Nythän ei kukkaan hermostu, kun minä valitan!!!!
Meidän Reinon turkkia ei saa kuntoon, ei sitten millään. Öljyä ei voi antaa, matolääkettä ei voi antaa. Se on muutenkin niin arka ja nyt pelkää minuakin hirveästi. Olen koettanut noia lääkkeitä antaa, mutta heti kun näkee että mulla on jotain kädessä, menee piirongin alle piiloon. Pelkää raukka.
Ja turkki on huonossa kunnossa. > siis: lääkäriin!
--------------------
Kulkijakolli tuolla pihalla oli taas liikkeellä. Olen koettanut selittää itselleni, että se on Jonkun KotiKissa ja sillä Ei ole mitään Hätää!
Mutta kyllä se nyt on seilannut niin kauan tuolla pihalla, että ei se ole Kenenkään KotiKissa ja kohta sillä alkaa olla oikeasti Hätä!
Äsken törmäsin siihen Arvon kanssa iltalenkillä. Tuli talon alta, mutta kun näki meidät, puikahti taas piiloon.
Erittäin kaunis ja paksuturkkinen. Sopisi erittäin hyvin meidän karvaturrien seuraksi!
Se jäi kyttäämään hetkeksi aikaa talonalusreiästä: naama vaan näkyi > oli puoliksi sellainen kermakahvinvärinen väritys, muuten aika harmaa, mutta tuota maitokahvin väriä seassa. Häntä erittäin pörröinen. Ottaisin heti jos voisin!
Olemme kerran jo hankkineet Hesystä loukun, se oli yön esillä ja siellä ruokaa. Aamulla kun mentiin katsomaan, niin loukku oli lauennut. Kissaa vaan ei missään.
Loukun sisällä oli kissan karvoja (vaikka Hesy oli juuri pessyt koko loukun).
Siis: oliko joku päästänyt kissan loukusta ulos???????
Tästä kaikesta seuraa se:
> multa alkaa mennä hermot noiden kissojen kanssa! Kotona on kohta "nahkatakkikissa" ja ulkona on ressukka, joka pitäisi saada kiinni!
---------------
Kiitos, kun sain