Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97199 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #3735 : 23.06.13 - klo:18:09 »

Mä olen nyt syönyt toista viikkoa tuota magnesiumsitraattia, ja polvi on tullut paremmaksi, en sitten tiedä johtuuko tuosta valmisteesta vai runsaasta liikkumisesta.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3736 : 23.06.13 - klo:19:05 »

Aika mielenkiintoisen näköinen rakko on mesen pohkeessa. Varmaan kipeäkin. [:30] Toivottavasti saat sen parantumaan pikapuoliin. [:-)]

Minä olen 5 päivää samaa tuotetta napsinut, ja tänä aamuna heräsin ihan liian kovaan polvikipuun. Jäi Veran kanssa aamulenkki tekemättä kivun takia. [:-I]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3737 : 23.06.13 - klo:19:21 »

Ei ole kipeä! En edes huomannut kun vasta aamulla. Kaks viikkoa olen magnesiumia purrut, tiijjä häntä vaikutustaan. Nukuttanut on hyvin kyllä, mitä tuon polven leposäryn kans on ehtinyt nukkua.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3738 : 12.07.13 - klo:07:49 »

Vähän toisenlaista valitustä tänään ...
Astianpesukone sanoi työsopimuksen irti eilen aamulla eli nyt sitten tiskataan jatkossa käsin  [:-I] :-))
No ei nyt sentään, tänään mennään iltapäivällä hankkimaan uusi kone. Entinen pääsikin jo melkein rippikouluikään eli 14 v palveli meitä päivittäin  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3739 : 15.07.13 - klo:23:21 »

Jännitys tiivistyy. Yksi  lääke on unettomuuteen loppu.
Lääkäri perui sen jostakin syystä. Sen sain selville
siitä että esim. USA:ssa sitä ei myydä, luokitellaan
huumeeksi [:67] Ei se kyllä mun nuppia ole sekoittanut.
Kummallista että eläinlääkärit saa sitä siellä :-O
Mulle se määrättiin jotta uni ei olisi katkonaista tai
loppuisi kesken ennen aikojaan. Taisinkin jo mainita
että lääkäri kutsui mut uudelleen sydänfilmiin kun
ei muka ollut luotettava. Jospa se lääke lopetettiin
juuri sydämen vuoksi. Tiedä häntä [:-I]
Tälläistä valitusta täältä tänään.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3740 : 14.08.13 - klo:13:46 »

Ei ehtiny polvi paranemaan kun selkä alkoi vihottelemaan. Ei auta enää kotona olevat tabut ja muutenki on liikkuminen ja oleminen kivuliasta. Lääkärille pääsyä tässä oottelen. . .
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3741 : 14.08.13 - klo:13:56 »

Toivottavasti Evis saat apua kipuihisi eli olisi ymmärtävä lääkäri, joka kuuntelee ja kuulee mitä kerrot hänelle vastaanotolla. [:1]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3742 : 14.08.13 - klo:14:05 »

Evikselle  [:1]  [:30] ja kaikille muillekkin sairastaville  [:30]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3743 : 14.08.13 - klo:14:39 »

Kiitoos  [:-)]
Kävin jo yhdellä oli virolainen [:-I] luki mun epikriisejä ja totesi ettei oikein ymmärrä mitä pitäisi tehdä, no kohta toiselle fysiatriaan erikoistuvalle lääkärille eli varmaan ihan pätevä. No täällä on jo muutama tunti istuttu . Harmittaa ku oma tuttu työterveyslääkäri lähti pois täältä. No tää on tätä [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3744 : 14.08.13 - klo:15:07 »

Kaikille sairastaville pikaista paranemista!
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3745 : 14.08.13 - klo:16:22 »

Harvoin täällä valitan mut nyt sanon vaan sen että heti kun alko nää sateet ni selkä koko ajan kipee ja toi perhanan lonkka oireilee ihan sikana...eikä oo edes mitään myrkkyä mitä siihen ottaisi...

Että ku seuraavan kerran sanon ett'ä tykkään niistä helteistä ni tässä on yksi hemmetin hyvä syy  [:-(] [:-(] [:-(]

Toivotaan Evikselle paranemista .

Ja virolainen lääkäri vuosia sitten määräsi minulle kahden itse mitatun verenpaineen mittauksen jälkeen lääkkeet,no en tietenkää niitä koskaan hakenut ja kerroin toiselle lääkärille ni hän sano mulle että ihan oikein tein ku en niitä ottanut...
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3746 : 14.08.13 - klo:17:27 »

Mä kanssa hiukan valivali. Kyllä se on täälläkin tuo ilmastonmuutos joka hiukan käy jäseniin.
Mulla tuo fibro tuppaa aktivoitumaan kun tulee syksy.
Jaksuja muillekkin kivuliaille.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3747 : 14.08.13 - klo:19:30 »

Jaksuja kaikille sairastaville! Itellä polvi on vähän parempi. Itse epäilen ihan muuta kuin kulumaa. Selästä se johtuu ja SI-nivelestä. Selkä on toispuoleisesti arka eli sieltä kipeän polven puolelta. Jumpannut olen ja ihan kiropraktikkoa olen ajatellut. Saa ny nähä. Tänään kävelin noilla barefoot-kengillä jokivarressa pari kilsaa ja tuntui ihan kuin matka olisi ollut lyhyempi kuin viimeksi  [:-)] Harhamaa vai mitä lie. Särkylääkettä otan silloin tällöin. Yö- ja leposärky on kadonnut. Mutta ei se vielä entisensä ole.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3748 : 15.08.13 - klo:09:17 »

eipä ollu paljon enemmän tietoo toisellakaan lääkärillä  [?] noidannuolta ehdotteli  [:-I] no huomiseen kuuntelen ja sitten on varaan ajan yksityiselle puolelle tutulle lääkärille, jos tarvis  [:-)]
Lihasrelaksanttia ja codeja nassuun niin ei iha niin paljon koske ja kaks päivää saikkua, no toivotaan että tokenee.  [:-)]
Ilmat vaikuttaa tosi paljon mullakin ja helteistä tykkää kroppa ihan kuten Punis asian ilmaisi  [:-)]
Kaikille kipuileville  [:30]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #3749 : 15.08.13 - klo:09:32 »

Helpotusta oloon kipuileville.  [:30]
Kyllä nämä kosteat säät on meilläkin ikäviksi todettu. Isäntä potee selkäkipuja ja minä polvia. Kesällä en tarvinnut kipulääkkeitä lainkaan, nyt on pakko napsia jos jotain aikoo tehdä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.34 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.