Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97081 kertaa)

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3060 : 22.12.10 - klo:17:32 »

Lämpimiä ajatuksia ja voimia sekä Hömikselle että Tahmatassulle [:30]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3061 : 22.12.10 - klo:17:46 »

Hömikselle jaksamista,muuta en nyt osaa sanoa  [:1]

Ja tietysti Tahnmatassulle  [:1]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #3062 : 22.12.10 - klo:19:37 »

Vali vali, kertokaa vain, se helpottaa ja täältä saatte uutta voimaa parantumiseen.
Minun lasteni äidin isä halvaantui toispuoleisesti tuossa aikoinaan.
Sairaanhoitajat olivat ihmeissään, kun mies ei pysynyt sängyssään.
Joutuivat köyttämään miehen kiinni sänkyyn, ettei olisi taas lattialla pitkällään, kun oli niin kovat halut parantua halvauksestaan.
Mutta ei aikaakaan, kun mies jo käveli ja pääsi pois sairaalasta.
Hyvin parani, eli vielä monta vuotta ja nukkui pois pikkuista vaille sata vuotiaana.

Tuolla kirjoituksellani haluan tuoda vain esille, että kova tahto vie vaikka läpi harmaan kiven.
Toivottavasti taistelette sairauttanne vastaan niin paljon, kuin vain voitte.

Paranemisia kaikille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #3063 : 22.12.10 - klo:19:53 »

Lämpöiset halaukset ja tervehtymistoivotukset lähetän Teille kaikille !  [:30] [:31] [:30] [:31] [:30] [:31] [:30]
Jokaiselle Teille ja läheisillenne sairautenne on vaikea voitettava, siinä toivon voivani olla ajatuksin tukena.  [:30]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #3064 : 22.12.10 - klo:20:47 »

Haleja paljon paljon täältäkin Hömikselle ja Tahmatassulle  [:30]

Virtuaalisestikin voi auttaa, mutta kyllä se henkilökohtainen kontakti on kuitenkin tosi tärkeä (sanoo itse 10 vuotta sitten saman kokenut)
Tosin mulla oli kotona ihmiskontakti... Hömiksellä pojat, jotka ei ihan kaikkea ymmärrä vaikka paljon kuitenkin  [:-)]
Kirjattu

Sylvia

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3065 : 22.12.10 - klo:23:03 »

Tuttua mielenmyllerrystä käyvät Hömis ja Tahmis ja kun/jos vielä kipua, ei aina jaksa. Paras kait antaa aika kaikille ajatuksilleen, kun niiden aika on.
Tänne voi aina kirjoittaa, kun sydän on täynnä. Olette ajatuksissa  [:1]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #3066 : 23.12.10 - klo:09:41 »

Kiitän teitä kaikkia myötäelämisestä! Kyllä se vaan kummasti auttaa vaikka kipuja se ei pois otakaan.
Menen tänään syöpäklinikalle, en usko että se mitään kummallista on, mutta hiukka ajatteluttaa kuitenkin.

Olen lääkärin hoidossa ja onpa mulla mielialalääkkeetkin. Joskus vaan tuntuu niin tuhannen vaikealta kestää tätä. Se on kun tuo kroppa ei ole yhtä nuorekas kuin mieli olisi!
 [:-)]
Kyllä meidän pojat ovat antaneet mulle tavattoman paljon huomiota ja lohduttaneet. Etenkin Arvo tulee heti katsomaan jos itken. Hänellä on kova huoli äidistä.
Aino-pikkuinen istuu tässä vieressä ja seuraa tomerasti kun kirjoitan. Pikku-Toivo Unelma on ruvennut vallan sylivauvaksi. Ei riitä enää peiton alla lutkuttaminen vaan pitää tulla syliin kun katson telkkaria. Siinä sitten lutkuttaa ja kehrää.
Olenhan minä kuitenkin aika onnen pekka kun mulla on kaikki nämä rakkaat läheiset.
 [:-)]
Kiitos teille kaikille!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3067 : 23.12.10 - klo:09:42 »

[:30]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #3068 : 23.12.10 - klo:10:13 »

Paljon voimahaleja Hömikselle  [:30]  ja Tahmatassulle. [:30]
Näinhän se on,kun mieli on kun rippikoulutytöllä,mutta kroppa on raihnainen.  [:1]
Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #3069 : 23.12.10 - klo:10:16 »

Olen ajatuksissa mukana Hömis sinun kanssasi siellä syöpäpoliklinikalla.

