No niin, nyt sitten istahdan tähän ja annan tulla niin pitkän pötkön ettei kukaan jaksa lukea
Siis, mun sitä oletettua osteoporoosia alettiin kartoittamaan. Sain terveyskeskuslääkäriltä
lähetteen luun tiheydenmittaukseen. Kun tää mun homma on siitä erikoinen että leikattu jalkaterä
on aivan sienimäisen "poroosinen" mutta terveen jalan luut ovat sitten normaalit
Niin ei kuulemma VOI olla
Tilasin mittauksen yksityiseltä röntgeniltä kun kuulemma Kotkassa ei sellaista ole sairaalassa eikä
terveyskeskuksissa.
Asia ok,. . . . . kunnes sieltä röntgenistä soitettiin ettei tutkimuksesta saa mitään kelalta ja kun ei
saa kelalta ei myöskään sairauskassastani
. Saisi jos olisi lähete yksityislääkäriltä.
Sitten alkoi soittorumba. Lopuksi tilasin lähetteen entisen työterveyteni lääkäriltä.
Sitten röntgenistä soittivat jälleen että keskussairaalan murtumahoitaja voisi sen lähetteen kirjoittaa
koska "vaiva" on löydetty nimenomaan siellä. Johtuu ilmeisesti myös siitä leikkauksesta.
Silloin ei minun tarvitsisi maksaa mitään
Sinne soitin sitten useamman kerran kunnes sain henkilön langan päähän.
Ja se sitten onnistuikin niin
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Mutta kyllä on kummaa tää kelan homma. Luulisi että korvataan edes osa
terveyskeskuksen lähetteestä. Mutta näköjään haluavat työllistää yksityislääkäreitä. Einjummarra
Mulla nousi ihan paineet kun soitin ja etsin numeroita luettelosta kahden tunnin ajan.
Ja sit piti perua se yksityislääkäri ja. . . .
Nyt helpottaa
Kirjoittaessa paineet purkautuu