Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96653 kertaa)

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #495 : 21.05.08 - klo:18:53 »

Mulla oli myös muutaman päivän niska ja hartiat ihan jumissa,mutta mä hieroin Voltaren voidetta ja kipu ja jumitus häipyi sen sileän tien.

Voimia sinulle SuS ja toivottavasti Tiitu paranee vaivastaan,tsemppiä.
« Viimeksi muokattu: 21.05.08 - klo:18:56 kirjoittanut AnnMC »
Kirjattu

inke

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 037
  • Pohjanmaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #496 : 21.05.08 - klo:21:03 »

Sus ja Tiitu    [:1] [:1]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #497 : 22.05.08 - klo:11:05 »

Mun olo on ihan painajaismaisen hirveä. Tänään saadaan verikokeiden tuloksesta varmaan se lopullinen varmistus. Haluan tietää mikä tauti on. En jaksa uskoa, että sieltä löytyisi mitään sellaista, joka olisi parannettavissa. Lääkäri on luvannut tulla kotiin päästämään Tiitun kärsimyksistä.
Kirjattu

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: VALIVALI
« Vastaus #498 : 22.05.08 - klo:12:18 »

 [:1] Isot halit sinulle.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #499 : 22.05.08 - klo:13:59 »

Sus, jos muuta vaihtoehtoa ei ole enää näkyvissä niin Tiitun "nukkumaan" laitto on se oikea, sekin on rakkautta. Ikävä jää, se on selvä mutta silläkin on aikansa.
 [:1]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #500 : 22.05.08 - klo:14:03 »

Tänään klo 15 on tarkoitus soittaa lääkäriltä ne tulokset. Jos siltä näyttää, niin toivon, että lääkäri tulee heti tänään tekemään sen. Minä niin toivon, että tilanne olisi jo ohi. Tärkeintä on, että Tiitun kärsimys loppuu.

Mä oon itkenyt ja itkenyt ja itkenyt. [:´(] Jos mitään ei oo enää tehtävissä, niin toivon vaan, että tää olis jo ohi. Minä en enää jaksa.
« Viimeksi muokattu: 22.05.08 - klo:14:05 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #501 : 22.05.08 - klo:14:16 »

Tänään klo 15 on tarkoitus soittaa lääkäriltä ne tulokset. Jos siltä näyttää, niin toivon, että lääkäri tulee heti tänään tekemään sen. Minä niin toivon, että tilanne olisi jo ohi. Tärkeintä on, että Tiitun kärsimys loppuu.

Mä oon itkenyt ja itkenyt ja itkenyt. [:´(] Jos mitään ei oo enää tehtävissä, niin toivon vaan, että tää olis jo ohi. Minä en enää jaksa.

Varmaan on tunnit pitkiä kun pelkää huonoja uutisia. [:-(] Toivottavasti asiaan tulee tänään selvyys, liian kauan olet nyt ollut huolissasi ja epävarmuudessa. Toivotaan kuitenkin vielä että uutiset olisivat hyviä. Koita jaksaa ja olla rohkea jos tarvii tehdä vaikeita päätöksiä! [:30]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #502 : 22.05.08 - klo:14:24 »

Sus, vedä nyt henkeä ja yritä käsitellä tuota asiaa järjellä, kuulostaa varmaan kamalalta kun sanon näin mutta, omalla kohdallani auttoi aikoinaan kun jouduin tekemään samanlaisen päätösen. Kävin mielessäni kaikki mahdollisuudet ja muuta ei ollut kuin se viimeinen. Rykäsin, ja itkeä tihruuttelin mutta näin sitten asian oikeassa valossa ja lähdin liikkeelle. Ikävää kesti mutta pakotin itseni järjellä ruotuun, tunteita kyllä oli ja on vieläkin mutta on tilanteita joissa on pakko päästä niiden herraksi muuten ei jaksa.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #503 : 22.05.08 - klo:15:16 »

Kyllä mä olen päätöksen jo tehnyt, jo eilen. Tiitu on kaikkein tärkein, ettei kärsimystä pitkitetä. Haluttiin vaan varmuus verikokeen perusteella. Suoraan sanottuna minun on vaikea enää edes katsoa Tiitua, koska olen jo luopunut hänestä.

Hyviä uutisia en oikeestaan edes odottanut, koska mahdollisuus niihin oli lähes nolla. Sain nyt soiton lääkäriltä ja veriarvot on kuulemma aivan kummalliset, sanoi, että ei ole koskaan törmännyt tällaiseen. Koko elimistö on romahtanut. Munuaiset, maksa, kilpirauhanen, kaikki arvot oli huonoja ja aivan outoja. [:-I] Lääkärin mielestä ilmeisesti se niin raju tulehdus on vaurioittanut elimistössä lähes kaikkea. Hän odottaa vielä puhelua toiselta lääkäriltä, niin on kahden lääkärin mielipide.

Mutta hän ei pääse tänne TÄNÄÄN! [:´(] Soitin jo kahteen muuhunkin paikkaan, mutta ei onnistu. [:´(] Lääkäri soittaa minulle vielä kohta, kun on keskustellut sen toisen lääkärin kanssa, ajattelin kysyä samalla, että ehtisikö hän sen tänään tehdä, jos mä jollakin ilveellä pääsisin kuitenkin sinne paikan päälle. Tiedän, että siellä on taas ruuhka, en tiedä ottaako vastaan. [:´(] [:´(] [:´(] Haluan että tämä on ohi nopeasti!
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #504 : 22.05.08 - klo:15:30 »

Eikö sieltä löydy päivystävää eläinlääkäriä [:-(]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #505 : 22.05.08 - klo:15:32 »

Eikö sieltä löydy päivystävää eläinlääkäriä [:-(]

Ei. Täällä ei ole sellaista olemassakaan. [:-(]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: VALIVALI
« Vastaus #506 : 22.05.08 - klo:16:04 »

Sus  [:1]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #507 : 22.05.08 - klo:16:42 »

Ei tässä oikein osaa mitään enää sanoa kuin että, kysy rehellistä vastausta  Sus eläinlääkäriltä mitä hän nyt tekisi jos kissa olisi hänen. Jospa se hellyttäisi tulemaan  [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: VALIVALI
« Vastaus #508 : 22.05.08 - klo:16:48 »

Ei tässä oikein osaa mitään enää sanoa kuin että, kysy rehellistä vastausta  Sus eläinlääkäriltä mitä hän nyt tekisi jos kissa olisi hänen. Jospa se hellyttäisi tulemaan  [:-I]

Toivottavasti tapahtuu näin, olette kumpikin jo kärsineet tarpeeksi... [:1]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: VALIVALI
« Vastaus #509 : 22.05.08 - klo:17:10 »

Voi Sus, koeta jaksaa! [:1]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.192 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.