Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: VALIVALI  (Luettu 97125 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: VALIVALI
« Vastaus #945 : 14.11.08 - klo:14:09 »

Sonera juonittelee edelleen... tänään tuli multi-sim -kortti, uus sellainen, ja voi rumasana edelleen...nyt ei pääse verkkoon. Aspa ei vastaa... jokohama nakkaan vesilintua noilla kapuloilla. Pimiäkin tuli, kaks tuntia olen yrittänyt!Plääh! [:-//]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #946 : 14.11.08 - klo:14:24 »

Mä en ymmärrä yhtään mistä "kapulasta" on kyse [:-I]  Mokkulako? Multi-sim? TÄ?  Täällä pilvistä, ei pimeää, haa, aurinkokin hiukkasen esillä pilvien lomassa.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #947 : 14.11.08 - klo:14:37 »

Mä en ymmärrä yhtään mistä "kapulasta" on kyse [:-I]  Mokkulako? Multi-sim? TÄ?  Täällä pilvistä, ei pimeää, haa, aurinkokin hiukkasen esillä pilvien lomassa.
Tarina on semmoinen, että ostin gps-mokkulan, laitoin tuohon Nokian Commariin sellaisen multi-sim -kortin, että yhteys toimisi siis nettiin...multi-sim kortti tavallisen puhelimen rinnakkaiskortiksi, commarista oli tarkoitus tehdä navigaattori. meniks tarpeeks hankalaks. Tavis puhelin olis sitten pelkkä tavis...yhteyskapula. Nyt on rahaa palanut jo yhen "oikean" navigaattorin edestä moneen kertaan, kun ensin piti tuo Commari päivittää uuteen softaan (40 euroo), ostaa uusi isompi mms-kortti (15 egee, jota ei välttämättä olis tarvinnutkaan),ostaa se navigointiohjelma (60 euroo), ostaa Commuun uudet kuoret (20 euroo), ostaa teline tälle härpäkkeelle autoon (25 euroo), ostaa pari latausjohtoa (50 euroo), ostaa se gps-kapula (40 euroo)...eikä toimi! alakaa ottaa päähän jo! [:-DD]
Niin se multi-sim kortti toimi ensin, sitten sähläsin sen pin ja puk koodien kans, että se meni lukkoon...koko pa**a, tilasin uuden kortin...ja tää ei sit toimi. Ja sonera ei vastaa...
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #948 : 14.11.08 - klo:15:10 »

Ja vielä tämäkin...Nokia romahti pörssissä alle kympin...voi halvattu! [:-/]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #949 : 14.11.08 - klo:16:10 »

Tarina on semmoinen, että ostin gps-mokkulan, laitoin tuohon Nokian Commariin sellaisen multi-sim -kortin, että yhteys toimisi siis nettiin...multi-sim kortti tavallisen puhelimen rinnakkaiskortiksi, commarista oli tarkoitus tehdä navigaattori. meniks tarpeeks hankalaks. Tavis puhelin olis sitten pelkkä tavis...yhteyskapula. Nyt on rahaa palanut jo yhen "oikean" navigaattorin edestä moneen kertaan, kun ensin piti tuo Commari päivittää uuteen softaan (40 euroo), ostaa uusi isompi mms-kortti (15 egee, jota ei välttämättä olis tarvinnutkaan),ostaa se navigointiohjelma (60 euroo), ostaa Commuun uudet kuoret (20 euroo), ostaa teline tälle härpäkkeelle autoon (25 euroo), ostaa pari latausjohtoa (50 euroo), ostaa se gps-kapula (40 euroo)...eikä toimi! alakaa ottaa päähän jo! [:-DD]
Niin se multi-sim kortti toimi ensin, sitten sähläsin sen pin ja puk koodien kans, että se meni lukkoon...koko pa**a, tilasin uuden kortin...ja tää ei sit toimi. Ja sonera ei vastaa...

[NUT]   Nakkase roskikseen, pääset helpommalla [:-DD]

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #950 : 14.11.08 - klo:16:33 »

sit mä eksyn! [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #951 : 14.11.08 - klo:16:38 »

Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #952 : 17.11.08 - klo:19:00 »

No justiinsa...sain tänään tulokset keuhkokuvista...kaikki muuten OK mutta miun rintarangasta löytyi semmonen löydös...miul onkii siel oikee komiat kulumat..ja mie oon ihmetellyt kipua, rinnan alla ja samalla kohtaa selässä...voi helkutin helkutti...mitähä seuraavaksi...heh...semmone on seuraavaksi, jotta mummelin kästyöt on varmaankii tehty...miul saattaa tulla leikkaus oikiaan ranteeseen...se on ihan kaput...kuten olen kertonut...huomenna lääkäriin..voi-voi...sanon mie!!! :-O
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #953 : 17.11.08 - klo:19:08 »

Mese, joo paperikartalla ei mene hermoja eikä pala rahaa tuolleen turhaan [:-)]

Mummeli, kulumaa siellä, kulumaa täällä on keski-ikäisen naisen tie, vaan porskutellaan vaan.
Leikkaus auttaa usein että taas pääsee suhaan koneella tai neulalla  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #954 : 17.11.08 - klo:19:45 »

Huomenaamulla pitäisi muistaa kaikki valitettavat asiat työterveyslääkärillä...täytyy varmaan kirjoittaa lista.  [:-I]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #955 : 17.11.08 - klo:19:47 »

Voi voi,minulla on vaivoja jos jonkiimoisia,en osaa edes niitä eritellä ja jaksaa vaan täytyy  [:-I]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #956 : 17.11.08 - klo:20:02 »

Niska,rintaranka,kädet,selkä,polvet.... kulumaa ja rikkoa koko ropassa.
En ole vaivoineni onneksi yksin.   [:-)]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #957 : 17.11.08 - klo:20:30 »

Kaikenlaista kremppaa täälläkin. Lonkassa tekonivel, niskassa nikamasiirtymä, sormissa kulumia....
Käsitytöt, etenkin kutomisen (neulomisen) olen jo jättänyt.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #958 : 18.11.08 - klo:13:51 »

Perskuta kun on vasemman puolen hartia kipiä ja jumissa. Ei voi ees keppijumpata [:-(].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #959 : 18.11.08 - klo:19:54 »

Sen verran valitin työterveystohtorille, että labrakokeisiin jouduin, mutta sehän oli odotettavissakin, kun verenpainelääkitystä uusitaan pidemmäksi aikaa. Lisäksi muistin pyytää influenssarokotteen reseptin, tosin vasta eteiseen päästyäni.  [:-)] Siis ei oikeastaan valivalittamista...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.252 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.