Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97178 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3510 : 13.08.12 - klo:08:58 »

Onpa kurjassa jamassa hammaslääkärihommat  [:-(]
Kaikille kipuileville paranemista ja  [:30]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #3511 : 13.08.12 - klo:14:17 »

Kiitos myötäelämisestä.
Sus minä kävin sellaisella henkilöllä kuin Häsä. Hän on naishenkilö ja aivan ihana ja osaava. Ja hän se on lähtenyt  [:´(]
Minun pitää täällä Karhulassa käydä. . . . . .kai.
Yritän nyt sinnitellä kuun vaihteeseen jos selviä Panacodin avulla. Buranaa mun massu ei kestä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #3512 : 13.08.12 - klo:14:24 »

Okei. Sit eri hengilö kuin se mun "nuorimies" Kotkansaarella... Harmi ettei Buranaa maha siedä, se on vissiin tehokkaampaa kuin Panacod... luulisin. :/
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #3513 : 13.08.12 - klo:14:32 »

Joo, olis se tehokkaampaa. Mutta minulla syttyy tulipalo massuun sen Buranan avulla. Ja sitä ei kertakaikkiaan kestä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #3514 : 13.08.12 - klo:14:32 »

Eikö Panacod ole aika tujua tavaraa?
Silloin, kun Buranat tuli markkinoille, mä istuin maha kippurassa töissä, kun se sai vatsan kipeäksi. Viime viikon käsivaivaan vedin sitä piimän ja jugurtin kanssa, mutta kyllä alkutotuttelun jälkeen maha alkoi kestää. Buracaps on jotenkin hellävaraisempi vatsalle?

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #3515 : 13.08.12 - klo:14:37 »

Pitäisihän se Panacodin olla vastaavaa kuin Burana. Vaan eri vaikuttaja-aineella.
Mutta tuntuu kuin ei ihan yhtä hyvin tehoaisi.
Noiden leikkausten myötä minulle tosiaan tuli tuo ettei vatsa siedä lainkaan Buranaa. Sitä sai silloin syödä kasapäin.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3516 : 13.08.12 - klo:14:44 »

Eikös Panacod ole vaan tuotemerkki [:-I]. Niinkuin Panadol. Molemmat sisältää vaikuttavana aineena parasetamolia.
Kuten myös Burana, Ibusal, Ibumax ja mitä muita niitä on, ovat myös tuotemerkkejä ja niissä kaikissa on vaikuttavana aineena ibuprofeeni.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3517 : 13.08.12 - klo:14:46 »

Panacod sisältää parasetamolin lisäksi opiaattia eli kodeiinia.

Panadol sisältää pelkkää parasetamolia
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #3518 : 13.08.12 - klo:15:05 »

Panacod on kolmiolääke. Pasi sai sitä leukaleikkauksen jälkeen ja viimeksi niskakipuun. Oli ihan pönttö sekaisin  [NUT] mutta niskakipu helpotti vasta, kun sai ensiavussa piikin relaksanttia!  [:-(]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3519 : 13.08.12 - klo:18:47 »

Täällä Panacodin "vakikäyttäjä". Joillekin "koodit" aiheuttaa aikamoisen tokkuran toisille ei. Itselle ei. Paracetamol on vatsaystävälliseksi luokiteltu lääkeaine ja mun maha sietää sitä oikein hyvin kun taas acetylisalisyli, ketrin ym. saa sen kramppaamaan.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #3520 : 13.08.12 - klo:23:28 »

Eikös Panacod ole vaan tuotemerkki [:-I]. Niinkuin Panadol. Molemmat sisältää vaikuttavana aineena parasetamolia.
Kuten myös Burana, Ibusal, Ibumax ja mitä muita niitä on, ovat myös tuotemerkkejä ja niissä kaikissa on vaikuttavana aineena ibuprofeeni.
Joo, kyllä ovat. Lääkäri minulle sanoi että tuo Panacod olisi tuhdimpaa kuin Panadol. Lisäksi minulla pitää katsoa ettei ole kovin paljoa sitä maitoproteiinia mukana.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3521 : 14.08.12 - klo:09:50 »

Panacodiin voi jäädä "koukkuun".. burana mulle vain vaikuttaa...nyt ei ollut kuin Panadol fortea sillä koitan kärvistellä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3522 : 14.08.12 - klo:12:56 »

Hammassärky, jota onneksi itse olen harvoin potenut, on tosi inhottavaa särkyä.
Toivottavasti muru saat apua jostain kipulääkkeestä.

Itse en voi buranaa käyttää ollenkaan ja huonomahaisena minulle ei sovi kun panadol kipulääke. Sitä tupla-annos tarvittaessa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3523 : 15.08.12 - klo:06:47 »

Muistakaahan olla varovaisia sen Panadolin kanssa. Parasetamoli on kyllä vatsaystävällisempi kuin burana, mutta se saattaa vaurioittaa maksaa; varsinkin suurina annoksina.
http://www.apteekkari.fi/uutiset/yksittainen-artikkeli/varo-parasetamolin-yliannostusta.html

Kyllä tää kipuläkeviidakko on aikamoinen; mullakin on migreeniin kolmea eri lääkettä, joita otan väähän vuorotellen, ettei elimisto totu liikaa yhteen lääkkeeseen. Se kun tahtoo vaikutus heikentyä, jos usein joutuu ottamaan ja sitten joutuu lisäämään annostusta ja sitten onkin jo oravanpyörä valmiina.
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3524 : 15.08.12 - klo:10:48 »

Juu itse käytän hyvinhyvin vähän kipulääkkeitä eli harvoin otan Panadolia,  Lentsulle kiitos linkistä on tutustumisen arvoinen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.