Itse kävien siellä eilen ja tehtiin hoitosuunnitelma, tätä ei voi leikata sen takia kun tämä on sitä
kaikkein ärhäkintä laatua ja jos menee leikkamaan niin syöpäsolut leviää  verenkierron mukana koko kroppaan.
Etäispesäkkeitä ei ole löytynyt mutta imusolmukkeissa se on.  Maanantaina aloitetaan sytöstaattihoidot ja
sen jälkeen viiden viikon sädehoito, ainakin kesäkuulle asti hoidot kestää.
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3070 : 23.12.10 - klo:11:51 »

Hömis, eikö lääkkeet auta?
Kannattaa pyytää eri merkkisiä, toivottavasti ne auttavat pahimman yli.  [:1]

Tahmatassulle, voimia [:30]

Pieniä omat murheet on teidän rinnalla...
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3071 : 25.12.10 - klo:10:52 »

Tahmatassulle voimia täältäkin. Samoin Rouva Hömätiaiselle. Olette mielessäni.

Itselläni tänään on epävarmuus siitä mitä tekisimme äidilleni, joka on jo 90-vuotias.
Tuli eilen meille joulun viettoon ja oli kaatunut pari päivää sitten. Naama on mustana, lähinnä leuka ja alhaalle kaulalle. Oli lyönyt kasvonsa kaatuessaan. Asuu yksin.
Olimme kaikki hieman järkyttyneitä. Ei tietenkään aattona halunnut lähteä lääkäriin ja olisiko ollut mitään apuakaan.

Nyt yön oli valvonut, särkyjä ja unilääkkeet jääneet kotiin, vaikka koko ajan tähdennettiin ne otettavaksi mukaan.
Soitin hätäkeskukseen aamulla ja sieltä kehoittivat käymään Peijaksessa. Kyllä olisi jo hieman myöntyväisempi. Tosin sieltä hätäkeskuksesta sanoivat, että voimme viedä itse Peijakseen.
Mutta mutta kannattaako mennä sinne päivystykseen, koko päivä saattaa mennä ja väsyy enempi. En tiedä mitä tekisi. Muuten on kyllä jalkeilla ja ns. älyssään.  [:-(]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3072 : 25.12.10 - klo:11:00 »

Onpa ikävä tilanne Jatan äidin kaatumisen myötä.Se on tosi kurjaa jos joutuu monta
tuntia vanhaa ihmistä istuttamaan sairaalan polilla.Kyllä sitä itsekin pyörittelisi tälläistä
asiaa joka puolelta ja miettisi mikä olisi paras ratkaisu.
Toivottavasti kaikki kääntyy kuitenkin parhaitenpäin teette sitten minkä ratkaisun tahansa.
 [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3073 : 25.12.10 - klo:11:06 »

Jatalle  [:1] toivttavasti apu ja ratkaisu tilanteeseen löytyy.
Oma anoppini myös kaatui ennen joulua ja viettää nyt sitten pyhät terveyskeskuksen vuodeosatolla. On kahden hengen huoneessa ja viihtyy hyvin, täytyy tänään käydä häntä taas siellä tapaamassa   [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #3074 : 25.12.10 - klo:13:49 »

Jatalle  [:1]
Hankalia tilanteita, kun ei tiedä mitä olisi parasta tehdä.
Toivotaan, että tilanne hoituu parhain päin
Kirjattu

Sivu luotiin 0.299 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.