Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97028 kertaa)

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
Vs: VALIVALI
« Vastaus #2895 : 25.08.10 - klo:13:22 »

Mä onnistuin saamaan jonkinmoisen flunssanpoikasen, pikkuisen lämpöä, yskää ja höntti olo...

Mutta pikkuisen positiivistakin, kantapää on ollut ihan hitusen parempi, jospa se yösukka auttaisi.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2896 : 25.08.10 - klo:13:30 »

Kaijalle: akuutin kipuvaiheen aikana kannattaa käyttää sellaista apteekissa myytävää
polvitukea ja välttää rasitusta.Lääkäri voi määrätä tulehduskipulääke kuurin..ihan muuta
kuin buranaa.Tai tuikata kortisoonipiikin ja jos ei auta niin sitten sitä kukohelttauutetta.
Kannattaa ehdottomasti mennä lääkäriin, ettei polveen kerry nestettä.
Omat polvet ovat aika tärkeät liikkumisessa,toki keinonivelilläkin pärjää [:-)]

http://www.tohtori.fi/?page=5500370&id=8532797
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #2897 : 25.08.10 - klo:14:21 »

Nyt valivalia...

Tein äsken kanakastiketta. Heitin jääkaapissa olleen vajaan purkin maidotonta kasvirasvasekoitetta joukkoon.
Avasin toisen, päiväys 13.8 (pari päivää sitten ostettu)  [:-I] Kaadoin viemäriin, kun Otsokin syö samaa ruokaa. Otin jääkaapista vastaavaa toisen valmistajan tuotetta, jotka kaksi purkkia ostin eilen kaupasta, päiväys 15.7.  :-O Kohta kuuleevat kauapassa kunniansa hyllyjen tarkistamisesta  [:-/]

Jos sä et olisi katsonut heti, olisi koko sapuska mennyt pilalle! Tuosta saa sanoa aika rankastikin!

Muoks! Mä käyn myös aina heti huomauttamassa kaupassa, jos jossakin hyllyssä on jotain vanhalla leimalla. Yleensä ovat kiitollisia, kun joku tulee sanomaan.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2898 : 25.08.10 - klo:14:23 »

Niin ja Muulille on varattu työterveyseläinlääkäri huomiseksi kello 14.00 eli ennen töiden aloittamista.  [:-)]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2899 : 25.08.10 - klo:18:43 »

Kaijalle tsempit huomiselle lääkärireissulle..mitä ne sanoo, että itsepäinen kuin muuli. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2900 : 26.08.10 - klo:11:52 »

Valivali mun polvi. Kolmatta viikkoa kipeä ja hiukan turvoksissa, enkä mä saa aikaiseksi soittaa työterveyteen. Itseasiassa mä melkein arvaan: 3x600mg Buranaa ja Mobilat-voidetta  [:-DD]

Pasi on mulle rähjännyt, että mene nyt lääkäriin, ettei se mene pahemmaksi -ja mahdollisesti pilaa talvilomasuunnitelmia- mutta mulla on nyt tää myöhäinen iltavuoro, ketä kukaan ei haluaisi tehdä, enkä mä aio jäädä saikulle tällä viikolla, kun kuitenkin pärjään. Onneksi automaattivaihteinen auto, niin vasenta jalkaa ei tarvii siinäkään.

Tuntuu niin hullulta mennä lääkäriin. Mitä ne voi tehdä? Mä en ole satuttanut polvea, eikä se lomalla päässyt rasittumaankaan, kun en joutunut kiipeämään yhteenkään tunturiin (ihanan alava Pohjanmaa!)

Pyydä sen Mobilaatin tilalle voidetta nimeltä Felden. Mun kipeeseen polveen ainakin jonkinverran auttoi.

Itseasiassa meidän tt-lääkäri tosiaan kirjoittaa aina Felden-geeliä, eli tuttu aine!  :-))

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2901 : 31.08.10 - klo:11:13 »

Jännittyneenä odotan alkuiltaa.  Menen tk päivystykseen näyttämään kinttuani.
Reiden kohdalla tuikkii ja kouristelee pahasti, mutta ei jatkuvasti.  Pelko, että leikkauskohdassa on jotain häikkää, tai tukosta epäili päivystyshoitaja.
Arvais ny lekuri oikein, niin saisin kunnon hoitoa, jos se sitä vaatii.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2902 : 31.08.10 - klo:11:16 »

Reiden kohdalla tuikkii ja kouristelee pahasti, mutta ei jatkuvasti.  Pelko, että leikkauskohdassa on jotain häikkää, tai tukosta epäili päivystyshoitaja.

