Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97136 kertaa)

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
Vs: VALIVALI
« Vastaus #915 : 02.11.08 - klo:21:43 »

Siinähän sitä tuli ympäristöasioita ja askartelua..... [KIPPIS] :-)) :-)) :-))
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Semmone juttu..
« Vastaus #916 : 06.11.08 - klo:00:35 »

...mie nyt kökötän ja oottelen unimattii, kas kun pikkase jännittää huomine, eiku tää tuleva aamu...mie meen tohtorin juttusille...enhä mie oo ees kertonut, miulta on otettu kaikenmaaliman kokeet...ääh, tää ois vissii pitänyt laittaa vali-vali osastoon, mut kun tähän kerkesin, suokaatte anteeksi...kohta yksi.. [:-)]..miun oikia rannehan on ollu huhtikuusta alkaen kippee ku ryökäle, siihen on laitettu kortisonia, noh, nyt on ranne ihan kummallisen näköne ja oudon olone (sin män käsitöiden teko talveksi)...tuki rantees tein koko kesän hommii...

...eihä siin viel mittää, sydänfilmikii näyttää sit mitä näyttää... [NUT]
ja kaikista verikokeista en tiijä viel mittää...on tää mummeli tikattu piikillä jos toisenkii kerran... [NUT]...silmätkii on nii vinksallaan, jot pittää nekkii mennä kaukoputkenläpi tutkittamaan...ai kauhiaa, ei tää "vanhuus" ihan iteksee tule, tullee vaan sallaa tuolt nurkan takaa ja säikyttää miut ihan oikeesti...mut pitäkää nyt miul peukkui.. [:5]..jot en viel ihan oo kaatopaikka tavaraa...mut-mut...mieku en periks anna ja toivon "yläkerrasta" jot mittää ihan hurjaa ei ole löytynyt... [:-)]
...mie nyt meen pehkuun ja oottelen jos nukkumatti jossain luurais...öitä!
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Vs: Semmone juttu..
« Vastaus #917 : 06.11.08 - klo:00:47 »

..ps.   miust kyl nyt tuntuu siltä, et mie saan "turpiini" kun laitoin jutun TAAS uutena, luin vaan tuota vali-vali juttuu ja sinnehä miun ois pitäny ko. tarina laittaa...voi minnuu reppanaa... [?-/] [NO]<...itseään....
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Semmone juttu..
« Vastaus #918 : 06.11.08 - klo:05:29 »

Mummelille tsemppiä ja peukkuja lääkärireissulle ...  [:5]   [:-)]
Kirjattu

Apulainen

• Yleisvalvoja
  • Tulokas
  • Poissa Poissa
« Vastaus #919 : 06.11.08 - klo:05:58 »

Yhdistetty VALIVALI ja semmone juttu ketjut
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #920 : 06.11.08 - klo:09:40 »

Tsemppiä mummelille. >Täällä on toinen remppa-mummo.  :-)) Et yhes myö männää käs käessä.  :-))
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #921 : 06.11.08 - klo:11:22 »

Mummelille tsemppiä  [:5] [:5]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #922 : 06.11.08 - klo:12:50 »

No niin ,ja kiitos valvojalle..,miult kyl nousee hiukset pystyyn.. [:67]...mie joka oon aina kammonu katsella "vanhuksien" lääkedosettia..taijan joutuu samaan kastiin.. :-O...miun purtelos alkaa olla sit...kolestroli/verensokeri/sydän/verenpaine....lääkkeet...hoh-hoijaa...sanompas vaan, vanhenemine ei oo kivaa...

Ja tuo miun oikia ranne on sit ihan uuden näköne ja sen on saanu aikaan kortisonipiikit...eipähä kannata niitä monta ottaa vuoden aikana...pikkase tohtori jarrutteli minnuu ens kesää ajatellen, jot oonko ihan varma,  jatkanko viel stönölässä kioski hommii...mie siihen...se on sit viimone kesä, viisihän niitä sit olisi... [:-)]...hitsiläinen, mie en tykkää yhtään, mut periks en anna..

ps. muut arvot kyl oli ihan kohallaan...onneksi...keuhkokuvast en viel tiijä... [:-I]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #923 : 06.11.08 - klo:21:06 »

Ihanaa Mummeli, kun aloit taas meille kirjottelemaan! Kyllä me Pyryn kans oltiin siitä melko varmoja... 
Lohdutukseksi voin kertoa, ettei minun dosettiin meinaa millään mahtua kaikki lääkkeet...  [:-I]  kulkemaan en omin avuin juuri pääse...  [:-I]  ja kaiken lisäksi olen HIUKAN nuorempi kuin sinä... Eli minun pitäis olla vielä 15 vuotta töissä, vaan olen ollut ns. eläkkeellä jo 10v. Silti me vaan mennä raapustetaan puoli päivää kerrallaan... Pyryn kanssa...  [:-)] [:-)]

Mielenaurinkoisia terveisiä minulta ja Pyryltä Sinulle, Papparaiselle ja Tiitulille!!!  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #924 : 06.11.08 - klo:21:12 »

Tekis mieli valittaa...mutta olenkohan hilijaa. No jos pikkasen...nuo sormet kiukuttaa. Kaks laitimmaista ihan turria jo toista viikkoa yhteen menoon, kesällä oli vain silloin tällöin, nyt ihan jatkuvasti. [:-/]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #925 : 07.11.08 - klo:11:00 »

Kiitoksii...myö lähetään nyt vaivojamme parantelemaan stönölään...äkköittää vaan tuo käsi...vihloo nii vietävästi, kaitpa miun pittää itteeni rajoittaa tätä näppäilyy [:-(]...ei tunnu oikee hyvältä, vaik "keskisormee" käytänkii.(en näytä) [:-DD].. :-)) näppäilys...
Jotta hellurei ja hellät tunteet...Tiituli on puolestanne rapsuteltu ja Papparaiselle terkut kerrottu...Hyvää Isäinpäivää kaikille!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #926 : 07.11.08 - klo:15:33 »

Paranemisia kaikille pönttöläisille
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #927 : 10.11.08 - klo:11:26 »

Minua kiukuttaa tuo remppa, enkä edes löytänyt siitä aloittamaani keskustelua.

Tuli ehdotus, että lattia korjataan laatoittamalla vanhan päälle, valvojan idea kuulema.
Minusta ei kuulosta hyvältä  [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #928 : 10.11.08 - klo:16:11 »

Minua kiukuttaa tuo remppa, enkä edes löytänyt siitä aloittamaani keskustelua.

Oiskos tämä...

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=12668.0

[:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #929 : 10.11.08 - klo:16:31 »

Oiskos tämä...

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=12668.0

[:-)]

No olihan se, mites sä sen löysit kun mä en  :-))
Se on mun henk koht valitus ketju.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.332 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.