Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96693 kertaa)

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #285 : 16.04.08 - klo:15:44 »

[:-DD]  marisija paikalla  :-))   viluttaa  :-O

Ensteks oli lukihäirö :-))

Mua rassaa kans noi veroasiat, ei omat vaan äidin. Miten muka samoilla eläketuloilla voi mennä toisena vuonna 1000€ enemmän veroa kun toisena, en tajua. Täytyypi ruveta taas selvittelemään asiaa, kävin jo verohallinnon sivuilla mutta eläketulovähennyksestä kertova osio oli mulle ihan hebreaa. Kunhan saan kahvia niin täytyy yrittää uudelleen jos olis sitten aivot vähän enemmän hereillä.

Eläketulovähennyksen ei pitäisi vaikuttaa. Onkohan ollut jotain arvopaperikauppoja? Myyty jotain siis?
Vuokratuloa?

Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #286 : 16.04.08 - klo:15:56 »

[:-DD]  marisija paikalla  :-))   viluttaa  :-O

Ensteks oli lukihäirö :-))

Mua rassaa kans noi veroasiat, ei omat vaan äidin. Miten muka samoilla eläketuloilla voi mennä toisena vuonna 1000€ enemmän veroa kun toisena, en tajua. Täytyypi ruveta taas selvittelemään asiaa, kävin jo verohallinnon sivuilla mutta eläketulovähennyksestä kertova osio oli mulle ihan hebreaa. Kunhan saan kahvia niin täytyy yrittää uudelleen jos olis sitten aivot vähän enemmän hereillä.

Eläketulovähennyksen ei pitäisi vaikuttaa. Onkohan ollut jotain arvopaperikauppoja? Myyty jotain siis?
Vuokratuloa?


Ei ole ollut mitään sellaisia, vaan kaikki on ihan niinkuin edellisvuonnakin, sitä mä just niin kauhiasti ihmettelenkin. Mutta täytyy tää asia selvittää Lahden verotoimiston kanssa. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: VALIVALI
« Vastaus #287 : 16.04.08 - klo:16:01 »

Jos jäänyt leskeksi ...?
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #288 : 16.04.08 - klo:16:34 »

Pitäiskös niitä veroehdotuksia itse lukeakin   :-O  [:-/]  mä en jaksa     ja mitähän tuossakin lukee, lyö oven niin nopsaan kiinni etten ehdi lukea, muuten olis sopiva  [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #289 : 16.04.08 - klo:16:45 »

Mä olen niiiiiin sellainen, että luoton Velma Jurottajan plakaatteihin että, kyll´ne oikees on [:-DD]  Mulla kun ei ole kuin se pikkuinen kämppä ja pikkuiset tulot [:-)]  Mut, haa..mä saan takaisin rahaa: 137 euroa!!  En valita :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #290 : 16.04.08 - klo:17:18 »

Uskaltaisikohan Spectsaversilta ostaa kakkulat [:-I]  Ne lupaa tyytyväisyys - ja palautusoikeustakuun, eli VALITTAA saa  [:-)]  Ja muuten lähtöhinnat ovat tosi alhaiset, no hintoja nostaa monitehot mutta ei niin pilviin kuin Instrun.
Kirjattu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #291 : 16.04.08 - klo:21:13 »

 [:-//] Nyt suututtaa ja itkettää  [:´((].
Tänään sitten jouduttiin työssä muuttamaan huoneeseen (3) henkilöä jossa ei ole ikkunaa ja ilma loppuu alta aika yksikön. P....le.  [:-//]

Koko päivä on tuijotettava näyttöpäätettä luurit korvilla, ei siinä ole mahdollisuutta hypätä ylös ja ulos kaiken aikaa.

Esinainen ei mukamas voi asialle mitään, mutta ei todella haluakaan. On katsokaas suuret ja lennokkaat suunnitelmat.
Se sitä työssä viihtyvyyttä jne..

Mutta nyt teidän vain on kärsittävä tämä vuodatus. Minulla on verenpaine ollut pilvissä koko tämän viikon, siis 3 päivää. Verenpainelääkitystä kovennettiin ja huomenna pitäisi ottaa eka nappi.
Kas kun helepotti jo ...

Voikaa te hyvin ja kauniita unia, ei mitään painajaisia.
 :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #292 : 16.04.08 - klo:21:15 »

[:-//] Nyt suututtaa ja itkettää  [:´((].
Tänään sitten jouduttiin työssä muuttamaan huoneeseen (3) henkilöä jossa ei ole ikkunaa ja ilma loppuu alta aika yksikön. P....le.  [:-//]


Saattaa kostautua lisääntyneinä sairaspoissaoloina?  [:-I]
Onkohan se vähäinen ilma edes puhdasta?  [:-/]

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #293 : 16.04.08 - klo:21:16 »

Niinpä Kaija, siellähän pyörii vaikka mitä mömmelöä ilmaputkissa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #294 : 16.04.08 - klo:21:20 »

Niinpä Kaija, siellähän pyörii vaikka mitä mömmelöä ilmaputkissa.

Heti vaan lääkärille valittamaan, jos alkaa tuntua sellaisia oireita, mitkä voivat johtua huonosta sisäilmasta!  [RULES]
Toi ikkunattomuuskin kuulostaa aika törkeältä.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #295 : 16.04.08 - klo:21:22 »

Onkos muutto lopullinen, vaiko jokin remppa menoillaan? Jos ahistaa, eikös voisi ottaa kontakt työsuojeluvaltuutettuun, tai työterv.huoltoon   [:-I] Alku aina hankalaa, itsekin aikoinaan kokenut saman ja olin kyllä kaaaaamalaan vihaanen  [:-/]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #296 : 16.04.08 - klo:21:24 »

Jatta  ottakaa porukalla pikaisesti yhteyttä --> työterveysasema/ lääkäri, työsuojeluasiamies, ammattijärjestön edustaja jne... esimiehen esimies....  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #297 : 17.04.08 - klo:05:58 »

Ilmanvaihto on ongelma myös omalla työpaikalla: talvella toimii turhankin reippaasti, kevään mittaan huononee, onneksi saa ikkunan edes auki.  :-O
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #298 : 17.04.08 - klo:15:12 »

Vali-vali, ja nyt sonera! e-lasku, e-lasku... ja sitten karhu ja maksukehotusmaksu...prkle. [:-//]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: VALIVALI
« Vastaus #299 : 17.04.08 - klo:18:16 »

Hei vain kaikki.Kyllä se muutto on lopullinen. Nyt on yksi päivä oltu siinä huoneessa. Kaikkea on yritetty, otin illalla jopa sähköisesti tasa-arvovaltuutettuun yhteyttä ja kysyin neuvoa. Ei vielä ole tullut vastausta.

Katsokaas kun on voimakastahtoiset naiset asialla niin siinä onkin ihmettelemistä.


Siihen huoneeseen mistä nyt meidät viimeksi "häädettiin" muutti tänään työntekijä, joka on suuren osan kenttätyössä siis poissa huoneestaan!
Hänelle tämä meidän nykyinen huone olisi ollut kaikinpuolin parempi, mutta kun siellä ei ole ikkunaa??? Tok tok missä järki.

Saa nähdä miten jatkossa menee, yritetään kaikinvoimin vaikuttaa asiaan.
Kiitos teille neuvoista.
 :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.453 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.