Hyvä kun pääset pikaisesti näyttämään "kinttuasi". Toivottavasti mistään isommasta ei olisi kysymys [:30].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2903 : 31.08.10 - klo:11:34 »

Toivonmukaan, ei mitään vaarallista  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2904 : 31.08.10 - klo:11:48 »

Kiitos , Tiina ja Minni. [:-)]
Mä vähän vouhkaannun, jos alaraajoihin koskee.  Pikkuhiljaa rauhutun, mutta aamulla olin ihan kipsissä.  [:-DD]
On niin hyvässä muistissa, kun jotain 13-14 v. sain kävelyoikeuden ja olin sen taidon oppinut, niin alkoi reiteen koskemaan.  Salasin sitä, kunnes hoitsu huomasi ettei kaikki ole OK.  Jouduin taas sänkyyn reiluksi vuodeksi.  Se oli nuorelle aika raskain kokemus.
Jospahan mä olinkin sen takia nuorena niin eläväinen, kun otin menneitä vuosia takaisin.?  [:-DD]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2905 : 31.08.10 - klo:19:21 »

Nyt vasta huomasin Kaarinin jalkaviestin, toivottavasti kaikki on ok... hyvä että käyt näyttämässä!
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2906 : 31.08.10 - klo:19:58 »

Kaarinille tsemppiä  [:30] Ja toivotaan, että kaikki on kunnossa  [:1]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2907 : 31.08.10 - klo:22:07 »

Kiitos, zeener ja Anniina.  [:-)]
Huomenna käyn röntgenissä.  Tukosta ei epäillyt ollenkaan.  Tosin lekuri ei vaivautunut edes jalkaani vilkaisemaankaan.  Eikä ois ollut tarviskaan.
Ei se ole turvoksissa, eikä minulla ole kuumetta.
Annetaan ton jutun nyt olla ja nautitaan kaikesta kivasta.  [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2908 : 15.09.10 - klo:17:28 »

Mä kaaduin sunnuntaina ja löin polven kivilaattaan, polvi on ennenkin kipuillut.
Tosi kaunis mustelma n. 10cm halkasijaltaan polven alla.
Nyt kävely on ontuvaa, polvi kirvelee sisältä, tosi omituinen tunne.
Mitä tästä opimme, kumisaappaat ovat vaaralliset  [:-I] [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2909 : 15.09.10 - klo:21:07 »

Auts, Paranemisia Motterille ja muillekkin poteville tai kolotusta kokeville  [:-)]

Valitan taas ruuasta. Eilen aamulla oli niin kiire yliopistolle, etten kerennyt syödä aamupalaa.
Kävin hakemassa paikalliselta huoltamolta kahvin ja sämpylän mukaan.
Sämpylä näytti mielestäni siltä, että juusto olisi ollut lämpimässä.
No nappasin sen kuitenkin mukaan. Autossa avasin sämpyläpaketin ja kinkku ehkä tuoksahti hieman pilaantuneelta. Nälkä oli kova ja päätin syödä sen kuitenkin. Olin syönyt puoleen väliin (kinkkua, suolakurkkua ja juustoa) ja tulin kananmunaosioon. Yrjö meinasi lentää ensimmäisestä palasesta. Auto pysähdyksiin ja syljeskelemään. Jari meni myöhemmin autoon (sämpylä oli siellä edelleen, kun en muistanut laittaa sitä roskiin) ja ihmetteli, että mikä täällä mädäntyy. Löysi sämpylän ja meinasi oksentaa ajatuksestakin, että olin vielä syönyt sitä. Ihme kyllä en saanut ruokamyrkytystä.

Meni paikka boikottiin ja sähköpostia terveystarkastajalle  [:-(]
« Viimeksi muokattu: 15.09.10 - klo:21:17 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.228 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.