Marraskuussa ei kenelläkään
ole ollut mitään valittamisen aihetta, niin minäpä päätin valituksen aloittaa.
Entisten vammojen kanssa jotenkin pärjään, mutta viime yönä sain aivan hirveän kipukohtauksen, Kroppaa särki joka kohdasta ja sydän takoi, että meinasi tulla rinnasta ulos. Vilu ja tuskan hiki vuorottelivat kaiken yötä.
Vatsaakin koski ja voin todella pahoin. Aamuyöstä pitä mennä vessaan ja vatsa oli aivan sekaisin. Sitä olen nyt tehnyt kaiken päivää ja olo on todella huono. Soitin ystävälleni ja kysyin kuulumisia, kun olin hänen ja hänen ystävänsä kanssa eilen kaupungilla. Käytiin Prisman Hesessä ihan kanahampurilais ateriat syömässä, niin hän sanoi, että ystävä joka jäi hänen luokseen (asuu Hesassa) on koko yön juossut vessassa. Ollut kovin kipeä mahastaan ja nyt kaiken päivää käy istunnolla, ja hän itse istuu toisessa vessassa. Että 1+1+1= 3 eli me kaikki kolme saimme varmaan jonkinlaisen ruokamyrkytyksen näistä ruoista. Minä varmaan reagoin kaikki voimakkaimmin kun olen todella herkkämahainen. Nyt meni hampurilais ateroihin maku kokonaan veks. En niitä kovin usein muutenkaan syö, mutta nyt kun näin kävi, niin yäk