Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 96082 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #780 : 16.09.08 - klo:11:08 »


On siellä niitä nikamia  [:-I], ei pysys pää muuten pystyssä. Juu, en usko että muuta kuin lihasjumia.

No toivottavasti ovat kohallaan  [:72]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #781 : 16.09.08 - klo:18:35 »

Päätöllö taisi hajota [:-/]  Valo vaan välähtää ja ruutu muuttuu mustaksi mutta ääni jää [:-(]  Kuka keksii mikä vialla? Avaan suljen mutta aina sama juttu [:-I]  Ei tuo taulutv ole vasta kuin noin oiskohan 3 v vanha, kannattaakohan edes korjata? Onneksi on tuo mini-TV. Eihän tuolta paljookaan katseltavaa tule mutta kun on voimassa oleva lupakin [:-I] Täytyy kokeilla vielä DVD:n kanssa. 

Juu, ei nää mittään!  Ei edes lumisadetta, jos meinaan ei ole digipoksi päällä niin sitä siellä sataa. Valo siis välähtää ja kuuluu "poks" ja pimeeks jää. Onneksi ei räjähtänyt  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 16.09.08 - klo:19:01 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 370
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: VALIVALI
« Vastaus #782 : 17.09.08 - klo:09:54 »

Mä olen nyt sitten kai tullut allergiseksi Miramen huulirasvalle. Sille, mikä myydään sinivalkoisessa hylsyssä.  [:´((]
Ei muuten mitään, merkkiä vaihtamalla siitä selviää, mutta kun mä just viime viikolla löysin lähikaupasta sitä -50% ja ostin kaksi  [:-/]

Miramen ihanan vadelmanmakuisen kanssa kävi sama juttu joitakin vuosia sitten  [:-I]

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #783 : 17.09.08 - klo:10:19 »

Kaija huulirasvamerkkejä riittää, pitäisköhän ottaa kuva omasta valikoimasta  [:-DD]  [:-)]

Kortisooni kohisee 5. päivä menossa. Aika ei riitä, yölläkään en malttais mennä nukkumaan, niin olis paljon virityksiä, oikeestaan tuntuu kuin unta ei tarvitsisi lainkaan.
No tämähän on ohimenevää.............. [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Evis

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #784 : 18.09.08 - klo:08:08 »

Posket punottaa ja veri kiertää kohisten.

Nyt selvis sitten minullekin, mistä moinen kuumotus ja energia ilmestyi yllättäen. Mulla otettiin polvesta muutama pruutallinen vettä ja laitettiin kortisonia viime viikolla. Ihan samanlaisia tuntemuksia ilmeni muutaman päivän...
ja minä luulin sitä jo mummotaudiksi   [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #785 : 18.09.08 - klo:09:52 »

Posket punottaa ja veri kiertää kohisten.

Nyt selvis sitten minullekin, mistä moinen kuumotus ja energia ilmestyi yllättäen. Mulla otettiin polvesta muutama pruutallinen vettä ja laitettiin kortisonia viime viikolla. Ihan samanlaisia tuntemuksia ilmeni muutaman päivän...
ja minä luulin sitä jo mummotaudiksi   [:-DD] [:-DD] [:-DD]

[:-)]  Se on ihme-ainetta 6. päivä menossa, kohta tulee lasku ja posket kalpenee  [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #786 : 18.09.08 - klo:16:25 »

Posket punottaa ja veri kiertää kohisten.

Nyt selvis sitten minullekin, mistä moinen kuumotus ja energia ilmestyi yllättäen. Mulla otettiin polvesta muutama pruutallinen vettä ja laitettiin kortisonia viime viikolla. Ihan samanlaisia tuntemuksia ilmeni muutaman päivän...
ja minä luulin sitä jo mummotaudiksi   [:-DD] [:-DD] [:-DD]

[:-)]  Se on ihme-ainetta 6. päivä menossa, kohta tulee lasku ja posket kalpenee  [:-DD]

Kuis kallista se oikein on kun kalpenee [:-I]  Mutta, eikös kortisooni ole halpaa [:-I]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: VALIVALI
« Vastaus #787 : 18.09.08 - klo:19:27 »

Posket punottaa ja veri kiertää kohisten.

