Kukaan ei ole valittanut sitten kesäkuun
Täytyypä valittaa
Tuolla eilispäivänketjussa kerroin, että olo on suht ok. No onhan se jos vertaa vaikka alkuviikkoon.
Mä en jaksanut kirjoittaa silloin, mutta mähän menin toissa maanantaina aamulla päivystykseen,karmeitten vatsakipujen kanssa, missä musta otettiin TT kuva vatsasta, ja kun siellä näkyi tukos, niin sitten nenämahaletku
ja odottelemaan, että vatsa tyhjenee. Kun oli tyhjentynyt, sinne massuun laitettiin varjoainetta, minkä poistumista vessanpönttöön sitten odottelin. Keskiviikko iltana oli mennyt aine läpi, ja torstaiaamuna pääsin kotiin. Torstai iltana taas vatsa niin hemmetin kipeä, ja oksensin. Ampulansilla päivystykseen, ja nenämahaletku
ja Tt kuva ja tukos. No sit ei enää odoteltu kuin päivä, ja leikkauspöydälle.
Noin muuten mulla on edelleen hengenahdistusta, ja kävellä jaksaa minkä jaksaa. Verikokeita joita otettiin sairaalassa joka päivä, niin arvot on surkeat. Hb välillä 80-90. Niistä arvoista sairaalassa viisveisattiin, sanottiin vaan että kyllä ne siitä sitten nousee. Myöskään kilpirauhasen liikatoiminnan tsh:n arvoon 0,01 siellä ei reagoitu millään lailla. No lääkityksen kohotus tapahtui sitten terveyskeskuksen kautta, ja labroja on sinne tulossa, niin kilpparista kuin veriarvoistakin
Vielä ei ole kukaan ollut kiinnostunut siitä, että miksi mä laihdun. Kolmen ja puolen vuoden aikana olen laihtunut 22 kiloa, joista reilun puolen vuoden aikana 12 kiloa.
Ehkäpä joku vielä kiinnostuu.
Itse veikkaan jotain imeytymishäiriötä, mikä liittyisi reumasairauteen millä ei vielä ole nimeä. Reumalekuri olisi pitänyt olla syyskuussa, mutta siellä on ruuhkaa.
Et tämmöstä valia