Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97158 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3315 : 01.07.11 - klo:08:41 »

Evis, murtumasta tulee marraskuussa jo 3 vuotta ja ihan tervettä päivää ei nilkkani ole saanut tuntea  [:-I]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3316 : 01.07.11 - klo:10:30 »

Evis, murtumasta tulee marraskuussa jo 3 vuotta ja ihan tervettä päivää ei nilkkani ole saanut tuntea  [:-I]

juu mulla tais olla pari vuotta ne ruuvit ja levyt ja oli kipee, kunnes ne poistettiin, niin sitten parani  [:-)] Toivotaan että sulle käy samoin  [:72]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #3317 : 02.07.11 - klo:10:30 »

Marlelle ja Evikselle parempia vointeja toivottelen.. [:1] "murtunut" kun itsekin olen luulen jotain teidän tuntemuksista tietävän.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3318 : 02.07.11 - klo:10:31 »

Kaikille poteville toivottelen parempaa ja kivutonta oloa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3319 : 03.07.11 - klo:18:42 »

Tää ei voi olla totta!!!! Taas puri mäkäräinen ja samasta silmästä. Eli musta silmä taas, just kun edellinen parani  [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #3320 : 09.08.11 - klo:08:23 »

Nyt on kirjoitettava valitusvrsi  [:-(]
Issiakseni on vaivannut jo kuukauden ja nyt tuli vielä olkapäälihaksen tulehdus  [:-/]
Ei ihme ettää olen ollut niin haluton istumaan koneella, mietin juuri tässä yksi päivä että kun en viitsi koneella istua niin kuin normaalisti, enkä edes tuntenut ahdistusta [:-I] [:-I]
 Eilen sain kortisoonipiikin ja vahvat lääkkeet joten ehkäpä tästä piristyn  [:-)]
Onneksi tähän pahaan masennukseen auttaa 4 päiväinen grafiikanleiri  :-)) joten saatan jopa piristyä paremmin ennen kuin käsi on parempi selästä puhumattakaan  :-)) :-))
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3321 : 09.08.11 - klo:10:50 »

Tsemppiä pia58! Iskias on mulla ollut "piilossa" koko kesän, ei edes 2 telttayön jälkeen tuntunut. Koputetaan puuta!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #3322 : 09.08.11 - klo:18:09 »

Jaksamista pia58, iskiaksen ja olkapäätulehduksen kanssa eloon.Vaatii aikaa, että kipu hellittää

" Vältä selän kuormitusta kipuvaiheessa.
Tukiliivit voivat osalla potilaista lievittää kipua.
Kipulääkkeistä, kuten asetyylisalisyylihappoa, ibuprofeenia tai parasetamolia sisältävistä lääkkeistä, on apua kipuvaiheessa. Niitä saa apteekista ilman reseptiä.
Liiku normaalisti kivun sallimissa rajoissa, mutta vältä tilanteita, joissa selkä kipeytyy.
Kun kivut helpottavat aloita selkä- ja vatsalihasten harjoitukset. Kiinnitä huomio työskentely- ja istuma asentoihin. Useilla paikkakunnilla toimii terveyskeskuksen yhteydessä kuntoneuvola, josta saat yksilöllisiä ohjeita selkäjumppaan."
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #3323 : 09.08.11 - klo:23:21 »

Kiitos tuestanne rakkaat " pöntöt "  [:34]
Sain Arcoksi 120 mg ja piikin. Kaksi tabua olen ottanut piikin jälkeen ja nyt käsi nousee jo puolta enemmän kuin mitä eilis aamuna. Issiakseen tuo lääke ei tunnu purevan, no kyllä tämä tästä. Tänään kävin sienimetsässä ja hakkuuaukealla kävelemässä, meinasi tulla tuskan hiki kun maasto osoittautuikin arvioitani vaikeammaksi  :-)) onneksi pääsin saunaan, mä en siis voi vastustaa sitä paikkaa ( lämpökielto)  :-))  ja  vastapainoksi kohtuullisen pitkä aikainen viileässä vedessä uinti. Nyt [:60] että taas jaksaa. 
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3324 : 10.08.11 - klo:18:34 »

Tsempit japaranemistoivotukset  Pialle  [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3325 : 21.08.11 - klo:13:24 »

Iskias iski taas pitkästä aikaa... [:-/]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #3326 : 21.08.11 - klo:13:26 »

Tsempit toiselta vaivaselta.  [:30]
Oma "Airin nuoleni" alkaa jo hiukan helpottaa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3327 : 15.09.11 - klo:08:58 »

Eiks kellään vaivaa enää mikään  :-)).
Meinasin valittaa verensokerista. On kuulemma koholla. 12,8! Onko se paljon. Ei mua väsytä, eikä mitään muitakaan oireita ole ollut. Tosin söin juuri pari metriä lakua, kun tämä testi tehtiin. Marraskuun lopulla olisi mahiksia sokerirasitustestiin, kannattaiskohan mennä.
Yleensä en syö sokeria juuri ollenkaan, paitsi karkkia. Muut arvot verenpaine ja hemoglobiini olivat hyvät. Verenpaine vähän koholla, mutta kävin just tupakalla ennen mittausta. Kotimittauksella ei ole koskaan ollut painetta.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3328 : 15.09.11 - klo:09:00 »

Korkea on sokeriarvo, lakun syönti tosin saattaa vaikuttaa asiaan.  [:-I] [:-)] Lakun syönti nostaa myös verenpainetta.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3329 : 15.09.11 - klo:10:23 »

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00011

12 mmmol/l lääkärit sanoisivat että sulla on diapetes   [:-I] Kannattaa mennä sokerirasitustestiin. Itse olen myös menossa marraskuussa siihen? Mä kyllä itse huolestuisin jos sokeriarvo olisi tuo 12  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 15.09.11 - klo:10:28 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.413 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.