »

Jotain erikoista tein fysikaalisessa, kun pohje on niin vietävän kipeä ja päätä meinaa kans kivututtaa.
Ei tee mieli enää mennä ulos, vaikka siellä korreeta onkin.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2638 : 13.05.10 - klo:12:54 »

Mitähän se lääkäri on mahtanut Telkkisen kädestä sanoa, en ole ainakaan huomannut että Telkkinen olis mitään maininnut. [:-I]

Kiitos kysymästä.Odotan nyt kutsua käsikirurgille tai ortopedille ja magneettikuviin.Käsi on vinoon laitettu
ja jäykkä kaikesta mahdollisesta kuntoutuksesta huolimatta.Että saas nähdä koska kutsu kuuluu meneekö
vuosi tai kaks. [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #2639 : 20.05.10 - klo:16:07 »

Tuolla tämänpäiväisessä ketjussa jo kerroinkin lähteväni kokeilemaan mitä päivystyksessä sanotaan kantapäävaivastani.
Onneksi menin, olin asian arvannut nettilääkäröintini mukaan oikein. Kerroin päivystävälle lääkärille vaivat ja arasti arvelin jos olisi kyseessä kantakalvon tulehdus. Asiaa tutkittiin ja kuulemma oli oppikirjan mukaiset oireet. Nyt sain ohjeet jumpata kantapäätä ja fysikaalisesta sain sukan jolla nilkka pysyy koukistettuna yöllä. Miten sitten nukun kun jalassa ei ehdottomasti saa olla sukkaa ( asiasta olen kertonut yösukkaketjussa ). No se on pakko nyt.
Kirjoitan asiasta siksi koska lääkäri kertoi tulehduksen voivan levitä akillesjänteeseen ja jos se riittävästi kiristyy, siis tästä kireydestä, tulehduksen lisäksi on kyse tässä kantakalvovaivassakin, voi jänne katketa.
Aiemmin olen luullut tämmöisten vaivojen olevan pelkästään urheiluvammoja, tänään sekä fysioterapeutti että lääkäri ovat muuta sanoneet.
Siis en mennyt suotta valittamaan.
Toivotaan että annetut jumppaohjeet ja tulehduskipulääkkeet auttavat.
Ja ettei vaiva uusiudu, sekin kuulemma on kovin yleistä.

Koko rumbaan kului n. 45 minsaa, olen todella tyytyväinen kotipaikkakuntani terveyspalveluihin.  [:5]
En malttanut olla kehumatta.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.301 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.