Nyt selvis sitten minullekin, mistä moinen kuumotus ja energia ilmestyi yllättäen. Mulla otettiin polvesta muutama pruutallinen vettä ja laitettiin kortisonia viime viikolla. Ihan samanlaisia tuntemuksia ilmeni muutaman päivän...
ja minä luulin sitä jo mummotaudiksi   [:-DD] [:-DD] [:-DD]

[:-)]  Se on ihme-ainetta 6. päivä menossa, kohta tulee lasku ja posket kalpenee  [:-DD]

Kuis kallista se oikein on kun kalpenee [:-I]  Mutta, eikös kortisooni ole halpaa [:-I]



Juu halpaa on    vaan vaikutus se on lyhytaikainen  [:-I]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: VALIVALI
« Vastaus #788 : 18.09.08 - klo:19:46 »

Kärnä! Just kun luulin että pääsin siitä liiallisesta pakkomusiikin kuuntelemisesta niin eikös jossakin rämpytystä tule korviin asti [:-/] päivittäin  [:-//] Ei sitä kaakosta soiteta mutta kuitenkin niin että ärsyttää [:-(]  No mulla harju&pöntinen pauhaa kun töllöstä ei mitään muutakaan tule, tuotahan kuunnellaan vaan.
Kirjattu

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: VALIVALI
« Vastaus #789 : 18.09.08 - klo:22:25 »

Reissu käyty Atrovent-hapessa... Antibioottikuuri, tulehdus jokatoisessa paikassa, enimmäkseen vasemmalla... Ja pää ku Haminan kaupunki...  [NUT] Ei nyt kortisonia, jos menis ohi... Tarjolla ois ollu mm. keuhkokuumetta.  [:-I] Sitä ei kyllä tarviis, pärjää ihan ilmankin tarpeeks huonosti... [:-(]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: VALIVALI
« Vastaus #790 : 19.09.08 - klo:12:36 »

Voi Marleena  [:-(].
Tsemppiä sulle ja älä huolikaan mokomaa keuhkokuumetta.
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: VALIVALI
« Vastaus #791 : 20.09.08 - klo:23:35 »

Mulla oikea jalka kipeytyi nilkasta tuolla Ylläksellä kuljeskellessa. On sillälailla outo vaiva, ettei juurikaan kävellessä tunnu, mutta kun jalka on paikallaan ja levossa niin tuikkii ja särkee tuosta etupuolelta nilkan kohdalta. Laitoin Zon-geeliä, kattotaan auttaako yhtään.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: VALIVALI
« Vastaus #792 : 20.09.08 - klo:23:43 »

Tiina, jos ei geeli auta, niin kokeileppa laittaa nilkkasi päälle jotain kylmää.
Paranemista sulle ja Marleenalle. [:5] [:5]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: VALIVALI
« Vastaus #793 : 21.09.08 - klo:19:35 »

Mun flunssanalku perjantailta on parantunut B.....a-C:llä tai sitten se vain piilottelee ja hyökkää taas huomenissa työpaikalla... :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 129
Vs: VALIVALI
« Vastaus #794 : 24.09.08 - klo:18:43 »

Minulla on ollut oikean jalan päällystä kipeä. Levossa ollessa ei satu, mutta kulkiessa kyllä, ja minulla on seisomatyö. Se paheni vielä eilen koiralenkillä ollessa, kun loikin ojan yli yhtä kannossa olevaa kääpää kuvaamaan. Kerroin siitä työkaverille, ja hän antoi hauskan lohdutuksen, että " se siinä on hyvä, että jos kolottaa jostain, niin tietää, että on hengissä"  [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.353 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.