Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96060 kertaa)

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: VALIVALI
« Vastaus #720 : 30.08.08 - klo:10:27 »

Linimenttiä litran pulloissa  [:-I], kehtaisko sitä mennä ostamaan, kysynevät vielä kaupassa, että montakos pollea mulla on. :-))
Hevosvoiteita olen jossain nähnyt myytävän mutten tiä uskaltaisko niitä itselle ostella. Hevosen nahka kun on erilainen paksumpi, mutta ihmisen iholta ne imeytyy voi imeytyä verenkiertoon.
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: VALIVALI
« Vastaus #721 : 30.08.08 - klo:11:46 »

Luulenpa, että tämä urheilu/hevosvoide on ihan turvallista ihmisten käyttää. Lukeehan tuossa, että sopii MYÖS hevosille.  [:-)] Ihan ihmisten ihovoiteiden hyllystä kaupasta tuon purkin ostin, ei ollut missään eläinten tuotteissa.

Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: VALIVALI
« Vastaus #722 : 30.08.08 - klo:11:52 »

Minulle on ainakin lääkäri(yksityislääkäri) sanonut että sitä hevossalvaa voi käyttää ihan hyvin  [:-)]
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #723 : 30.08.08 - klo:23:32 »

Heh, kävin tuolla HorsePower-sivuilla. Jonkun superhyperlinimentin lisäksi tämä tamma taitaisi tarvita tuotetta nimeltä Shine Effect Hoito- ja kiiltosuihke hevosen harjalle sekä karvalle...

 [:-DD] [:-DD]
Eipä olis pahitteeks itsellenikään moiset "kauneudenhoito"-aineet  [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: VALIVALI
« Vastaus #724 : 31.08.08 - klo:00:25 »

Linimenttiä litran pulloissa  [:-I], kehtaisko sitä mennä ostamaan, kysynevät vielä kaupassa, että montakos pollea mulla on. :-))
Hevosvoiteita olen jossain nähnyt myytävän mutten tiä uskaltaisko niitä itselle ostella. Hevosen nahka kun on erilainen paksumpi, mutta ihmisen iholta ne imeytyy voi imeytyä verenkiertoon.

Hyvin sitä minä ainakin kehtasin ostaa, eikä myyjä kysyt montako pollea mulla on  :-))  ja mun mielestä samantyyppisiä aineita näissä hevos linimenteissä/voiteissa on kuin ihmisille tarkoitetuissa kylmägeeleissä ja tuskin ne sen enempää verenkieroon imeytyy kuin ihmisten voiteetkaan.  [:-I]
Ehkä tulevat halvemmaksi ostaa/käyttää, kuin ihmisille tarkoitetut pienemmät pakkauskoot. [:-I]

Enkä minä nyt vielä ainakaan ole alkanut isommin hirnuamaan, vaikka hevoslinimenttiä olen käyttänytkin  [:-DD]  pitää seurata tapahtuuko työkaverissa mitään muutoksia  [:-DD]

 
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #725 : 31.08.08 - klo:00:27 »

Enkä minä nyt vielä ainakaan ole alkanut isommin hirnuamaan, vaikka hevoslinimenttiä olen käyttänytkin  [:-DD]  pitää seurata tapahtuuko työkaverissa mitään muutoksia  [:-DD]

 [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: VALIVALI
« Vastaus #726 : 31.08.08 - klo:21:00 »

Valivali... naapurissa porataan epääännöllisen säännöllisesti huonolla poralla joka vinkuu ja pörisee, ja tuo väliseinä on vielä kantava niin että se oikein kaikuu! Toivottavasti saavat taulunsa ripustettua (tai mitä sitten poraavatkaan) ennen yhtätoista, tai menen valittamaan!  [:-/]

Ja toinen valivali: mua kyllästyttää olla ilmeisesti ainoa tässä talossa, jota vielä jaksaa ärsyttää se että ihmiset metelöi ja polttaa väärissä paikoissa ja rassaa autojaan pihalla...  [:-//]
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #727 : 31.08.08 - klo:21:45 »

Evis! Sitten hirnutte yhdessä; sehän on hauskaa.... :-))
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: VALIVALI
« Vastaus #728 : 31.08.08 - klo:21:52 »

Täälläpäin moni maajussi käyttää hevoslinimettiä kolottaviin koipiinsa, Ei tartte tietää hevosista hajuakaan, mutta tässä litkussa on kyllä aika vahva tuoksu. Jottain auttaa, jottain ei. [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #729 : 01.09.08 - klo:09:34 »

Luulenpa, että tämä urheilu/hevosvoide on ihan turvallista ihmisten käyttää. Lukeehan tuossa, että sopii MYÖS hevosille.  [:-)] Ihan ihmisten ihovoiteiden hyllystä kaupasta tuon purkin ostin, ei ollut missään eläinten tuotteissa.




Just tuota  :-))  Tarjoustalosta ostin, siellä se oli ihmisten voiteiden joukossa  [:-)] kukaan ei kysellyt hevosista.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #730 : 02.09.08 - klo:07:09 »

Ei maha mittää, mahassa myllertää, pakko jäädä kotiin potemaan... [:-(]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #731 : 02.09.08 - klo:20:49 »

Nyt sitten aihetta kunnon valivaliin  [:-(]
Mika sai ensin kamalan minkälie flunssan ja oli tosi kipeä
ja on kai vieläkin.
Ja sitten minä viime yönä aloin potemisen. Kurkku on riivinrauta.

Ja sitten, joudun huomenna ekstratarkistukseen sairaalaan
Nyt pitäs saada paljon peukkuja ylös  [:-(]
Pelottaa !
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #732 : 02.09.08 - klo:21:04 »

 [:72] [:72] [:72] [:72]   Murulle Huomiselle reissulle [:72] [:72] [:72]  [:72]


Kaikille toipilaille paranemista ja parempia aikoja  [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: VALIVALI
« Vastaus #733 : 02.09.08 - klo:21:12 »

Murulle peukkuja täältäkin.
[:72] [:72] [:72] [:72][:72]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 417
  • Itä-Uusimaa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #734 : 02.09.08 - klo:22:27 »

peukkuja   [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72] [:72]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.326 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.