Kiitos Minni, Jarmo ja Mesis
Minni perässä tulen, toivottavasti sinun olosi paranee vielä päivä päivältä lisää
Moikka Pöntölle!
Telkkinen, mä kuulin Tiinalta, että se pirun syöpäläinen on iskenyt suhunkin. Olen käynyt lukemassa sun päivityksiä, mutta olen jotenkin ollut niin väsynyt koko syöpään, etten ole saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Toivottavasti sullakin menee kaikki hyvin.
Mikä on Minnin tilanne? Onhan kaikki hyvin?
Näin teidän kirjoittaneen jotain osteosporoosista. Mulle lääkäri kirjoitti tupla-annoksen kalkki+d3, kun syön nyt viisi vuotta aromataasinestäjiä, jotka saattavat aiheuttaa osteopeniaa ja osteosporoosia.
Itsellä oli marraskuun puolivälissä 1-vuotiskontrolli: mammografia, ultraääni, verikokeet, sydämen gammakuvaus ja lääkärin tapaaminen. Kaikki on nyt ok, mutta eihän syövästä ikinä voi sanoa, että nyt se on pois. Nyt eletään vuosi kerrallaan, ja toivotaan parasta.
Viimeisen Herceptin-pistoksen sain 18.11. ja seuraavana päivänä lennettiin tänne Espanjaan. Onnistuin ostamaan syöpälääkkeitäkin 200 päiväksi, kun otin puolet ilman Kela-korvausta. Sadan päivän Letrozolit ilman korvausta Suomessa alle 20€, kun täällä Espanjassa 30 päivän satsi olisi 93€. Monet lääkkeethän on täällä todella halpoja, mutta tämä ei ole.
Paluulippuja ei olla varattu.